Eerste keer zwanger willen worden

Lief van je, dankje! Normaal ben ik voor mijn ongesteldheid altijd 1 kilo zwaarder, heb ik altijd wel een puistje in mijn gezicht en ben ik chagrijnig. Nu dus niets. Ik heb online testen gekocht en die komen morgen binnen, ik had geen zin om weer bij dezelfde winkel te kopen haha. Ben van plan om na dit weekeind misschien weer te testen. Lees dat sommige ook pas na een week positief testen, maar ik durf nog niets te hopen. 
 
@inimie klinkt inderdaad als vruchtbaar slijm! Is het doorzichtig en elastisch? Je zou wel een ovulatie test kunnen doen! Kijken of die een streep aangeeft. En gewoon zorgen dat jullie lekker bezig gaan deze dagen haha. Door t stoppen met de pil kan t best dat deze cyclus vanje wat langer is.
 
@xLisz na het stoppen met de pil was mijn cyclus direct 28 dagen dus verder nog geen ervaring met lange cyclussen. 
Ook vanmorgen weer wat bruin met afvegen, hoop dat het een menstruatie is die er aan zit te komen! Omdat ik nog maar 1 keer ongesteld ben geworden weet ik ook niet of ik bepaalde kwaaltjes ofzo krijg als t zo ver is. Toen ik de pil nog slikte en ongesteld werd had ik nooit ergens last van, alleen wat hoofdpijn..
@palmboompje ik bestel ze ook wel eens online haha. Ben zo benieuwd of t bij jou toch raak is!
 
@CoVe jaaa erg nu lijken de dagen al lang te duren!! En voel ook van alles... probeer maar te denken dat het waarschijnlijk toch niet raak is anders valt t zo tegen.
Ga proberen om woensdag te testen en niet eerder, als ik dan niet ongesteld ben... Dat is op mijn nod... 
 
@Linz ik hoop snel dat je menstruatie door komt. Zelf heb ik ook geen ervaringen met langere cyclussen. Heb in verleden ook jaar aan de pil gezeten en prikpil zelfs gezeten. Toen kwam mijn cyclussen ook meteen goed op gang. Met de prikpil zelf eerste menstruatie na 6 weken na volgende gemoeten spuit. Ook geen last van ontpillen. Denk gewoon dat ik mazzel heb!
Anders kan je gewoon huisarts bellen om je gerust te stellen want persoonlijk vind ik het wel lang duren
@palmboompje ik duim met je mee en uiteraard ook met de rest
 
Ik heb ook geen ervaring met lange cyclussen, het lijkt me enorm stressvol. Zeker als je niet 100% zeker weet wanneer je eisprong is geweest. Ik hoop ook zeker voor je, dat als je toch écht niet zwanger bent, dan snel ongesteld wordt. :(
Dank je Palm! T is spannend! :) Maar ik heb jou nog niet opgegeven hoor haha, wie weet test jij gewoon alsnog positief!
 
Dank je voor het duimen, dames :). Nog tips voor geduld, haha. Nu paar dagen vrij dus kan bijna nergens anders aan denken. Als ik werk kan ik iig nog mijn gedachten verzetten. Ook al is vrij zijn ook heerlijk hoor
 
Terug
Bovenaan