Eerste keer zwanger willen worden

Inderdaad leuk dat er steeds weer nieuwe meiden bij komen! Vind het ook leuk om via dit forum lekker te kunnen kletsen over onzekerheiden enzo! Echte vriendinnen om mij heen zijn allemaal nog niet bezig met kinderen dus die zadel ik er verder ook niet mee op haha.
 
hoe oud zijn jullie eigenlijk? ?
 
Ik ben 31. 
Mijn beste vriendin is momenteel 13 weken, dus ik kan met haar hele leuke en goede gesprekken hebben hierover, en toch is het anders. Ik vind het zo leuk met elkaar naar de dagen toe te leven en elkaar positief nieuws te gunnen! Ik hoop ook echt dat er straks een paar meiden (Ik hoop natuurlijk iedereen!) een positieve test in handen hebben! Word ik echt blij van.
Hoe is het met je Rietje? Nog iets veranderd aan jouw situatie?
 
Ik ben 26 jaar, mijn vriendinnen zijn er ook niet mee bezig en veel mensen waar ik mee werk ook niet. Toch hoor ik heel vaak als ik zeg dat ik bijna 27 word dat het wel eens tijd wordt om kinderen te krijgen. Zo vervelend.. Als ik eenmaal zwanger ben zal ik het pas willen vertellen na 12 weken dus voorlopig zal ik nog wel rondhangen hier haha. Leuk dat de groep al ietsje groter is.
 
Spannend hoor voor iedereen... hooop zo dat iedereen snel positief nieuws heeft":)Ik ben 29 en iedereen om me heen word zwanger heel leuk voor hun maar toch heb ik soms het idee van oke hun wel en ik niet:(Nu inmiddels 9 dagen overtijd maar testen geven nog steeds negatief aan terwijl normaal stipt om de 4 weken ongesteld wordt.
 
Ik ben 24?
Aangezien ik vanuit ga dat het niet meteen raak is ben ik eind 25, 26 jaar oud als de kleine er is! 
 
Miniheksje geen zorgen nog hoor. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik pas op de 13e positief. 
 
Mijn NOD is 18 mei en ik word morgen 34?
 
Terug
Bovenaan