Eerste keer zwanger willen worden

Denk ook niet dat er zoiets bestaat als een ideale leeftijd. Hangt af van in welke omstandigheden je bent denk ik. Ben zelf 25, 10 jaar samen, waarvan 3 jaar getrouwd. Dus helemaal klaar ervoor!
 
Ik vind 26 ook een mooie leeftijd. Zelf ben ik er al heel lang klaar voor maar mijn vriend wilde eerst het lijstje compleet hebben, vaste baan, een groter huis enz. Ik was ook dolgelukkig toen hij zei als je nu wilt stoppen met de pil dan ben ik er klaar voor. Dat was zo'n mooi moment. Dat was afgelopen februari dus ben nog maar net bezig maar het voelt al zo lang haha. 
@rietjepietje eind deze week ging je naar de dokter toch? Ik hoop dat je snel verlost wordt van deze lange wacht! 
 
@palmboompje dat was ik ;) vrijdag naar de huisarts. Nou had ik vanmorgen alleen toen ik voor de 2e keer ging plassen wat bruine afscheiding bij t afvegen. Misschien komt mijn menstruatie nu toch vanzelf, op dag 76 ?
zo raar wat je lichaam je allemaal wijs kan maken! Maar las net ook ergens dat je vaak pas klachten hebt vanaf 6/7 weken.. 
bij mij weer trouwens ook niemand dat we aan het proberen zijn
 
Oeps even vergist dan haha. Nou dat zou toch wat zijn he als het vanzelf op gang komt net nu je naar de dokter gaat. Ik hoop in ieder geval op duidelijkheid voor je!! 
 
Toch fijn om te horen dat jullie 26 een mooie leeftijd vinden! 
@linz dat zul je altijd zien! Als ik vroeger een test deed omdat ik overtijd was (voordat ik zwanger wilde worden) werd ik ook altijd die dag nog ongesteld. Bij jou is dat misschien wel zo om de dag dat je naar de dokter gaat... 
 
@linz heb je vaker een langere cyclus gehad en ik begrijp dat je begin van het jaar gestopt ben met de pil. Je cyclus kan aardig ontregeld zijn door de pil en je lichaam heeft tijd nodig op gang te komen. Maar bij jou duurt wel erg lang. Zou vrijdag huisarts bellen als het niet op gang is en eventueel bloed laten prikken voor zwangerschap, zodat je eventueel een kuur krijgt om je menstrustie op te wekken.
 
Dag dames! Wat leuk dat we allemaal zo ongeveer dezelfde leeftijd zijn. Ik ben zelf 23. Reacties van de omgeving wisselen nogal. 
 
Een vraag ben nog steeds niet ongesteld geworden maar vandaag was mijn afscheiding een soort van ei wit slierten (sorry voor de details ?) iemand daar ervaring mee? Twijfel of ik misschien toch een testje nog moet doen?
 
Terug
Bovenaan