Eerste keer zwanger willen worden

Nee ik ga niet op fb. Toen hij nog niet geheim was (en er weinig leden waren) zag ik al iemand met gemeenschappelijke vrienden. Vind het te risicivol, wil liever anoniem blijven..
 
Ik zit sinds begin mei mee te lezen op dit forum, nu toch een account aangemaakt!
Het is zo ontzettend spannend of ik wel of niet ongesteld ga worden.  
Heeft er al iemand goed nieuws?
 
@Krokusje, het is nog wel even te gaan tot halverwege volgende week, maar op duidelijk meer rommelende darmen en steekjes/plopjes in m'n onderbuik geen veranderingen. Misschien omdat ik op het moment onbuwst alles voel? Maar het valt wel op. Vorige maand was m'n menstruatie al 6 dagen na de ovulatie gekomen heel plots. Nog nooit gehad in het jaar dat ik aan het monitoren ben, ik was altijd heel stabiel. Maar voor als nog ook nog geen menstruatieklachten dus dat is fijn. Spannend hé! Kruipen jouw dagen ook zo langzaam voorbij? Bij jou ook nog geen tekenen te herkennen?
 
@VonNic ja klopt het duur nog even ja.. hopelijk is tveaak bij jou..
ik heb al.ongeveer een week last van borrelende darmen. Krampen in onderbuik gehad. Steken in onderbuik. Nog steeds wel wat gevoelige tepels. Geen grotere borsten ofzo. Wel soms steken in m'n borsten. Ene keer links andere keer rechts. Met vlagen dan misselijk en dingen die ik anders niet pittig vind, vind ik nu wel pittig...? Dus weet niet wat ik ervan moet denken....hoop dat het tekenen zijn van zwangerschap.. maar een test zal over paar dagen de uitslag laten zien.. spannend...
 
De dagen kruipen idd voorbij, niet normaal. Echt niet leuk dat wachten..pfff?
 
@Krokusje, je weet soms ook gewoon niet wat echt is of wat je wil voelen omdat je extra oplet onbewust. Heb ik tenminste haha. Ik duim mee voor je! ??
 
Hai meiden die ik nog niet ken! :) 
Ik zie veel nods van volgende week, klopt dat? Wie wachten er nog allemaal? Spannend hoor! Zo leuk om mee te lezen bij iedereen!
Hier was vanmorgen een vroege test negatief, Mijn NOD is vrijdag. Ik heb niet veel symptomen, op af en toe pijnlijke borsten en licht misselijk na. Maar bij twee eerdere positieve testen had ik erg zere borsten en geheel niet misselijk haha, dus ik ga ervan uit dat ik ongesteld word en volgende maand opnieuw een poging waag. Wat wel anders is dan normaal: mijn menstruatie kondigt zich vaak 2 a 3 dagen van tevoren aan met bruine afscheiding, en dat is nog nergens te bekennen. Dus ik wacht het nog even af!
Spannend! Hou ons op de hoogte van alles!
 
@VonNic , nou ook dat. Al probeer ik er ook wel te denken van naahh zal wel niks zijn.. maarja nu ervoor bezig bent gaan dingen wel opvallen.. onbewust.. ?
 
Ik duim ook met jou mee!
Op hoop van zegen voor alle dames die ook nog aant wachten zijn.
 
@krokusje en @vonnic heb VonNic vandaag weer een nieuw mailtje gestuurd. Krokusje misschien is het handig om mij even toe te voegen op facebook dan kan ik je makkelijker aan de groep toevoegen :) 
 
Terug
Bovenaan