Jeetje meiden, je kjjkt ff een dag niet en we zijn weer een heel aantal verhalen verder
@marianne, oh meid wat vreselijk balen zeg. ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap een echo gehad rond 6 weken, gewoon uitwendig, en toen was er wel wat te zien. maar ik denk dat jij wel een inwendige echo gehad moet hebben, en dan neem ik aan dat je echt wel wat had moeten zien. Sterkte meid, de komende week, want ik begrijp dat je nu weer een week moet wachten en dan terug moet...ik zal aan je denke...
Meiden, ben erg druk op het moment, en heb eigenlijk niet zoveel tijd om uitgebreid te reageren, ook dit weekend zal er niet veel van komen, sorry
Ik zal volgende week weer mijn best gaan!!
Ik lees wel mee hoor!!
Moet nog een uurtje werken, en dan heb ik weekend, maar dit zal een heel druk weekend worden, wara ik helemala geen zin heb. morgen komt een vriendin die ik 2 jaar niet heb gezien 9weet dus niet of dit nou zo leuk gaat zijn) zaterdag moet ik werken, en zondag naar familie, pfffff...... word er nu al moe van....
@ danielle, ik las dat je zo moe was, mss ben je wel zwanger!!!!! hihihihihi!! Ik zal voor je duimen!!
x