Eerste keer zwanger willen worden

Goedemorgen allemaal, 
Vanmorgen een 2e negatieve test in handen. 4 dagen overtijd. Ik ben bang dat het toch om een lange cyclus gaat.. ik voel niets van een ongesteldheid aankomen.
@miniheks hier dus een beetje hetzelfde.. wat irritant om niet zeker te weten waar je aan toe bent. Je ziet negatief maar elke dag dat de menstruatie uitblijft ga je toch weer tweifelen. 
 
@Rein a dat geeft toch weer een beetje hoop op de 13e positief. Hoe vaak heb je toen getest en merkte je iets aan je zelf? Alvast gefeliciteerd ?
 
Ik ben 25 jaar :)
Balen palmboompje! Had ik vorige ronde ook... 2x negatief en uiteindelijk na 33 dagen ongesteld. Was toen eigenlijk blij dat het nog redelijk snel doorzette.. konden we iig nieuwe ronde nieuwe kansen. Nu is mijn nod 16 mei
 
Oh wat vervelend Palm en Miniheksje! Ik hoop dat jullie in de categorie van Reina vallen! :)
De eerste nods komen dichterbij :)
Alvast gefeliciteerd Reina! 
 
@Evietje dat is idd fijn als het dan snel weer oppakt. Ik ben nu op dag 32 en heb een cyclus van 27 dagen.
Ik maak gebruik van ovulatie testen en vind het nu heel irritant dat ik niet weet wanneer ik daar mee moet beginnen. Normaal voel ik mijn menstruatie een week van te voren al aan maar voel nu nog niets. Ik had zoiets van ik stop met de pil en hoe het komt dat komt maar merk nu dat ik toch wel erg baal van die negatieve testen.
Ben benieuwd hoe het jullie afgaat deze ronde en zal voor jullie duimen!
 
Snap het!! Bij mij was het de 1e ronde na de pil 25 dagen en 2e keer (toen we er echt voor gingen) duurde het 33 dagen... ik baalde ook erg van de negatieve testen. Makkelijk gezegd om echt te denken: ik zie wel hoe het komt hè als je er dan echt voor gaat. Ik ga nu uit van cyclus van 29 dagen (gemiddelde dus)...
 
Terug
Bovenaan