Eerste keer zwanger willen worden

Zo klinkt het inderdaad wel! Dan zou je een veel langere cyclus als gebruikelijk hebben.
Mijn buik is vandaag enorm aan het rommelen. Pijntjes, misselijk en vervelende darmen. In een stom humeur ook, geen zin om iets te doen.
Zal vast niks te maken hebben met mn cyclus. Ik zit nu rond de eventuele innesteling.
 
Dat klinkt idd wel vroeg maar misschien is je cyclus korter? Gelukkig hoef je niet lang te wachten op je NOD ook al voelt elke dag lang haha. 
Ik ben al weer bijna een week overtijd en zit mezelf nu al op te vreten. Ik moet het misschien ook een beetje loslaten..
 
Ik heb normaal een cyclus van 25/26 dagen. Dus al redelijk kort. Dit zou 23 dagen zijn. Je hoort het vaker na een miskraam, maar t voelt zo kort. Maar tegelijk waren de symptomen bij mijn eisprong aanwezig, dus volgende week maar afwachten! 
Nog getest Palm? Heb je ovulatie testen gebruikt deze maand? Voel je nog niks van een aankomende menstruatie?
 
@CoVe Dan hebben we onze NOD ongeveer tegelijk. Ik verwacht het 16 mei... Nu ook al flink gerommel in mijn buik, pff je maakt jezelf soms echt gek hè.
 
Nee niet meer getest na maandag en gister. Ik heb ovulatie testen gebruikt maar kreeg 2 dagen een licht streepje en daarna niks meer dus heb hem ergens gemist. Dat was wel rond de dagen dat ik ovulatie pijn dacht te voelen. Echt scherpe steken bij mijn eileider. Maar goed nog steeds niets te bekennen op een paar lichte steekjes na. Normaal lig ik dubbel bij menstruatie kramp.
 
@Evietje, leuk, rond dezelfde datum! Ik ben jaloers, je bent 2 dagen eerder haha. En we weten allemaal dat 1 dag eigenlijk als een week aanvoelt. ;)
Ja erg he, je denkt van alles aan signalen te voelen. En zodra je dan toch ongesteld wordt neem ik het mijn lichaam ook half kwalijk haha. "wat ben je me nou voor de gek aan het houden met al je pijntjes" :D
Ja, mijn eisprong voelt ook altijd als scherpe steken, duidelijk een een kant. Toch raar dan hoor! Misschien een latere innesteling en dus pas later voldoende hormonen in je urine. Ik duim nog steeds voor je!
 
Terug
Bovenaan