Eerste keer zwanger willen worden

Even wat geks maar misschien een tip.
Zelf volg ik een eet- en beweegprogamma om mijn hormonen ik belans te krijgen voor wat er is gebeurd begin van het jaar. Het is een kleine aanpassing in je levensstijl. 
Hierbij vermijdt ik xeno-oestrogreen en soja, want onze oestrogeen nabootst , maar vermijdt ook cafeïne. Je zou kunnen kijken op internet op hormonale disbalans. 
Zelf had vroeger een onregelmatige cyclus maar hierdoor eindelijk regelmatig. Ook blijk ik naast mijn pds ook pms te hebben. De klachten, zoals acne, gespannen borsten en buikpijn hiervan worden ook minder. Ook zit ik hier een stuk lekkerder in mijn vel
 
Zelf voel ik mijn eisprong aankomen en krijg ik wat klachten. Die neem ik graag voor lief. Zo weet ik waar ik aan toe ben ?
 
Goede tip xLisz! Het blijft soms lastig, maar wel fijn als je iets voelt aankomen.
Ik begin hier ondertussen beetje gek te worden van soort van bloedverlies/bruine 'afscheiding'. In de avond als ik rustig thuis ben en in de nacht gebeurd er niks, ook niet zodra ik na het opstaan naar het toilet ga, maar zodra ik voor de 2e keer naar het toilet ga op de dag verlies ik wat 'rotzooi'. Verder weinig last op wat kleine steekjes in mijn onderbuik. Voelt niet als mentruatiepijn. Maar goed als je zoekt wat dat kan zijn ga je morgen dood haha. Hoop maar dat het niks bijzonders is. 5 á 6 mei zou zijn ei zijn geweest dus lekker geklust en 18 mei zou mijn NOD moeten zijn, maar met dit gedoe betwijfel ik het. Maar goed dit was ronde 1 dus ik moet ook niet zeuren, maar na 2 redelijk gelijke cyclussen baal ik vooral dat er roet in het eten gegooid lijkt te zijn. 
Het vrouwelijk lichaam kan het je soms knap lastig maken ;) 
 
Nee hoor is niet gek, sinds ik gestopt ben met de pil drink ik geen cafeïne meer en eet zo vers mogelijk. Sinds 1.5 maand eet ik 5x per week hello fresh zodat ik gezond, vers en gevarieerd eet. Ik ben niet helemaal thuis waar xeno-oestrogenen in zitten maar volgens mij ben ik wel aardig goed op weg. 
Nu hoop ik dat als ik niet zwanger ben mijn menstruatie maar snel op gang komt dan kan ik weer verder met ovulatietesten. Ik dacht de eisprong 18 april wel gevoeld te hebben, hele duidelijke steken ter hoogte van eierstokken..
 
Ik ben 26 en in mijn omgeving is er nog niemand mee bezig. Op mijn werk vinden ze me nog erg jong, maar in mijn vriendengroep en familie krijg ik vaak opmerkingen dat ze het nu wel eens verwachten. Ik ben er zelf helemaal klaar voor, maar ben wel eens bang dat mensen me te jong vinden. Daar moet ik me niets van aantrekken, maar dat is soms wel lastig. 
Ik had een sterk gevoel dat maandag mijn ovulatie was, we hebben genoeg geklust (op gister en vandaag na ivm onstandigeheden), en aan de ene kant denk ik dat het gewoon raak moet zijn, maar aan de andere kant voel ik me zo 'normaal'. Ik weet dat ik niet verander ofzo maar voel nu helemaal niets.. Hoe is dat bij jullie?
 
Heey Visje en de andere dames!
Zou fijn zijn he als je lichaam gewoon gelijk zegt het is raak! Ik ben nu midden in ronde 2 mn ei is rond de 12e mei dus al 1 keer geklust vanavond en de rest van de week weer verder klussen zo spannend??.
Mijn menstruaties zijn zo verschrikkelijk heftig dus ik hoop zo dat het snel raak is. 
 
Ik ben trouwens 27 en niemand weet dat we er mee bezig zijn behalve mijn beste vriendin die is ook aan het proberen.
Op werk vermoeden ze iets omdat ik gestopt ben met roken dan krijg je van de heren de opmerking je straalt helemaal moet je iets vertellen;) en dan zeg ik je kan lang wachten want nee ik ben niet zwanger.
 
Ik vind 26 juist een mooie leeftijd! Zeker niet te jong! Inderdaad lekker niks van aantrekken. Ik ben zelf 23 en mijn schoonfamilie vraagt al een jaar wanneer er bij ons nou eens een kindje komt..
Ik zit inmiddels al op dag 68 en nog steeds geen menstruatie te bekennen helaas.. 
 
Terug
Bovenaan