Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

@mama1977, wat vervelend voor je dochter. Gelukkig drinkt ze goed want daar moet je goedopletten voor uitdroging. Heb jezelf nog wat energie na die gebroken nacht?

Ik ben trouwens bij de politie weggegaan om verschillende redenen. Sinds ik moeder ben geworden wat banger op straat,onregelmatige werktijden, beïnvloed ook wel je priveleven.
Ik heb ook leuke dingen meegemaakt enik had ook lieve collega's. Kortom, ik wilde gewoon een normale baan. De organisatie en de sfeer tussen collega's vind ik wel super leuk.Misschien ga ik ooit nog terug, alleen dan voor een andere functie (binnen).

@lindaG80, ik zou ook voor een peuter kamer gaan. Denys had ook al vroeg een peuterbedje en dat ging prima. Wij hadden een peuterbed (beetje prinsessenachtig)
 bij de ikea gekocht die je kan verstellen. Zo kan die nog jaren mee. Ze hebben daar echt leuke betaalbare spullen.

Groetjes Merel

Hey dames,

Seg nogal geschreven!!Kan bijna niet meer volgen:)

Ik was gisteren zo moe maar we hebben toch geklust,in de rapte voor het goeie doel:)
Haha
Dus ik heb braaf geluisterd naar jullie he.

Ah trouwens,ik was dus wel aant eten als ik het las:)
Maar al een geluk kan ik er tegen:)

Kga jullie wel al laten want heb geen tijd maar ik kom morgen terug hoor!!!!
Liefs orchi

Bedankt voor jullie fijne reacties! Op zich ging het vandaag op de dag wel redelijk. Gewoon heel rustig aan gedaan en steeds rennen naar de wc. Ik moest alleen nog wel wat boodschappen doen dus heb ik haar maar in de buggy gezet zodat ze lekker rustig mee kon. Gelukkig zag ze er het nut wel van in om tijdens de boodschappen een luier te dragen. Ze heeft dit al een keer eerder gehad en toen kon ik haar echt niet overtuigen hoor! Ik snap het ook wel. Ze is al 1,5 jaar overdag zindelijk en al een jaar ook 'snachts. Dus dan ineens weer zo'n luier....
Vanavond na het warm eten begon ze weer het gevoel te krijgen dat ze moest overgeven. Zo zielig, zo'n kleintje met bange ogen boven een bak hangen. Ik vond het toch geen fijn idee om haar boven te leggen dus ligt ze nu met een deken op de bank. Kan ik haar tenminste in de gaten houden. Ze viel in slaap met die bak in haar handen.......(en gelukkig nu ook weer een luier om)

Danielle, lastig is dat he. Met zo'n tandarts. Ik heb er wel eens vaker aan gedacht. Hoe moet dat nou. Nu heb ik dan mijn afspraak op mijn NOD maar er moet bij mij aan de andere kant ook nog een kies uit. Als ik daar een afspraak voor maak weet ik vantevoren nog niet of ik dan zwanger ben. Ik heb wel eens ergens op internet gelezen dat als je iets moet laten doen bij de tandarts, je dat het beste kunt doen als je 14 weken bent. Of uitstellen tot na de bevalling. Maar ja, wanneer is dat? Mijn tandarts zei dat ik er niet te lang mee moet blijven lopen.

Denys, ik kan het me wel voorstellen dat je je minder prettig voelt in je werk bij de politie nu je moeder bent. Ik heb vroeger ook wel een tijdje bij de politie gewild maar ben er toch niet aan begonnen. Gelukkig heb je iets gevonden wat je ook leuk vindt.

Liefs, mama 1977.

hoi dames

@mama1977
Van harte beterschap met je dochtertje, je hard kan wel breken als je kind ziek is he, zelf heb ik de nijging om mee te huilen hahaha ben nooit zo emotioneel tenzij het om mijn kind gaat lol
zelf laat ik hem ook altijd op mijn slaapkamer of op de bank slapen hoor, laat hem ook niet alleen. ( en mijn
 zoon is al 8!!!! erg he)
wel lastig al dat douchen enzo, hopelijk zit je niet in je klusweek haha.....

nou ik ga mannetje overhalen, volgens ovu test DE DAG om te klussen. Wel grappig die testen ppfff lijkt de biologie lessen van vroeger wel

groetjes

Goede morgen,

We zijn de nacht goed doorgekomen. Niet wakker geweest gelukkig! Helaas zit ik wel in m'n klusperiode maar dat is een beetje lastig met een ziek kind tussen ons in

goedemorgen meiden,

zo zeg, er wordt weer lekker gekletst hier!!

Ik heb het zelf erg druk gehad gisteren, een lange werkdag achter de rug, was pas om 10 uur 's avonds thuis.....
Dus ben nu best een beetje moe, maar goed ik moest weer vroeg op om straks te kunnen gaan zwemmen. De kleine moet namelijk voor die tijd nog ff een goed uur slapen dus dat betekent om 6.30 uit te veren!!
De kleine ligt nu op bed, ik ga snel ff douchen en de spullen bij elkaar zoeken, en dan hup naar het zwembad!!

Ik zal straks iedereen ff beantwoorden...

x romaty

Hoi, jeetje wat is het hier weer gezellig!!

@ mama 1977

Beterschap voor je kleine meid! Ik moest laatst oppassen op mijn zieke nichtje en neefje (ook buikgriep) zielig hoor!!
Wat een eer dat je vriendin je gevraagd heeft bij de bavalling te zijn! Wauw!
Ik heb laatst ook verdoving gehad bij de tandarts en heb gevraagd of dit kwaad kon mocht ik zwanger zijn ( hij weet van mijn situatie af) en hij zei dat het geen kwaad kon omdat de verdoving alleen in je mond komt en dat het maar even duurt. Ik 2 verstandkiezen laten trekken in dec. het is mij heel erg meegevallen en laatst dus 2 gaatjes laten vullen ik was beide keren heel erg zenuwachtig (heb eigenlijk nooit wat als klein kind een keer een gaatje in mijn melkgebit en een keer in dit gebit toen ik 11 was ofzo) maar als ik nu weer zou moeten ben ik denk ik weer zenuwachtig. Sterkte in elk geval!

@ Romaty

Wat een mooi kamertje!!! En vertel lekker over je zwangerschap hoor! Ik vind het leuk om te lezen!!

@ Djurresmama

Ga jij in sportstad zwemmen?? Ik wou dit met Merle* ook doen en ga dit zeker bij een volgende ook doen lijkt me erg leuk!

@Denys

Gefeliciteerd met je diploma!!!

Hier weinig nieuws ong. bijna over dus op naar de nieuwe ronde!!

Xx Wendy

Hoi meiden!!

@ mama1977: Fijn dat ze zich weer wat beter voelt vandaag. Ik heb gisteren in een zeer geminialiseerde versie ook zoiets meegemaakt. Melanie was de hele dag alonrustig (volgens manlief, want ik was niet thuis) en ze wilde niks. Niet eten, niet in bad, niet in bed enz. Uiteindelijk wel lief gaan slapen maar ik zat gewoon niet lekker. Ben een aantal keer bij haar gaan kijken en toen ik zelf naar bed ging zag ik dat ze gespuugd had. Heb haar toen uit bed getild en op de  commode gelegd, om het  bedje te kunnen verschonen... Sliep gewoon door! Vanmorgen heb ik nks aan haar gemerkt, maar heb voor de zekerheid maar een beschuitje gegeven ipv een boterham.

@ Romaty: En, was het babyzwemmen weer leuk? Ik  baal al, want wij  kunnen dit weekend en volgend weekend niet. Dit weekend vieren we nog een keer Melanie's verjaardag, maar dan voor het Brabant gedeelte en het weekend erop zitten we in center parcs. Gaan we  evengoed wel zwemmen hoor, maar toch  vind ik het wel jammer.  

Terug
Bovenaan