Eerste keer zwanger willen worden

Jeetje wat spannend, fingers crossed!
@BloempjeZ ik had ook een spiraal, 5 april verwijderd. Ik had een week daarvoor en meteen erna een menstruatie, dus heb ook geen idee wat mijn cyclus is. Ik gebruik sinds deze week wel ovulatietesten, ik ben er juist minder geobsedeerd door geworden! Eerder zat ik continu op websites en apps om uit te rekenen wanneer mogelijk mijn ovulatie zal zijn. En dan wist ik daarna nog niets.
Aan de ene kant wil ik het wel gewoon loslaten, alleen als je echt maar twee dagen vruchtbaar bent en je geen idee hebt wat je cyclus is dan kan het wel heel lang gaan duren. En dan is elke maand zo zenuwslopend, omdat je eigenlijk niet eens weet of je überhaupt op je vruchtbare dagen hebt 'geklust'.
Maar goed, dit zijn allemaal persoonlijke voorkeuren en wat je ook doet, als het voor jou goed voelt is het perfect :)
@Loesz Kun je een foto plaatsen? 
 
Hmm.. Ze zeggen altijd wel een streepje is een streepje Loesz. Als je weet hoe moet je maar even een fotootje posten! En als je nog testen heb liggen morgen of overmorgen nog maar eens testen dan als je niet ongrsteld word, dan moet ie vast donkerder worden het streepje mocht het zo zijn. Duim voor je!!
 
@Jo-se ik ben na ronde 1 ook met ovulatietesten begonnen, wat je zegt het gaf mij ook meer rust om te weten wanneer het echt even nodig is en verder gewoon voor de leuk ;-) Gelukkig kan ik op de dag af al zeggen wanneer ik mn eisprong en menstruatie heb!
Ik weet niet hoe ik die foto moet uploaden, moet hem dan volgens mij eerst ergens anders plaatsen ofzo. Heb net nog even de testen bekeken, de streepjes zijn iets duidelijker maar wel 'ingedroogd' dan nu denk ik..
Heb sinds een uurtje toch wel lichtbruine afscheiding en de menstruatiekrampen komen weer meer op.. ik ben nu toch wel bang dat dit misschien wel door gaat zetten. Ik heb altijd bruine afscheiding de dag voor mijn menstruatie.. Wat een onzekerheid nu!! Je leest wel dat dit erbij kan horen, maar ga nu maar van het negatieve uit.. kon je maar even in je buik kijken heh!
 
Hallo allemaal!
Wij zijn ook 'bezig' voor ons eerste kindje. Nu heb ik 23 maart mijn spiraaltje laten verwijderen en werk ik 26 maart 'ongesteld'. Ik denk dat dat een ontrekkingsbloeding was na het verwijderen van de spiraal. Daarna niet meer ongesteld geweest. Ik heb afgelopen zondag een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Ik heb dus geen idee hoe mijn cyclus is want tijdens spiraal had ik geen menstruaties... 
 
@Loesz Klinkt wel positief als je een streepje hebt gezien! Vorige cyclus deed ik een test na 30 dagen en was t spierwit... dus licht streepje geeft hoop toch?  na 33 dagen toch ongi... moet rond deze dagen ergens eisprong hebben! Dan weer lang wachten... En 16 mei NOD.. 
 
@Evietje ja dat streepje geeft zeker hoop maar ook angst omdat ik zoveel krampen heb!! Met vlagen ook enorm misselijk en net (sorry) wat diarree.. het kan ook zijn dat ik gewoon zo zenuwachtig ben van word. Maar om die menstruatiekrampen en enorm strak gevoel in onderuik maak ik me zorgen.. je leest op internet verschillende dingen hierover. Succes voor jou deze ronde weer! die 2 weekjes wachten zijn de ergste, gaat hopelijk snel voorbij!
 
@loesz streepje klinkt goed maar snap dat het super spannend blijft. Alleen de tijd weet het antwoord
 
ik heb nu al sinds gistermiddag enorme krampen niet normaal. Ik herkende ze eerst niet als menstruatiekrampen maar iets anders kan niet echt maar ik
bloed niet. Vraag me af wanneer dat komt. 
 
Terug
Bovenaan