Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Heey meiden,

Ik moet toch even kwijt dat die ongi me niet echt lekker zit... Woensdag ongi geworden na 28 dagen (wat in theorie perfect is, maar voor mij ongewoon) maar het is zo weinig! Vraag me af of het nog door gaat zetten of dat ik er nu alweer bijna vanaf ban. Dan ben ik het maar 3 dagen geweest en heb ik misschien 3 maandverbandjes verloren (soory voor de details hoor ) Misschien dat die teunisbloemolie een beetje te goed werkt?

Raar hoor....

ps. Heb ook weer even een nieuw lijstje gemaakt en wat meiden die niet meer gereageerd hebben eruit gehaald. Is dat oke?

Groetjes, Daniëlle

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
4  
24  
5 maart  

Yessie84
5  
24  
14 feb  

Jansske
4  
24  
27 feb  

mama1977
2 na mk  
31  
4 maart  

Wendy-Merle
2  
25  
16 feb  

Deleve
2  
27  
15  feb  

Orchideke
3  
24  
24 feb  

Denys
1  
24  
30 jan  

jtzwanger
1  
24  
21 feb  

naam:                                    
leeftijd:                        
ronde:                      
datum:                    
echo:  
status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
09-02-09  

romaty
24  
1  
29-08-09  
13-02-09  

Linda80
29  
3  
06-09-09  
29-01-09  

djurresmama
26  
2  
10-09-09  
13-02-09  

He meiden,

@jtzwanger, lekker aan het klussen!! Groot gelijk beter 1x teveel, dan te weinig!

@djurresmama, heel veel sterkte meid! Hopelijk blijkt alles goed te zijn!

@denys, succes met je examen!!

@wendy, ik durf er niets van te zeggen! Ik ken die klachten in ieder geval niet.

@Danielle, verveld hoor die cyclus van jou! Gelukkig bestaan er ovaluatietesten!! Hopelijk brengen ze geluk!
Ik vind het prima dat je de meiden die niet meer reageren eruit haalt, maar nu heb je bij mij wat veranderd! Ik ben nu ineens 24, maar ben eigenlijk 27! Al moet ik zeggen dat 24 wel heeeel erg leuk klinkt en staat.

@mama1977, bah, dat klinkt naar! Hopelijk kun je snel bij het ziekenhuis terecht, want dit is natuurlijk ook niets. Enne succes met klussen, haha!

@Romaty, veel succes met vertellen!! Leuk hoor.

Ik ben gister begonnen met de ovaluatietesten, maar nog geen streepje, dus we hoeven nog niet te klussen! Ben benieuwd wanneer ik die dikke streep te zien krijg!!

Fijn weekend meiden,
xxx

@wendy-merle: Last van duizelingen vind ik wel vreemd hoor! Kzou het toch nog even na laten kijken door een dokter ofzo.

@djurresmama: Tsjonge, moet je nog kei lang wachten! Wat een onzekerheid. Kzou er gek van worden! STerkte in deze dagen en hopelijk komt er goed nieuws.

@ denys: hoe is het gegaan vandaag?? Hopelijk heb je het gehaald.

@daniëllexx: wat een rare cyclus heb jij!! Hier is dat ook zo... maar ik ben liever een dagen eerder ongesteld dan dat het een week op zich laat wachten. Je hoopt dan zo dat je zwanger bent en dat is dan een grote teleurstelling. Balen hoor!! Maar idd, je ovulatie is wel moeilijker te bepalen zo. Wel handig dat die testen bestaan! Hopelijk is volgende maand een betere maand voor je.

@mama1977 Tsjonge! DAt is even schrikken als je denkt dat je even naar de opticien gaat en vervolgens constateert hij een afwijking. Hopelijk valt het mee voor je. Ik begin ook altijd bijtijds met klussen... je weet nooit ;-) Wij klussen een week lang ;-)

@ jansske. Je staat er bij nod in februari erbij hoor! Sorry dat ik je was vergeten. Gebruik je nu voor het eerst een ovulatietest? Als ik deze maand niet zwanger ben, ga ik het denk ik de volgende maand ook gebruiken. Ben benieuwd hoe het werkt...

Hier weinig nieuws. Het klussen is voorbij. Als het goed is heb ik gisteren mijn ovulatie gehad, maar ik had eerder ook al het idee dat ik m'n ovulatie had, dus ik weet niet hoe het zit. Maar geklust hebben we ;-) Nu begint het wachten..... Zijn er nog meer mensen aan het wachten? Spannend hoor!
Succes allemaal en fijnweekend

liefs J-T

Oeps, sorry Jansske. Zal het meteen veranderen hihi

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
4  
24  
5 maart  

Yessie84
5  
24  
14 feb  

Jansske
4  
27  
27 feb  

mama1977
2 na mk  
31  
4 maart  

Wendy-Merle
2  
25  
16 feb  

Deleve
2  
27  
15  feb  

Orchideke
3  
24  
24 feb  

Denys
1  
24  
30 jan  

jtzwanger
1  
24  
21 feb  

naam:                                    
leeftijd:                        
ronde:                      
datum:                    
echo:  
status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
09-02-09  

romaty
24  
1  
29-08-09  
13-02-09  

Linda80
29  
3  
06-09-09  
29-01-09  

djurresmama
26  
2  
10-09-09  
13-02-09  

Hoi,

Ik wordt gek van mezelf ik voel van alles maar ben ow zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt!! Nou ja we wachten nog maar rustig af!

Xx Wendy

@wendy-merle, ik heb wel eens iemand gesproken die flauw viel tijdens haar zwangerschap en last van duidelingen had. Dan met je echt rustig aan doen en op voeding letten. Als het deze week blijvend is zou ik naar de huisarts gaan. Als je niet zwanger bent en je hebt last van duizelingen zou ik ook naar de huisarts gaan.

@djurresmama, wat vervelend dat wachten ik zal voor je duimen dat alles goed is. Kan je wel een beetje slapen deze week?

@daniëlle, balen dat je ongesteld bent geworden. Maar misschien dat je nu beter je vruchtbare dagen kunt uitrekenen?Heeft het nog doorgezet of ben je maar 3 dagen ongi geweest, want dat is dan wel weer kort.

@mama1977, suc6 met klussen. Weet je al wanneer je in het ziekenhuis terecht kan?

@ romaty, ging je dit weekend het nieuws vertellen. Zoja, leuke reacties?

@jtzwanger, spannend weer wachten tot je mag testen...

Mijn examen gister ging denk wel goed.Ik zou gek op kijken als ik een onvoldoende heb. Nu nog een maandje leren voor mijn andere opleiding. Even de tanden dus nog op elkaar. Ben blij als het achter de rug is.

Verder nog niet ongi. Had deze week wel een negatieve test. Het is dus wachten denk op het ongi. 30 januari was eigenlijk mijn nod. Weet je wat ik vreemd vind, tijdens de pil als ik ongi moets worden en tijdens het begin van mijn vorige zwangerschap had ik niet meer trek dan normaal. Maar ik heb nu al drie dagen super lekkere trek en een hongergevoel, terwijl ik gewoon eet. Dus of mijn lichaam reageert anders op het normaal (de natuur) ongi laten worden, of wie weet over een weekje een positieve test?Hebben jullie hier ook last van gehad?

Hey meiden,

Hier even een kort berichtje van mij.

Marianne, wat een vervelend bericht !!
Veel sterkte de komende week.
Het hoeft niks te betekenen, dus ik hoop op positief nieuws voor je as vrijdag.

Wat een verhalen weer zeg!!
Heb afgelopen dagen weinig gekeken op het forum, maar jullie tikken lekker door
Ik lees de verhalen wel hoor en zal snel weer even reageren, ga nu lekker hangen op de bank!!

groetjes,
Cora

Terug
Bovenaan