Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

@djurresmamma: wat ontzettend vervelend voor jullie. Heel veel sterkte!

@Djurresmama,

Wat een vervelend bericht.
Ik had nog wel gehoopt dat het toch goed zou komen.
Heel veel sterkte,

Yess

Hey marianne,

Ik lees hier net het slechte nieuws,vind het echt zo erg voor jou!!!
Ik wil je veel sterkte wensen!!
Liefs orchi

Ik was gisteren in het kruidvat,dacht oke ik ga eens kijken naar de ovulatietesten want dacht toch dat ik ze ging meebrengen,kom ik aan het rek...Alles leeg:)
Dus dan maar nog een keer proberen zonder ovulatietesten he.
Mijn langste cyclus is tot hier toe 25 dagen geweest dus als ik deze maand overtijd ben volgens mijn langste cyclus zal ik dan eens testen he.
Is pas eind februari hoor,maar volgende week begint mijn vruchtbare periode dus ik kijk er weer naar uit.
Liefs orchi

Jeetje meiden, je kjjkt ff een dag niet en we zijn weer een heel aantal verhalen verder

@marianne, oh meid wat vreselijk balen zeg. ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap een echo gehad rond 6 weken, gewoon uitwendig, en toen was er wel wat te zien. maar ik denk dat jij wel een inwendige echo gehad moet hebben, en dan neem ik aan dat je echt wel wat had moeten zien. Sterkte meid, de komende week, want ik begrijp dat je nu weer een week moet wachten en dan  terug moet...ik zal aan je denke...

Meiden, ben erg druk op het moment, en heb eigenlijk niet zoveel tijd om uitgebreid te reageren, ook dit weekend zal er niet veel van komen,  sorry

Ik zal volgende week weer mijn best gaan!!
Ik lees wel mee hoor!!

Moet nog een uurtje werken, en dan heb ik weekend, maar dit zal een heel druk weekend worden, wara ik helemala geen zin heb. morgen komt een vriendin die ik 2 jaar niet heb gezien 9weet dus niet of dit nou zo leuk gaat zijn) zaterdag moet ik werken, en zondag naar familie, pfffff...... word er nu al moe van....

@ danielle, ik las dat je zo moe was, mss ben je wel zwanger!!!!! hihihihihi!! Ik zal voor je duimen!!

x

Hoi,

Even een vraagje: Ik heb de laatste tijd nogal eens last van duizelingen en vandaag was het zelfs zo erg dat ik bijna onderuit ging voor mijn gevoel en ben erg moe kan dat met een zwangerschap te maken hebben? Of juist nog met ontzwangeren??? (Jeetje klinkt best raar als ik het zo typ) hb is volgens mij wel goed, moet van mijn vriend naar de dokter maar heb die de laatste tijd zo vaak gezien dat ik daar eigenlijk niet zoveel zin in heb en om nou gelijk naar de dokter te rennen vind ik ook wat raar

Xx Wendy mama van Merle*.

hoi meiden,

vandaag contact gehad met de verloskundige en die zegt zolang je geen helder rood bloedverlies hebt en kramp mag ik er niet vanuit gaan dat het fout is.
wat ik heb begrepen nu is het/de zwarte plek op de echo de vruchtzak is en kan het best wezen dat ik nog niet zo lang zwanger ben.
en de andere gynaceloog zegt het is een innesteling, en de andere zegt een (beginnende)miskraam.
weet nou effe niet meer wie ik moet geloven.hoop dat ik tot dantoe geen bloedverlies of anderzijds krijg. heb ik sinds gister ook niet meer. nou ja het was alleen maar bij het afvegen(beetje onsmakkelijk), wat roze en (licht)bruinig.hoef ook niet iets onder te doen zo weinig was het maar toch. je gaat vanalles denken.  

hoop dat ik vrijdag(volgende week)  goed nieuws krijg.

groetjes marianne

Marianne,wat verschrikkelijk zeg, ik wens je heel veel sterkte toe!

Wat een hoop berichtjes weer hier zeg.
Ik ga er wel snel weer vandoor, moet nog een hoop leren!
Ik heb zaterdag examen voor mijn opleiding Management-Assistent
en halverwege Maart rond ik mijn curcus voor Intercedente af.
Dus ben benieuwd en hopen dat ik dan zwanger word. Lekker klaar met mijn

curcussen en dan genieten. Ik heb weer een test gedaan en was negatief, maar ben ook nog niet ongi. Ik denk dat ik dus niet zwanger ben en ongesteld ga worden.
Beetje moeilijk ronde 1, weet je niet wanneer je ongi moet worden of vruchtbaar bent.

Groetjes Merel

Hoi marianne,

Ik begrijp die onzekerheid hoor,als ze allemaal verschillende dingen zeggen...
Het zal voor jou wel lang duren he deze week maar het kan ook goed nieuws brengen he.
Als ik het hier zo lees,alleen bij afvegen,is het mss wel een goed teken he.
Laat het ons hopen,we duimen hier allemaal voor jou hoor.
Liefs orchi

Terug
Bovenaan