Eerste keer zwanger willen worden

@linz wat duurt dat lang zeg! Lijkt me zo vervelend die onzekerheid... Kan het ook weer 'spontaan' op gang komen en dan wat regelmatiger? Of kon de dokter daar niets van zeggen?
Welkom altemaal!! En succes iedereen... 
Dat echte lange ontpillen is me tot nu toe gespaard gebleven gelukkig... cyclussen van 25 en 33 dagen gehad... hopelijk blijft het dat een beetje rond hangen. Ik wil woensdag gaan testen, dat is dag 30 van deze cyclus. Hoop zo positief!!
 
Spannend Evietje! Zal voor je duimen! 
Wat gezellig allemaal nieuwe meiden erbij en ook allemaal ongeveer even oud. Dat we maar snel positieve testjes mogen hebben haha. 
 
Hoi meiden, ook ik ben nieuw en 24 jaar! Sinds halverwege april gestopt met de pil en nu weer de eerste menstruatie. Dat is wel even wat anders dan de menstruatie tijdens de pil...
Mijn vriend en ik hebben als motto: als het gebeurd, dan gebeurd het. Zijn jullie direct begonnen met foliumzuur en zit er nog verschil in per merk?
Veel succes allemaal!!
 
Hoi Zonmestraaltje! 
Dat motto hebben wij ook maar pff ben er toch wel mee bezig hoor haha. Ik ben meteen begonnen met foliumzuur toen ik wist dat ik zou stoppen met de pil. Ik heb zelf die van davitamon compleet mama. Ik eet erg gevarieerd maar als je bijv geen vis lust dan kun je ervoor kiezen om compleet met omega 3 te slikken. Spannend hoor! Dit wordr dus officieel de eerste ronde?
 
@palmboompje Ik merk ook wel dat ik er veel mee bezig ben, maar dat komt denk ik ook omdat ik het allemaal erg spannend vind haha. Davitamon compleet mama is meer dan alleen foliumzuur toch? Waarom heb je besloten om die te nemen ipv alleen foliumzuur? Jaa dit word onze eerste ronde!! (ook dat is spannend om te zeggen haha)
 
Terug
Bovenaan