Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

@Danielle. Gelukkig was het bij Melanie maar van korte duur! Is ze altijd zo'n goede slaper of was ze zo moe dat ze gewoon door sliep op de commode? Heel veel plezier dit weekend (en volgend weekend natuurlijk ook in center parcs)

@Wendy. Dat steld me wel een beetje gerust wat je schreef over de verdoving van de tandarts.
Ik ben ook altijd heel erg zenuwachtig hoor als ik naar de tandarts moet. Gelukkig heb ik een hele aardige tandarts die weet dat ik bang ben en daar ook rekening mee houdt.

Met m'n dochter gaat het inderdaad al weer wat beter gelukkig. Ze hangt vandaag wel heel veel op de bank en kijkt dvd's. Ben er niet kapot van als kinderen zo veel tv kijken. Maar ja, als je ziek bent is het natuurlijk anders.
Ze heeft nog wel steeds een abonnement op de wc maar haar ontlasting wordt al een heel klein beetje steviger.....

@Romaty. Hoe was het zwemmen?

Liefs, mama 1977.

he meiden,

zo zeg ik ben kapot, wat een dag.....
De kleine man ging vanmorgen voor het zwemmen niet slapen, dus zonder geslapen te hebben op naar het zwembad, gelukkig vond hij het al heel wat leuker dan vorige week, maar ja je raad het al, na een kwartier was hij helemaal kapot....Hij wilde alleen nog aan mij hangen, pfff (en dan te bedenken dat hij zo ongeveer 12 kilo weegt), maar goed nog een kwartier rondgedobberd en daarna lekker aankleden, want koud wordt het dan wel een beetje...
Hup naar huis boterham erin, fles erin en naar bed, normaal slaapt hij dan 2 tot 2,5 uur, nu natuurlijk niet hij sliept wel helemaal 1 uur. Pfff, maar ik heb hem nog ff laten liggen want mijn zwangere lijf vertelde me haarfijn dat ik toch echt ff moest gaan liggen...
Eenmaal uit bed van het mooie weer genieten, dus hup wandelen maar, maar mijn lijf is vandaag zo moe, ik liep mezelf vooruit te duwen, en mijn kleine vent vind tegenwoordig bepaalde geluiden ineens heel eng, ik trek dus iets met klittenband los van de wagen, nou gillen..... pff, de rest van weg heeft hij gemopperd, en mijn zwangerschapshormonen konden dat vandaag nou net even niet hebben, dus ik liep mezelf te verbijten....
Thuis gekomen wilde meneer eigenlijk niet spelen want hij was moe, maar slapen ho maar.... en op mij klimmen, maar niet op schoot willen zitten, dus er weer af, en dan er weer op etc,.etc.etc.,etc
Afijn avondeten erin, in bad, en hup in bed, waar hij inmiddels na 5 minuten is vertrokken.....
Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zoooooo blij dat hij op bed ligt!!!!
Soms kan je ze wel achter het behang plakken, nou vandaag was zo'n dag.....

Zo en nu moet ik gaan eten, maar ik heb dus nergens zin in, wat een dilemma's!!

@mama1977 fijn dat je dochter al wat opknapt, en als je ziek bent dan hoort tv kijken erbij hoor!!! Gewoon lekker doen...
Ik heb het ook niet zo op de tandarts, ben niet bang maar leuk is anders....

Wilde nog wat schrijven, maar ik weet weer niet meer wat...

ach bewaar het wel voor straks,

x

Romaty, ben je al een beetje bijgekomen van je dag?
Soms heb je van die dagen waar niet doorheen te komen is he. Ik ken het.

M'n dochter is weer wat zieker dan ze vandaag overdag was. Maar meestal ben je 'savonds ook zieker dan overdag. Ze slaapt nu weer met een dekentje op de bank.
Van het klussen komt deze dagen dus niet zo veel....... (Ze slaapt vanacht weer tussen ons in) Hopelijk ligt ze morgen weer in haar eigen bed en kunnen wij nog even een broertje of zusje maken.

liefs, mama 1977.

@mama1977, jeetje wat vervelend voor je meisje zeg... hopen dat ze morgen toch wat verder opknapt!!
En wat balen is dat zeg, dat dit nu precies in jullie klusdagen valt!! Maar goed, de gezondheid van je dochter gaat nu even voor kan ik me zo voorstellen...

ík ben inmiddels een beetje bijgekomen, maar jee wat een ..................dag
maar goed, ik ben nu het fotoalbum van onze kleine vent aan het maken, van de geboorte tot aan zijn verjaardag, een flinke klus, maar het word wel leuk!!

x

Hey dames,

@mama 1977:eek:charme je kleine meid,zo lang ziekjes toch al he.
En je voelt je zo machteloos he,mijn dochter was vorige week ook goed ziekjes,hoge koorts en dergelijke en dan zijn ze zo zielig he,je zou het zo overnemen als je kon,hopelijk word ze snel weer beter hoor!!

@romaty:Leuk idee dat fotoalbum,ik zou er dringend ook eens moeten aan beginnen,heb zoveel foto's van mijn kleine meid,op pc en cd dan,maar nog altijd niet laten afdrukken voor in het album,er plakt al wel een deel in maar tot een maand of 3 of zo,ga dit echt eens moeten doen,binnenkort als ik dan zwanger ben moet ik zeker er werk van maken of kan het voor alletwee nog doen opt laatste nippertje,ga straks als ze slaapt al eens een mapje maken van welke ik er in wil en dan volgende week verstuur ik die naar het kruidvat en als ik ze dan heb het zeker doen want anders komt het er nooit van.

@wendy-merle:Joepie bij jou de duiveltjes bijna gedaan,dan kan je er weer aan beginnen.
Want pff zo lang dat het duurde voor die stomme duiveltjes kwamen en dan die onzekerheid,nu weet je tenminste hoe het zit en kan je met goeie moed aan de volgende ronde beginnen,veel succes meid!!!

@linda:Wow serieuse werken in aankomst bij jullie!Wens jullie veel succes en ja het stof en vuil zou ik ook tegenop zien hoor,maar eens het klaar is zal het zo mooi zijn dat je dit wel snel weer vergeet he:)

Voor de rest hier alles heel normaal,eisprong en klusdagen zijn voorbij dus nu is het weer afwachten he.
Maar denk eerder dat het niets geworden is,voel mij zo normaal,wel hele pijnlijke borsten maar heb ik al iedere maand gehad dus betekent niet veel he.
Moet wel zeggen dat ik er veel minder mee bezig ben,praat er nog wel veer over maar dan over het baby'tje,niet zo zeer over het zwanger worden.
We zien wel he,hebben wel de dag voor de eisprong en de dag erna geklust maar ja weet natuurlijk niet of mijn ei dan juist was want het kan bij iedereen zo verschillen he.
Maar we zien wel he,meer als wachten en nagelbijten kunnen we niet doen he:)

Gisteren bracht mijn nicht mijn macxi cosi terug,zij had hem heel even gebruikt,gaf wel een raar gevoel dat hij hier zo terug stond en dan dacht ik,amai en binnenkort ligt daar terug zo'n klein wondertje in:)
Ikke direct gewassen en gedaan haha:)
Dan had ik wel zoiets van,dat het maar snel raak is hoor.

Mijn vriend zei van pff als het deze maand niks is dan ga ik me toch zorgen maken hoor,aangezien ik bij de vorige dan tijdens de pil zwanger was en nu dan al naar ronde 5 zou gaan dan,maar probeer hem altijd maar gerust te stellen dat het ooit wel lukt.

Dus dames nu heb ik het toch goedgemaakt hoop ik he,hoop dak niemand vergeten ben,anders sorry he.
Maar had het deze week echt zo druk en ja.

Dikke knuffel orchi

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
9 april  

Yessie84
6  
24  
10 maart  

Jansske
5
28
9 april

Mama1977
3  na mk  
31  
30  maart?  

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
4  
24  
 24 maart

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
2
25
21  maart    

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
1 na mk
26
28 maart?

J.I.G.
2
30
27 mrt

moeke77                        
6                                                
31                                      
1 maart                

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

Linda80
29  
3  
06-09-09  
29-01-09  

ik ben zooooooo TROTS, op mijn kleine ventje!!!!

Hij wordt over 9 dagen 1 jaar  en heeft vandaag al zijn eerste stapjes los gezet!!!!
Hij liep al een tijdje aan de hand mee, sinds een week liep hij aan één hand mee, en nu sinds vandaag dus ook de eerste stapjes los gezet!!!!

ben echt een heel trotse mama!!!

x romaty

Romaty, wat goed van hem!!!!!
Gaaf is dat he, van die wiebelige eerste losse stapjes! Hij is er wel vroeg bij zeg. Geniet er van!

Liefs, mama 1977.

Terug
Bovenaan