Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

@Romaty. Spannend dat er vandaag een vriendin komt die je twee jaar niet hebt gezien. Ik kan me voorstellen dat je niet weet of het leuk gaat worden. Het ligt er natuurlijk ook aan wat de reden is dat jullie elkaar zo lang niet hebben gezien. Gek idee trouwens he, dat ze je kleintje dus ook nog nooit heeft gezien. Je leven ziet er nu zo anders uit dan in de tijd dat je haar nog wel zag.
Ik heb zoiets ook meegemaakt. Ik had vroeger een hele goede vriendin. we trokken dagelijks met elkaar op. We deelden lief en leed. Op een gegeven moment is het contact toch verwaterd en na een jaar of 9 hebben we elkaar weer gezien. Ze is toen hier bij mij geweest. Aan de ene kant was het heel vertrouwd maar aan de andere kant toch weer niet.
Ga je nou dit weekend aan je ouders vertellen dat je zwanger bent of stel je het nog even uit?

@Wendy. Misschien heeft het wel met een zwangerschap te maken. Ik weet het niet. Zwangerschapsklachten kunnen in het begin zo vaag zijn he. De ene keer denk je van, wordt ik nou ongi? Ben ik zwanger of krijg ik een griepje? De klachten lijken allemaal zo op elkaar. Ik duim voor je.

@Djurresmama. Wat frustrerend zeg, al die tegenstrijdige berichten van de gyn en vk. Maar er is dus nog wel degelijk hoop! Ik zal voor je duimen en ik hoop dat het snel vrijdag is voor je.

Ik ben gister bij de opticien geweest omdat ik nieuwe lenzen moest hebben. Niks aan de hand zou je denken. Nou niet dus! Hij wil dat ik naar een oogarts ga. Ik heb waarschijnlijk een afwijking aan mijn ogen waar hij niks aan kon doen. Het is een lastig verhaal dus ik zal het hier niet allemaal opschrijven maar het komt erop neer dat de bolling van mijn oog veranderd. Met de lenzen die zij hebben kunnen ze daar niks mee. Ik heb nog gezegd dat ik anders wel een bril neem als dat beter is maar dat was ook geen optie. Als  de bril een mm scheef zou staan zou ik al niet meer genoeg zien zei hij.  
Ik ben benieuwd wat ze gaan vinden in het ziekenhuis en wanneer ik terecht kan. Eerder deze week al het bericht dat er twee kiezen uit moeten en nu dit. Op dat soort momenten voel ik wel dat ik geen 18 meer  ben!  

Liefs, mama 1977.

Liefs  

Hoi meiden,

Wat is er weer een hoop geschreven! Ben vrij vandaag en heb weer lekker bij kunnen slapen dus voel me weer fit.

@ Marianne: Hopelijk ben je dan minder ver zwanger dan je dacht en krijg je dan volgende week alsnog een positief bericht te horen! enne, ik verloor steeds bloed tijdens de eerste 14 weken en Melanie was hartstikke kern gezond. Ik had het al als ik een keer hard moest niezen, iets zwaars getild had of na sex. Het kwam waarschijnlijk doordat de placenta erg laag lag. Hopelijk is het bij jou ook zoiets onschuldigs. Ik blijf duimen hoor!

@ wendy- merle: tja, die klachten blijven vaag he! Er is gewoon geen pijl op te trekken. Wel niet wel niet... Afwachten maar!

@ denys:   die eerste ronde heb ik voor mijn gevoel ook niet echt meegeteld. Was meer een "eerst maar eens zien ronde" hihi Maarre, het kan altijd natuurlijk!

@ Romaty: nee ben niet zwanger helaas...

Ben woesdag ineens ongi geworden. Erg onverwacht want volgens de oude cyclus zou het de 12e moeten komen en als ik op die ovutesten afga de 8e. En nu dan de 4e. Vier hele dagen te vroeg! Ben wel een beetje teleurgesteld nu, maar we gaan vol goede moed een nieuwe ronde in. En die ovu testen blijf ik gewoon gebruiken. Want met een cyclus van 35 - 42 - 28 is er geen pijl op te trekken natuurlijk...

Groetjes, Daniëlle

Wiest dat ik iemand vereten was!

@  mama1977: Jee wat een vervelende berichten! 2 kiezen en nu ook je ogen die niet doen wat ze moeten doen... Bah zeg. Misschien  kan  het helemaal niet hoor, maar is laseren misschien een optie? Ikzelf wil dat heel graag laten doen. Ik heb ook een lichte afwijking die inhoudt dat mijn ogen niet samenwerken. Ik zie dus met 2 ogen los, ipv dat ze op een bepaald punt  samen komen. Ik heb altijd lenzen gehad, maar toen ik zwanger was ging dat niet meer. Ik heb nu al een tijdje een bril maar ga mijn ogen wel laten laseren. Alleen mag dat niet als je zwanger bent of borstvoeding geeft en  aangezien we toch hard aan het klussen zijn wachten we even tot we klaar zijn met kinderen krijgen. Heb je er wel eens over nagedacht?

Even aangepast

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.   =Neutraal.   = Zwanger.

naam:__________  
ronde:_____  
Leeftijd:___  
NOD:______  
Status:____

Daniellexx
3
24
12 feb

Yessie84
5  
24  
14 feb

Jansske
4
27  
27  feb  

februari08
2
29  
half feb    

mama1977
2  na mk  
31  
4 mrt    

miss-moneypenny
1
33  
30 jan  

inga8
0  
30  
?  

Wendy-Merle
2  
25  
16 feb.?  

Deleve
2  
27  
rond 15 feb  

Orchideke
3  
24
24 februari

Indysmama        
?
28
?

Denys
1
24
30 januari

Jtzwanger
1
24
21 febr

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel

27

1

14-08-2009

09-02-2009

romaty

24

1

29-08-2009

13-02-2009

Linda80
29
3
06-09-2009
29-01-2009

djurresmama
26              
2                        
10-09-2009 ??            
13-02-2009

Hmmm, drurresmama's cadeautje was weggevallen en ik probeer m er weer op te krijgen, maar nu is ze een stuk naar bededen gegleden  Krijg het niet meer zoals het hoort. Ga straks nog wel even proberen...

Danielle, wat vervelend dat je ongi bent geworden. En dan zo vroeg. Bah!

Ik moet eerst van de oogarts horen wat ik nou precies heb. De opticien zei dat hij hoopte dat ik die afwijking niet heb maar toch het zekere voor het onzekere wilde nemen. Als ik die afwijking heb is laseren geen optie. Er is wel een behandeling mogelijk met bepaalde gasdoorlatende harde lenzen. Die lenzen 'dwingen' je oogbol weer in de goede bolling. Het ligt er natuurlijk wel aan hoe ernstig de afwijking is. In het ernstigste geval zou je een hoornvliestransplantatie kunnen ondergaan. Maar zo ver zijn we nog lang niet gelukkig. Laat ik niet op de dingen vooruit lopen. Eerst maar eens horen wat de arts te zeggen heeft.

Ik denk dat wij vanavond maar weer aan de klus gaan. Ik zit pas op dag 11 en volgens internet is mijn meest vruchtbare dag 17 februari. Maar dan ben ik uitgegaan van mijn laatste cyclus van 36 dagen. Stel je voor dat ik nu ineens een 'normale' cyclus heb. Dan ben ik te laat met klussen. En ik wil zo graag deze ronde zwanger worden. (Wie niet.....)
Pffft, dat wordt dan een hele lange periode om de dag klussen. Wens me maar succes. Hahaha.

He meiden,

Nou mijn vriendin is net geweest. En het was gewoon als vanouds, heel gezellig dus. Ik kende haar via studie, maar zij was eerder gestopt... dus elkaar uit het oog verloren, maar ja hyves he, je kan iedereen zo weer vinden, hihi!!

@mama1977, gek he hoe het soms kan lopen. Een andere vriendin van mij heb ik inmiddels ook al twee jaar niet meer gesproken, van de ene op de andere dag niet meer. ik denk dat we uit elkaar gegroeid zijn. Zij heeft echt een heel ander leven dan ik, ach ja het is niet anders, that's life
Way een verhaal joh, eerst je kiezen nu je ogen, het zit je niet mee meid!! hoop voor je dat het allemaal meevalt met je ogen...
Ennuh, we gaan het inderdaad dit weekend vertellen, vind het zo gek, want behalve mijn groeiende buik en borsten is er geen enkele teken van een zwangerschap te bekkennen, en dan vertellen wij zijn zwanger is heel gek!!

@marianne, ik ga heel erg voor je duimen dat het allemaal met een sisser afloopt. Maar ja, zolang je geen krampen hebt en meer bloedverlies is er hoop toch!!

@danielle, balen van je ongi, maar uh was jij nou niet aan die teunisbloemoliecapsules begonnen? Want in dat geval heb je nu wel gelijk een hele mooie cyclus!!!!! 28 dagen is perfect!!

Verder geen nieuws, het is heerlijk weer dus ga straks een flink eind wandelen, heerlijk!!

x

@ Djurresmama

Ik duim voor je en hoop ook dat het met een sisser afloopt!

@ Mama 1977

Jeetje eerst je kiezen en nu je tanden. Ik heb laatst twee verstandskiezen laten trekken en dat is mij echt hondert procent meegevallen maar ja nu heb ik weer twee gaatjes en ik had hiervoor eigenlijk nooit iets dus baal er ook wel een beetje van maar ja (mijn vriend zei heel droog tja je wordt ouder he? En dan ben je 25!!) Maar het is denk k wel waar dat het slecht voor je gebit is om zwanger te zijn. (boeie)

Sterkte in het ziekenhuis ik hoop dat je snel terecht kunt en dat het allemaal erg meevalt!!

@ romaty

Veel plezier dit weekend met het vertellen dat je zwanger bent ik ben hartstikke jaloers haha

Xx Wendy

Terug
Bovenaan