Eerste keer zwanger willen worden

Dankjewel CoVe en Evietje. Ik hoop dat het voor jullie raak is en anders blijven we gezellig nog een ronde bij elkaar hangen. Vind het toch wel gezellig zo kletsen met jullie. Het is in ieder geval weer spannend!!
 
 
Balen palm! ☹️ Gelukkig heb je nu wel zekerheid en kan je gauw weer door! En geeft niks toch dat je NOD nu later is, wat cove ook al zegt, er zullen wel meer doorgaan naar een volgende ronde helaas dus dan zitten we weer dicht bij elkaar! Lekker blijven hangen hoor ?
@CoVe hier nog steeds niks veranderd. Geen menstruatie te bekennen.. dag 70 nu ?
 
 
Jeetje Rietje!! Wat zegt de dokter ervan? Ik hoop dat er snel actie wordt ondernomen, dat wachten lijkt me verschrikkelijk. 
@Linz hoe is het bij jou? Vandaag naar de dokter toch? 
 
Ah balen Palmboompje :( Voor jou ook Rietjepietje dat het zolang duurt :( Het lijf kan soms rare dingen doen. Spannende tijden voor iedereen zo te lezen.
Ik begin hem hier ook lichtelijk te knijpen, sinds week bruin/roze/soms rood verlies, maar niet continue en *klop het af* nu 2 dagen amper nog. Kan nou niet zeggen dat ik me echt mezelf voel. Last van misselijkheid, humeur gaat alle kanten op, raar gevoel in mijn buik. Maar NOD is 'pas' rond 18 mei, dus ik vraag me echt af wat dit is.
 
Lisa, ik wil het niet spannender maken dan nodig, maar dat kan prima een innestelingbloeding zijn! Zo klinkt het in ieder geval wel, als het bij zo weinig blijft. Spannend!!
Jemig Rietje, wanneer heb je weer een afspraak bij de dokter?
Zeker blijven hangen Palm!!
 
Aah balen Palmboompje! Je hebt nu in ieder geval wel zekerheid! 
Ik ben nu zelf heel erg in de war. Ik dacht echt dat ik maandag mn ovulatie had. Ik had zondag namelijk heel veel cervixslijm en maandag buikkrampen. We hebben die dag twee keer geklust. Ik had toen ook aan baarmoeder gevoeld en ik dacht dat hij zacht was. De dagen erna geen slijm meer en dinsdag en woensdag niet geklust (Ja om 1:00 in de avond dus eigenlijk op donderdag). Nu bedacht ik me gister avond om toch nog een keer te voelen en nu was hij zo zacht en hoog dat ik het bijna niet kon voelen! Ik had dit nog nooit gedaan en wist niet waar ik op moest letten, maar nu weet ik zeker wat het verschil is. We hebben gister avond weer rond 1 uur geklust (Dus eigenlijk vandaag). Ik weet nu echt niet wanneer mijn ovulatie was. We hebben wel in ieder geval bijna iedere 48 uur geklust. Zit ik dan goed of kan ik hem toch net gemist hebben? 
Sorry voor het lange verhaal. Moest even van me af schrijven. Ik wilde het eigenlijk een paar maanden zonder ovulatietesten proberen, maar voel me nu zo onzeker, dat ik overweeg om die dingen toch te kopen. Vanaf welke maand gingen jullie ze gebruiken? 
 
Haha spannend blijft het toch wel CoVe hihi. Ik twijfel zoo erg, ook omdat je er niet op wil hopen, maar ook omdat je zoveel verschillende verhalen leest over wanneer de innesteling zou zijn... het leek me wat vroeg, en omdat het voor mijn gevoel 'lang' aanbleef, maar goed wie weet hihi. 
 
Ik heb nog geen afspraak ervoor bij de huisarts! Had het zelf 3 maanden gegeven om aan te kijken en daarna te bellen. Moet woensdag toevallig voor iets anders bij de huisarts zijn dus hoop eigenlijk dat ik dan nog even gauw t kan navragen van die menstruatie.. Vandaag moest @Linz wel naar de huisarts geloof ik dus ben benieuwd wat ze tegen haar hebben gezegd! Het wachten word wel vervelend ja blijf ook bijna elke week wel een test doen om te kijken of ik toch niet opeens zwanger ben.
@visje lastig inderdaad.. ik weet niet precies hoe het met dat slijm zit of je dan echt je eisprong al hebt of dat ie er dan gauw aan zit te komen.. Dan kan t misschien nog dat je eisprong maandag/dinsdag is geweest en dat daardoor je baarmoeder gisteren dus nog hoger lag? Opzich heb je wel genoeg seks gehad denk ik aangezien spermacellen langer blijven leven dus wie weet! ?
 
 
Terug
Bovenaan