Eerste keer zwanger willen worden

Snap ik. Dat is de keerzijde een beetje. :( Maar, positief testen is ook echt mogelijk! En dat gevoel is geweldig! Ik gun het je heel erg, hoop op goed nieuws.
Ik zal de spanning niet hoger maken. ;)
 
Hoi Gebruiker!
Tuurlijk mag je je aansluiten ? Jullie jaar is inderdaad niet echt lekker van start gegaan! Heftig om mee te maken ook. Hopelijk mogen jullie het naar 2019 beginnen met een mooi wondertje dan!?
 
Dankjewel haha!
Wel spannend allemaal. Zeker mijn vriend heeft er nu zin in. Krijg de hele dag foto's van dit moeten we kopen en dat moeten we kopen. 
De kleine is meer dan welkom!
 
Hey allemaal,
Spannende allemaal! Ik lees stiekem al een beetje mee. Net nieuw hier en ook “net” de stap gemaakt om serieus voor een kleintje te gaan. 
Leuk om jullie ervaringen te lezen ook! Merk hier zelf soms echt onzekerheid over bepaalde dingen en is toch gerustellend als je leest dat je niet de enige bent met bepaalde dingen :) 
Ben sinds eind februari gestopt met de pil en begin april alle andere voorbehoudsmiddelen de deur uit gedaan ;) cyclus leek goed opgepakt te worden (25 en 27 dagen) maar sinds weekje wat gerommel met bruine afscheiding en af en toe wat bloed. Vind het erg spannend. Eisprong zou 5 a 6 mei zijn geweest dus ben benieuwd. 
Ga ook voor jullie duimen dames!
 
Spannend LisaMartine!! Ik ben ook sinds februari gestopt en na 1 'normale' cyclus de rest de deur uit gedaan. Nu de 2e ronde... 
Voelde vandaag veel buikkrampen en steekjes bij mijn liezen.. Herkennen jullie dat?
 
CoVe dankjewel, lief van je!! 
Gebruiker wat leuk en spannend allemaal!! Fijn dat je vriend er zo mee bezig is, die van mij wil het pas weten als het echt zo ver is haha. 
Lisamartine welkom! Het is ook fijn om er met andere over te praten en ervaringen te delen. Buiten mijn vriend om is dit forum mijn enige uitlaatklep. 
 
 
@evietje Super spannend! Ja hier sort of de eerste echte ronde dat we het proberen. Maar gezien het gerommel heb ik er deze ronde weinig vertrouwen in hier :$ Buikkramp is wel herkenbaar maar die steekjes in de liezen niet. 
@Palmboompje dankjewel. Ja hele fijne uitlaatklep lijkt me dit forum! Zo help en steun je elkaar toch. Ik merk dat ik het er liever niet met vriendinnen over heb om vragen en vooral teleurstelling te voorkomen zeg maar. Las al dat het bij jou spannende dagen zijn. Ga hard voor je duimen!
 
Leuk dat de groep wat groter wordt, gezellig!! Welkom Lisa!
Vandaag wat steekjes in mijn borst, verder nog heerlijk rustig hier. :) 
 
Terug
Bovenaan