Eerste keer zwanger willen worden

Je hebt voldoende sex gehad hoor Visje! Niet over stressen, als je hem wel gemist hebt kun je daar nu toch niks meer aan veranderen. Het klinkt alsof je prima in je meest vruchtbare periode hebt gezorgd voor een leuke voorraad soldaatjes. Dat is prima! Die komen in actie zodra jouw eicel loskomt en leven soms wel 5 dagen!
Ik herken je onzekerheid hoor! Ik gebruik geen testen omdat ik mijn eisprong altijd voel. Maar zoals dan deze maand, twijfel ik enorm of ik het wel goed gevoeld heb. Maar achteraf klopt het eigenlijk altijd. Dus gewoon vertrouwen hebben in jezelf en je hebt er alles aan gedaan. De rest heb je geen invloed op.
Ja op de ene site wordt aangegeven dat de innesteling 9 dagen na eisprong plaatsvindt, en de ander zegt na ongeveer een week. Maar de ene vrouw is de andere niet en ook de ene cyclus is weer anders dan de vorige. Dus geen idee, maar zo klinkt het wel! :)
Ik ben heel benieuwd Rietje! Geen idee wat ze voor je kunnen doen of gaan zeggen, maar ik hoop echt dat je menstruatie op gang komt zodat je verder kan.
 
Aah jammer Palmboompje!!
ik ben inderdaad vandaag naar de huisarts geweest, sinds 23februari niet meer ongesteld geworden. Ze zei dat je best n half jaar mag wachten maar omdat de wachtlijst bij de gynaecoloog erg lang was heb ik alvast een verwijzing. Maandag bellen en dan kan ik eind juli terecht. Ze dacht zelf dat het dan al wel weer op gang was gekomen, dus we wachten maar weer af
 
Hoi allemaal!
Ik wil me ook graag bij jullie aansluiten! Ik ben 25 jaar en mijn vriend is 35 jaar. Heb in november mijn spiraaltje laten verwijderen en zijn nu in ronde 7.. ik heb aankomende zondag mijn NOD.. zou toch wat zijn he op Moederdag er achter komen dat ik zwanger ben! 
Vorige maand een hele heftige menstruatie gehad... ik hoop zo dat t nu raak is! 
 
@palmboompje wat balen zeg. Ik ga balen voor je dat de volgende ronde raak is
@Linz wat kan je laat terecht zeg. Wel jammer dat je niets heb gekregen om je menstruatie op te wekken 
 
Linz, ik hoop dat je voor die tijd je menstruatie hebt gekregen! En anders, die tijd gaat zo voorbij. Voor je het weet is het eind juli en hoor je wat de gyn voor je kan doen.
Welkom Aaltsje! Spannend, hou ons op de hoogte hoor! Hoe voel je je?
 
Hoi meiden, 
Ik sluit me ook graag aan bij dit gesprek aangezien wij ook sinds dit jaar gestart zijn met het najagen van onze kinderwens. Ik ben 26 jaar en ben 10,5 jaar samen met mijn man. Ik heb een cyclus van rond de 38-40 dagen, vrij lang dus. Een nieuwe ronde betekent dan ook altijd wel even wachten voor een nieuwe mogelijkheid. Rond de 8e van deze maand heb ik mijn eisprong gemeten met ovulatietesten. Ik verwacht mijn NOD op 23 mei. Nog even in spanning afwachten.. Wat kunnen 2 weken toch onwijs langzaam voorbij kruipen ?. Deze ronde is voor ons de 3e ronde. 
Ik volg graag jullie verhalen en wens iedereen veel geluk deze (of komende) ronde(s)
Liefs Vonne
 
Welkom Vonne! Dat is inderdaad een lange cyclus meid, wat een wachttijd. :/ Hoop op goed nieuws de 23ste, ik duim met je mee! Leuk dat je erbij komt!
 
Terug
Bovenaan