Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Ha meiden, sorry heb alweer een tijdje niets gepost maar wel meegelezen hoor!

@yessie: nog gefeliciteerd met Darren!

@mama1977: de hoofdpijn is gelukkig alweer stukken minder

@romaty: wat een leuk kamertje!

Ik zit nog een beetje in dubio wat ik voor kamer zal nemen. Ik denk dat de babykamer gewoon de babykamer blijft en dat Max een nieuwe kamer krijgt. Als de baby komt is hij 2 jaar en 2 maanden, dus ik denk dat ik voor een peuterkamer ga dus geen ledikantje. Ik vind de mamut kamer van ikea wel leuk, maar de klerenkast is wel weer wat klein.
Een echte babykamer met ledikant en commode is nog wel het handigst maar vind ik zonde voor zo'n korte tijd. Wat denken jullie hiervan?

Over 2 weken gaan het het huis aanpakken: trappen, gang ed stuccen, trappen opnieuw bekleden, houtwerk schilderen  en een nieuwe toilet beneden. Ik zie wel op tegen alle rommel en stof wat dat geeft, maar ja beter nu dan straks.

Veel succes iedereen!!!!
Hopelijk staat er snel weer iemand onder aan de lijst

Kus Linda

@mama1977: wat vervelend voor je meisje en voor jullie natuurlijk. Hopelijk knapt ze snel weer op

Linda, wat fijn dat de hoofdpijn minder is geworden. Inderdaad, een commode is nog wel heel handig als de kleine 2 jaar is maar niet noodzakelijk. Ik zou er geen twee nemen. Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet om al die klussen in huis te doen maar het lijkt mij ook beter om dat nu te doen. Met nog een baby'tje erbij komt het er waarschijnlijk voorlopig niet van.

Liefs, mama 1977.

Dank je Linda, het is inderdaad zielig voor haar. Maar gelukkig haalt ze het nog steeds op tijd naar de wc. Ik heb inmiddels helemaal ruwe handen van het handenwassen. Ze zit ongeveer iedere 15 tot 30 minuten op de wc dus je begrijpt dat ik al aardig wat keren vandaag m'n handen heb gewassen! Gelukkig wil ze veel thee drinken dus dat is goed!
Ik ben alleen op zoek naar een oppas voor morgenochtend want dan moet ik naar de tandarts. Dat valt niet mee want iedereen moet natuurlijk werken.... Liever zeg ik het af natuurlijk want mijn verstandskies moet eruit  maar dat is alleen maar uitstel van executie...

Liefs,

Hoi,
Heb toch mijn afspraak bij de tandarts verzet. Echt niemand kon oppassen morgen. Nu mag ik 30 maart komen. Rond die dag heb ik ook mijn NOD. Lastig is dat hoor. Je wil natuurlijk geen verdoving als je zwanger bent maar ja, wanneer wordt ik zwanger.......

mama 1977, wat enorm vervelend dat je meisje de buikgriep heeft, gelukkig drinkt ze wel goed!!
Ikzelf had gisteren precies hetzelfde maar het is nu op zijn retour.
Zo zielig als die kleintjes ziek zijn!! Heel veel beterschap voor haar en jij ook sterkte.

ooo wat een goed idee van die 2 vensters, omdat jgforum daarin zo lastig is laat ik het vaak maar zitten.
Maar deze tip neem ik ter harte!!

hoi hoi!

mama1977: Beterschap met je dochter! En succes bij de tandarts alvast. Ik weet precies hoe je je voelt wat betreft die verdoving. Ik had het vorige maand ook. Ik zat toen tegen mijn nod aan. En de tandarts vroeg nog: 'Alles goed gezond?" en  ik maar denken, moet ik het zeggen of niet? Heb het niet gedaan, maar daar achteraf wel een beetje spijt van gehad. Toen ik ongi werd vroeg ik  m toch af of het daardoor kon zijn....  

Terug
Bovenaan