eerste kindje in augustus 2009

Zo, gisteren mijn controle, alles was goed, kindje was lekker beweeglijk, wat het luisteren naar het hartje wel lastig maakte!
Buik groeit lekker nu... Wel wat last van mijn banden, maar dat hoort erbij! Volgens de vk, kan het best zijn dat ik over twee weken een twee keer zo grote buik heb, zo lekker groeit het nu!
Verder was ik iets aangekomen, 9 ons, oewaah... Bloeddruk was weer super, zelfs wat lager dan de vorige keer!
Nog twee weekjes dan krijg ik weer een echo! Ben erg benieuwd! Hangt ook een beetje van deze echo af of ik ga voor een pretecho! Wil graag het geslacht weten, maar ja, als ze het niet kunnen zien, wil ik toch met een pretecho nog wel een etra poging wagen!

Groetjes
Sas

Naam                
 Leeftijd
 Uitg. datum        
 volgende belangrijke afspraak
zoon/dochter/onbekend

Nanda
29
24 juli
1 apr 20 wk echo

Pien
23
2 aug
-
Meisje

Saskia                
29
7 aug
12 mrt  VK; 26 mrt  echo

Lyke        
25
9 aug
-

Biefstukbende
27
9 aug
17 feb; controle VK

Kwebbel              
29
10 aug
-

x eefje x              
 28
 10 aug
 31 mrt 20 wk echo

Dollygirl        
-
10 aug
19 mrt 20 wk echo

Feetje
24
11 aug                
24 feb controle VK

Daan26                    
27
13 aug
-
Jongen

BenB        
27
16 aug
-

Boefje6        
-
17 aug
-

VlinderB
27
21 aug
-

Krien
33
23 aug
-

Suus
 27
 22 aug
-

RvD1984                  
24
27 aug
-

Esther
31
28 aug
-

Naam                
 Leeftijd
 Uitg. datum        
 volgende belangrijke afspraak
zoon/dochter/onbekend

Nanda
29
24 juli
1 apr 20 wk echo
-

Pien
23
2 aug
-
Meisje

Saskia                
29
7 aug
12 mrt  VK; 26 mrt  echo
-

Lyke        
25
9 aug
-
-

Biefstukbende
27
9 aug
17 feb; controle VK
-

Kwebbel              
29
10 aug
-
-

x eefje x              
 28
 10 aug
 31 mrt 20 wk echo
-

Dollygirl        
-
10 aug
19 mrt 20 wk echo
-

Feetje
24
11 aug                
24 feb controle VK
-

Daan26                    
27
13 aug
-
Jongen

BenB        
27
16 aug
-
-

Boefje6        
-
17 aug
-
-

VlinderB
27
21 aug
-
-

Krien
33
23 aug
-
-

Suus
 27
 22 aug
-
-

RvD1984                  
24
27 aug
-
-

Esther
31
28 aug
-                                                                              

Hoi Meiden!

Heb even het schema aangepast en voor degene die   het leuk vinden kun je invullen of je een zoon of dochter krijgt, of dat je het liever geheim wilt houden!
Suus, ik heb ook je uitgerekende datum veranderd.
Eefje, altijd fijn om het hartje weer te horen! En spannend, over 2 weken de 20 weken echo. Je bent 9 ons aangekomen....ik zal je troosten bij mij zitten er al 3 kilo's aan!

Wij zijn nu langzaam aan een beetje bezig de babykamer spullen bij elkaar te krijgen. Op dit moment zijn we druk bezig met een nieuwe badkamer en is het huis een groot stofnest, maar zodra de bouwvakkers over 2 weken vertrokken zijn, gaan we aan de slag! Gisteren van mijn nicht een stokke bedje overgekocht en een wandelwagen gekregen, leuke voorpret!

Fijne zondag!
Daan

Hallo allemaal,
Ik dacht van ik zal ook nog eens reageren, want dat heb ik al een tijdje niet meer gedaan. ik  ben ook ziek geweest in de tussentijd. Nu gaat het weer iets beter. Ik slik wel nog altijd tabletten voor de misselijkheid,dat wil maar niet over gaan.
Verder hebben we de babykamer al besteld en een heleboel dingen voor basisuitzet gekocht.
Volgende week maandag krijg ik mijn 20 weken echo. Ik ben benieuwd. Ik wil overigens niet weten wat het wordt, mijn man wel.

groetjes Ilona

Hallo Dames,

@Ilona (kwebbel), wat vervelend dat je nog steeds misselijk bent zeg! Je zou toch wel er vanuit gaan datdat tussen week 13 en 16 minder zou worden. Helpen die medicijnen wel? Maarre... hoe gaan jullie dat oplossen? Jij wil het niet weten en je man wel.....
Wij zaten in hetzelfde schuitje maar hij heeft zich erbij neergelegd. Maar ondanks dat is de kans wel groot denk ik dat we het toch wel te weten komen. We hebben elke 2 weken een echo en 20 wk echo zal 1,5 uur duren dus ja... zeker als het knullen zijn is de kans zeker aanwezig dat we het zelf al zien. Want je gaat toch wel op zoek naar een "streepje of flubbeltje" volgens mij...

Leuk idee trouwens om de geslachten erbij te zetten. Mochten wij het het weten weet ik alleen nog niet of ik het erbij ga zetten. Zie ik dan wel.

Hier verder alles ok, dinsdag hebben we intake bij het EMC voor de 20 wk echo op 1 april. Dat schijnt te moeten....
Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.

Voelen jullie allemaal al wat? Ik 1 keer iets gevoeld 2 wk geleden.. daarna niet meer.
Kan niet wachten tot ik echt wat ga voelen en dat mijn vriend ze ook kan voelen. Hij smeert vaak mijn buik al in met olie maar ze reageren er nog niet op.

Ik ga lekker een warm bad nemen.
Fijne avond en tot schrijfs,
Nanda

Terug
Bovenaan