eerste kindje in augustus 2009

Hallo Dames,

@ Esther & Pien, welkom bij de club en gefeliciteerd!
Wow een meisje Pien, dat weet je wel snel al zeg! Was het echt zeker of hielden ze nog een slag om de arm? Je weet maar nooit!
Esther, pijn in je rug is vervelend. Zelf heb ik er gelukkig geen last van. Maar ben bang dat dat ook nog wel gaat komen. Als je nou echt last hebt is misschien een bezoekje aan de Mensediek wel een goed idee? Die kan je tips/oefeningen geven voor je rug en een juiste houding.

@ Eefje, bij mij begint de buik nu ook wel duidelijker een zwangerschapsbuik te worden. Nou ben ik niet de slankste dus dan zie je het toch minder snel volgens mij. Dus ik klaag niet. Heb gelukkig ook niet nu al een hele dikke buik, toch ook wel bang voor met de Twins. Vandaag ook maar bovenkleding aan van de postitie afdeling. Stond gister de hele dag mijn trui naar beneden te trekken. Hij gleed gewoon steeds omhoog.

Verder alles ok! Vandaag voor het laatst de MvM bussen buiten gezet! Heerlijk!!! Heb het graag gedaan en het is in principe een kleine moeite maar je bent het op een gegeven moment gewoon echt zat. Vooral de geur en dat je 's nachts langer bezig bent.

Zag een paar meiden die al helemaal begonnen zijn aan de kamer. Hebben jullie ook al veel gekocht? En kinderwagens enzo?
Wij hebben wel kinderwagen besteld bij de postbank (hihi scheelde toch zeker 600 euro!)(durfde ook niet veel langer te wachten uit angst dat ie dan uitverkocht zou zijn)
Ik heb van de week voor het eerst 2 babypakjes gekocht... toch wel zo ongelooflijk schattig!
Nou hoop dat alles goed gaat met jullie.
Groeten Nanda

Dag dames, goed te lezen hoe het met iedereen gaat, ik vind het erg leuk om dat te lezen. Inmiddels komt iedereen in de buurt van de 20-weken echo! Ik mag op 19 maart weer. Ik vind het zo leuk om de kleine weer even te zien maar ook wel spannend hoor. We willen ook graag weten wat het is, dus ik hoop ook dat dat lukt! Verder voelt alles goed. Ik krijg eindelijk een beetje een buik, het lijkt nu niet meer of ik alleen maar teveel heb gegeten Wanneer mogen jullie voor de 20weken echo? Groetjes!

Gisteren heb ik een pretecho gehad, en nee, we konden er niet omheen

WE KRIJGEN EEN ZOON!!!!!

We zijn helemaal trots, en de echo was weer helemaal leuk. Nu samen met jullie op naar de 20-weken echo, groetjes!

Hallo Allemaal,

Wat leuk daan, een zoon! En ook bijna je 20 wk echo.. spannend ook wel weer. Maar goed je hebt je kindje weer gezien met de pretecho! Geniet er lekker van.

Hey eefje, ja bale he dat je dan weer langer moet wachten. Nou succes met wachten maar geniet in de tussentijd lekker van je kindje in je buik. Voel je het kindje al?
Ik heb zelf 1 keer wat gevoeld.. maar daarna niets meer. Maar goed volgens de gyn kan het bij de 1e pas in de 20ste week voelbaar zijn.

Verder met mij alles ok, gister weeg controle gehad in het zkh en dat was weer prima in orde. De ene beeb was een stuk drukker dan de andere en was ook lastig om te meten want hij/zij bewoog steeds. Voorlopig staat de 20wk echo nu op 1 april want dan moet ik speciaal naar het EMC.
Daar eerst de 17e een intake. Dus ben benieuwd.

Ben erg benieuwd verder naar alle 20 wk echo's!
Groeten Nanda

Naam                
 Leeftijd
 Uitg. datum        
 volgende belangrijke afspraak

Nanda
29
24 juli
1 apr 20 wk echo

Pien
23
2 aug

Saskia                
29
7 aug
12 mrt  VK; 26 mrt  echo

Lyke        
25
9 aug

Biefstukbende
27
9 aug
17 feb; controle VK

Kwebbel              
29
10 aug

x eefje x              
 28
 10 aug
 31 mrt 20 wk echo

Dollygirl        

10 aug
19 mrt 20 wk echo

Feetje
24
11 aug                
24 feb controle VK

Daan26                    
27
15 aug

BenB        
27
16 aug

Boefje6        

17 aug

VlinderB
27
21 aug

Krien
33
23 aug

Suus
 27
 24 aug

RvD1984                  
24
27 aug

Esther        
31
28 aug

Weer wat bijgewerkt.
Stonden toch bij een hoop mensen flink oude afspraken. Die heb ik maar even weggehaald.
Dus vul hem weer aan als je een nieuwe afpsraak hebt. Wel leuk om dat een beetje bij te houden toch?
Groeten Nanda

Naam                
 Leeftijd
 Uitg. datum        
 volgende belangrijke afspraak

Nanda
29
24 juli
1 apr 20 wk echo

Pien
23
2 aug
-

Saskia                
29
7 aug
12 mrt  VK; 26 mrt  echo

Lyke        
25
9 aug
-

Biefstukbende
27
9 aug
17 feb; controle VK

Kwebbel              
29
10 aug
-

x eefje x              
 28
 10 aug
 31 mrt 20 wk echo

Dollygirl        
-
10 aug
19 mrt 20 wk echo

Feetje
24
11 aug                
24 feb controle VK

Daan26                    
27
15 aug
-

BenB        
27
16 aug
-

Boefje6        
-
17 aug
-

VlinderB
27
21 aug
-

Krien
33
23 aug
-

Suus
 27
 24 aug
-

RvD1984                  
24
27 aug
-

Esther
31
28 aug
-

Even streepjes gezet want staat ook wel raar dat die vakken dan helemaal weg zijn.
Gr Nanda

Daan! Wat leuk een zoon!
Wij willen het ook graag weten wat het word...moet nog ff geduld hebben..

Vanmorgen maar even wat urine naar de huisarts gebracht..
Verdenk mezelf van een blaasontsteking..Flinke krampen na het plassen..erg vervelend gevoel.
Verder heb ik ook heel vaak hoofdpijn. Lijkt wel of mijn kwaaltjes nu pas komen.

Wil iemand mijn afspraken op het lijstje zetten? Ben niet erg handig met de computer......

Mijn leefdtijd is vanaf morgen 28!
 2 april hebben wij de 20 weken echo en 19 mei een 3d-4d echo!

Goed weekend allemaal!

Terug
Bovenaan