Eerste keer zwanger willen worden

@loesz heb je nog een testje gewaagd vandaag? Of helaas toch nog ongesteld geworden? 
Ik zit vandaag op dag 69 van mijn cyclus ? na 23 februari niks meer te bekennen van een menstruatie. Wat zal ik doen? Huisarts bellen spookt al heel de week door Mn hoofd..
 
@Linz vervelend he!! Ik zit nu op 62 dagen en ben dat wachten nu ook al meer dan zat.. Wil gewoon echt kunnen gaan beginnen met proberen :-( Ik ga het nog even aankijken tot ik echt over de 3 maanden ga en dan ga ik wel even de huisarts bellen al ben ik bang dat die toch gaat zeggen: “het hoort erbij, gewoon afwachten”.
 
Ja daar ben ik dus inderdaad ook bang voor dat ze niet zomaar bloed gaan prikken o.i.d. 
Ben je wel al ongesteld geworden na het stoppen met de pil of wacht je nu al zo lang op je eerste menstruatie? 
 
@rietjepietje zie t al in een oudere reactie van je! 
Ik ben dus wel netjes na 28 dagen ongesteld geworden (na mijn omtrekkingsbloeding) dus dat is helemaal raar dat het nu uitblijft 
 
Ja dat is zeker raar.. Maar ben t al wel vaker tegen gekomen bij forums dat de eerste keer netjes na 28/30 dagen komt en dat het daarna heel lang duurt.. 
 
Nou ik had eindelijk de knoop doorgehakt om de huisarts te bellen, zijn ze tot maandag dicht ivm vakantie! Kon wel de vervagende dokter bellen maar nou wacht ik het dus ook nog maar een paar dagen af. Maandag dag 73 van mijn cyclus dus vind t dan toch wel echt super lang duren 
 
Hoi meiden, helaas heb ik toch vanochtend mijn menstruatie gekregen.. dus wij gaan ronde 5 in! Heel erg balen maar ook wel weer opgelucht dat dit is waarom ik mij zo beroerd voelde gister. Alsof het er niet doorheen wilde komen! Ik snap alleen dat streepje op de test niet, vanochtend voor de zekerheid nog een keer getest en die was negatief dus misschien een vals streepje geweest?
Vervelend Linz en Rietjepietje dat het zo lang duurt als je graag wil beginnen!! Ik ben het ook al vaker tegen gekomen op forums, maar zou inderdaad voor de zekerheid gewoon de huisarts bellen. Wij kunnen ook terecht bij de verloskundige met dit soort dingen, die doen tegenwoordig ook aan advies voor als je zwanger wil gaan worden! Misschien is dat nog een idee?
@EPF hoe is het nu met jou?? Heb je nog getest??
 
Ah wat balen loesz! Maar wel fijn dat je inderdaad nu weet waar het door komt dat je je gisteren zo voelde. Blijft wel apart van dat streepje ja.. 
Laat het vooral eventjes weten als je bent geweest he linz! Ben benieuwd wat je huisarts te vertellen heeft.
 
Terug
Bovenaan