Eerste keer zwanger willen worden

@ CoVe 
Ik spring er even tussen.. ik heb ook een onregelmatige cyclus... zat op dag 21 en dacht ga eens een testje doen voelde me al een paar dagen niet mezelf. Vermoeiend en verdrietig, ook had ik geborrel in m’n buik. Anderhalve week ervoor last van m’n tepels bij de eisprong.
En ja hoor! Licht positief... week later en nu dus ook nog steeds knal test! Nooit verwacht maar kan dus wel. Het kan maar zo dat je nu een korte cyclus zou hebben gehad? Hetzelfde wat ik ook heb gehad.... 
Succes allemaal. Liefs 
 
Hai D e!
Wat fijn om je ervaringen te lezen. Omdat het zo'n korte cyclus (23) zou zijn, merk ik dat ik inderdaad twijfel aan mn gevoel en aan mijn eisprong. Maar jouw ervaringen sluiten wel goed aan! 
Ik wacht volgende week gewoon af. Ben nu wel benieuwd!
En alsnog gefeliciteerd!
 
Ha allemaal! 
 
Ja het is inderdaad van dag elastische slijm. Het lijkt inderdaad mijn eisprong te zijn wat ook de verklaring kan zijn voor mijn onwijze libido de laatste dagen Hahahah. Met dat klussen zit het dus wel goed! Mijn NOD zou dan woensdag 23 mei zijn. Ben benieuwd en blijft even gissen nog maar mijn baarmoedermond ligt ook hoog en voelt heel zacht dus het kan eigenlijk niet anders. 
 
Klinkt wel heel erg als een eisprong dan! Komt goed uit dat je libido hoog is haha. 
Spannend hoor voor de meiden die wachten op hun NOD! Jullie moeten ons wel op de hoogte houden hoor ?
 
Goedemorgen meiden, 
Vanmorgen ben ik ongesteld geworden :(        ik baal echt ontzettend maar ben ook blij dat ik zekerheid heb nu! Mijn NOD is nu natuurlijk veel later maar ik blijf hier wel rond hangen want ben heel nieuwsgierig naar jullie!! 
 
Oh wat jammer Palm! Snap dat je enorm baalt. :( Hoop dat het de volgende keer raak is.
Er zullen er meer zijn die naar de volgende ronde door moeten, en dan zijn onze nods toch weer rond de dezelfde periode. :) Scheelt straks maar een weekje. 
 
Balen palmboompje! Maar gelukkig wel zekerheid en geen ellenlange cyclus... volgende ronde hopelijk goed nieuws! 
Ik ga over 5 dagen testen als ik daarvoor niet ongesteld wordt...
 
Terug
Bovenaan