Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Meiden wat is het stil hier.
Hoe is het met iedereen? Leuk weekend gehad? Het gaat weer veel beter met m'n dochter. Misschien kan ze morgen weer naar school. Ik kijk het morgenvroeg wel even aan. Maar wat heel fijn is, is dat ze nu weer lekker in haar eigen bedje slaapt en mijn vruchtbare dagen waarschijnlijk nog niet voorbij zijn .

Dus we gaan straks nog ff ons best doen. Ik heb zowaar nog zin ook! Hahaha.

Liefs, mama 1977.

Hey dames,

@mama 1977:Hihi je hebt groot gelijk!!Leuk dat ze alweer beter is he!!

@romaty:Amai dat is snel,mijn dochter loopt ongeveer een dikke maand alleen,eindelijk want ze was toen 17 maand,dus bij jou gaat het wel snel hoor,echt leuk hoor.

Ik heb hier weer iets raars hoor!!!!
Om te beginnen,sinds twee dagen,tandpijn,man man en pijn da dat doet,pfff.
Het rare is,ik ben over een paar maanden wel zes keer naar de tandarts geweest,hij had foto's genomen en ik had dus verschillende gaatjes,in verschillende keren in orde gebracht en mijn mond is nu volledig in orde,toch heb ik tandpijn,hoe kan dit nu?

Dan vrijdag dacht ik s'avonds in de auto had ik ineens steken in mijn rechtereierstok,dit hield wel een hele tijd aan maar ging weg en af en toe doet hij nog eens wat pijn.

Dan ook ongi pijn gehad,dit is nu weer over.

Nu deze morgen ga ik plassen,bij het afvegen krijg ik een kleine veeg,bruin-lichtroze bloed,maar echt licht en mss maar 1 druppel.
Heb een inleg kruisje ingedaan en Dyenthé naar de opvang gebracht en zo en nu kom ik thuis en in het inleg kruisje is er niks in maar wel terug zo een veegje bij het afvegen.
Het rare is,ik heb pas mijn NOD volgende week dinsdag,dus is wel raar he,vinden jullie ook niet?

Liefs orchi

Hoi Orchie,
Kan het geen innestelingsbloeding zijn? Ik hoop het voor je.
Liefs, mama 1977.

Hoi mama 1977:Ik dacht dit eerst ook maar dan had ik zoiets van,moet dit niet meer zijn als twee druppels in totaal?

Ben dan maar wat gaan googlen en kwam dan ook op onderwerpen van andere forums en daar hadden vrouwen het ook gehad ongeveer een dikke week voor hun NOD en die bleken erna zwanger,maar ik mag niet te vroeg juichen he.
Ondertussen is het niks meer,ben juist nog effe gaan kijken en was niks meer.

Pff loop op de tippen van mijn tenen haha,nu gaat die week nog langer duren:)

Maar ga nog niet te rap hopen want je weet nooit he.
Ben wel deze maand met die teunisbloemolie begonnen,wie weet komt het daar wel door.
Meer als wachten zal ik niet kunnen doen he:)

Liefs orchi

Hoi dames,

Hier ben ik alweer:)
Toch weer even onzeker over iets.
Als het een innesteling zou zijn,dan klopt er toch iets niet?
Ik had erna niks meer,maar nu daarjuist bij het afvegen had ik weer zo'n licht roze veeg dus kan het dan wel een innesteling zijn?
Zou het al niet moeten gestopt zijn dan?

Liefs orchi

Ha meiden!

@Romaty: zo dat is snel!!! Max liep 'pas' met 15 maanden. Leuk hoor!

@mama1977: Fijn dat het weer wat beter gaat met jullie meisje. Zet hem op met klussen hoor, lijkt me wel gezellig als je onder me komt te staan in het lijstje.

@orchi: lastig die onzekerheid. Ik weet het eigenlijk ook niet, maar een innestelingsbloeding kan volgens mij wel wat langer duren. Zou het dus best kunnen zijn. Als je ongi zou worden zou het wel door hebben gezet denk ik. I keep my fingers crossed!

Net weer bij de vk geweest. Ik ben nu 15 weken en 1 dag zwanger. Mijn baarmoeder was goed gegroeid. Ik heb net ook de uitslag gekregen van de nekplooimeting en die was erg goed: kans 1 op 5000 (bij Max 1 op 5700, maar ben nu natuurlijk 2 jaar ouder). Het zegt natuurlijkheid nog niets, maar ik ga er nu maar vanuit dat alles goed is.

Max (20 maanden) is nu voor mijn gevoel echt weer een fase verder. Gister heeft hij lekker met zijn neefje (3 jaar) in de tuin gespeeld zonder dat ik erbij stond. Hij klom alleen op zijn glijbaantje en heeft lekker met zand gespeeld. 's avonds naar de MCDonalds geweest met z'n allen en dat vond hij ook erg leuk. Hij mocht nu ook een keer een happy meal, maar hij was zo onder de indruk dat hij vrijwel niets gegeten heeft.
Hij geeft steeds kusjes op mijn blote buik aan de 'biebie' en dat is erg schattig.

Liefs Linda

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
9 april  

Yessie84
6  
24  
10 maart  

Jansske
5
28
9 april

Mama1977
3  na mk  
31  
30  maart?  

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
4  
24  
 24 maart

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
2
25
21  maart    

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
1 na mk
26
28 maart?

J.I.G.
2
30
27 mrt

moeke77                        
6                                                
31                                      
1 maart                

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

he meiden,

@mama1977 en is je meissie vandaag naar school geweest? of toch nog een dagje thuis?

@orchideke, het kan een innestelingsbloeding zijn hoor... ik heb behalve flinke ruggpijn niks van de hele innesteling meegmaakt... ook bij mijn eerste zwangerschap niet... Maar je kan een klein beetje bloedverlies hebben maar volgens mij echt niet in de hoeveelheid van een ongi... en twee keer een beetje bloed op dezelfde dag lijkt mij niet vreemd, het komt nou eenmaal niet allemaal tegelijk naar buiten... Meid, geduld is een hele schone zaak.... maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer je deze week niet helemaal blind te staren op allerlei symptonen, gewoon om jezelf een beetje te beschermen, ..... maar uh, ik ga hard voor je duimen!!

@linda, fijn zeg dat je een goede uitslag hebt van de test!!! Heerlijk, nu kan je echt genieten!! en nu 15 weken en 1 dag, ik ben nu 16 weken en 4 dgn dus we hobbelen echt dicht achter elkaar aan!! wordt nog spannend wie het eerst gaat bevallen!!
Leuk he dat die kleintjes allerlei fases ingaan, en lief zeg een kusje voor de baby, zover krijg ik onze kleine nog niet, maar goed je kan niet alles hebben!!

hier alles goed, lag net ff op de bank, en toen voelde ik voor 90% zeker de baby heel even!! Zo leuk is dat weer!! Donderdag moet ik weer naar de vk voor controle, wel weer even lekker, ff weer een stukje bevestiging dat alles nog goed gaat, is immers alweer 4 weken geleden.
Morgen moet ik met de kleine man naar het CB, hij krijgt prikken, bah heb geen zin... maar goed het moet toch ff gebeuren!!

x

Terug
Bovenaan