Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Hoi dames,

Gisteren had ik nog af en toe bij het afvegen een beetje bruin.
Nu deze morgen niks meer maar ben Dyenthé naar de opvang gaan doen en had een inleg kruisje ingedaan,was een uurtje weg en moet zeggen was toch wel wat in mijn inlegkruisje.
Maar deze keer wel bloed,niet vuurrood maar toch wel bloed hoor.
Voel mij zo slecht,had echt gehoopt op een innesteling maar dat kan al niet meer toch?
Het rare is,mijn regels kunnen het niet zijn want ik moet deze pas volgende week dindsdag hebben.
Zou wel kunnen huilen,had echt hoop deze keer.
Ga het wat afwachten en zien wat het word.
Hou jullie op de hoogte hoor.

Liefs orchi

Goedemorgen meiden,

werd weer tijd om wat van me te laten horen! Ben het hele weekend ziek geweest! Niet erg ziek, maar wel lekker met een deken op de bank gelegen! Gister weer gewerkt, maar had niet de puf om op iedereen te reageren.

Is het bij jullie ook zo lekker weer? Heerlijk als dat zonnetje schijnt!!!

@Denys, nog gefeliciteerd met je diploma. Knap hoor!

@mama1977, zielig hoor dat jullie meisje zo ziek is geweest! Gelukkig gaat het weet beter met haar en kunnen jullie weer aan de klus, hihi!!

@Romaty, wat gaaf zeg en wat snel! Wat lijkt me dat geweldig om te zien, zit bijna zelf te genieten ervan!

@Linda, fijn dat de uitslag goed was! Wil jij trouwens weten of het een jongen of meisje is?

@Orchie, ik ken het allemaal niet! Heb er nooit last van en van gehad! Zou het gewoon even aankijken en je er niet te druk om maken (makkelijker gezegd)

Ga zo even naar het cb. Ben benieuwd hoeveel ons mannetje nu weegt en of ik het goed doe met de voedingen. Hij krijgt namelijk nog maar 3 flesjes!!

Geniet van het weer meiden,

x

quote: orchideke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-01-2009 21:07:26'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.   =Neutraal.   = Zwanger.

naam:__________  
ronde:_____  
Leeftijd:___  
NOD:______  
Status:____

Daniellexx
3
24
12 feb

Yessie84
5  
24  
14 feb

Jansske
3  
27  
28 jan  

februari08
2
29  
half feb    

mama1977
2  na mk  
31  
4 mrt    

miss-moneypenny
1
33  
30 jan  

inga8
1
30  
?  

Wendy-Merle
2  
25  
?  

Deleve
2  
27  
rond 15 feb  

Orchideke
2  
24
1 februari

Indysmama        
?
28
?

Denys
1
24
?

Jtzwanger
?
?
?

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel

27

1

14-08-2009

09-02-2009

romaty

24

1

29-08-2009

21-01-2009

Linda80
29
3
07-09-2009
29-01-2009

djurresmama
26
2
10-09-2009?
04-02-2009

Hoi Allemaal!

Hier ben ik weer, even weggeweest.
Ben niet zo bekend met alle "termen" dus wat is nu precies de NOD?
Waarschijnlijk een stomme vraag, maar ben nu eenmaal nog niet zo actief geweest op dit forum.
Ben trouwens mama van een geweldig kindje! En we willen nu voor een tweede gaan.
Ik zit nu in mijn vruchtbare periode, dus wie weet!!! Vind het wel weer spannend, hoor!
Mijn man zegt dat ik er niet zo mee bezig moet zijn, maar als je ervoor gaat is het toch wel spannend! En ben je er toch mee bezig!

quote: LindaG80 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-03-2009 14:42:41'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
9 april  

Yessie84
6  
24  
10 maart  

Jansske
5
28
9 april

Mama1977
3  na mk  
31  
30  maart?  

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
4  
24  
 24 maart

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
2
25
21  maart    

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
1 na mk
26
28 maart?

J.I.G.
2
30
27 mrt

moeke77                        
6                                                
31                                      
1 maart                

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

@inga, je had een verkeerd schema gepakt, dit is de goede dus je kan hier je gegevens inzetten...

@inga, je nod is de de dag dat je normaal ongesteld moet worden, maar dat is natuurlijk ook de dag dat je dat helemaal niet wilt (dus je niet ongesteldheids dag = nod)
je moet jezelf nog even in het goede schema invoegen want je had een verkeerd schema gepakt..

Ben net bij het CB geweest. Het ventje is 82 cm en weegt 11,3 kg!!! Wat een vent he!!
De prikken vielen mee, ff hard huilen maar was ook snel weer over!!
Moet vanmiddag nog veel boodschappen doen, even wat voorbereidingen treffen voor het verjaardagsfeest dit weekend, dus ff ballonnen en slingers kopen, taart bestellen etc.
!!

Ben trouwens wel blij, de kleine mag nu alles mee gaan eten, en volledig over gaan op halfvolle melk, want peutermelk is onzin aldus het CB!! Heerlijk scheelt behoorlijk in de kosten!!

x

@Romaty, het is toch nooit leuk die prikken op het cb he. Maar gelukkig viel het mee voor hem.
Ja, hij wordt ook al weer bijna 1! Spannend he. dan is hij ook geen baby meer. Hebben jullie een groot feest van het weekend?

M'n dochter is toch nog niet naar school. Gister was echt een twijfelgeval of ik haar naar school zou brengen maar heb het toch niet gedaan. gisteravond was ik er van overtuigd dat ze vandaag wel zou gaan maar vannacht voelde ze zo warm aan. En vanmorgen was ze nog steeds warm dus nog maar een dagje thuis..... Ik heb er wel goed aan gedaan want ze is dik een half uur geleden op de bank in slaap gevallen.

@Inga8. Welkom en heel veel klusplezier.

@Linda. Wat fijn dat de uitslag van de nekplooimeting goed was. Een hele geruststelling.

@Jansske. Wat vervelend dat je ziek was. Gelukkig gaat het nu weer wat beter toch? Ja heerlijk weer is het. Alleen jammer dat ik nu niet echt naar buiten kan met een ziek kind.

@Berg-driel. Heb je al iets gehoord over de uitslag van de vruchtwaterpunctie? Of heb ik iets gemist?

@Yessie. Hoe is het met jou? En hoe vindt Darren het op school?

@Orchi. Ik weet ook niet wat het is maar ik zou het niet raar vinden als het toch een innestelingsbloeding is. Het menselijk lichaam zit raar in elkaar.

@Denys. Hoe is het met jou? Ben je al ongi geworden of bij de huisarts geweest?

Liefs, mama 1977.

hoi meiden,

hier alles oke.
nog niet weer iets van een ongi te bekennen.uitgaande van een cycus van 28 dagen had ik zaterdag ongi moeten worden, maar ja denk het niet gelijk weer op schema na de mk.
weer lekker te zwemmen geweest met djurre.
hoe is het weer bij iedereen, het is hier heerlijk weer. lekker zon en mooi blauw
hoe is het met de zwangeren?

@wendy-merle , ik ga met djurre in Joure te zwemmen, past beter bij mijn werktijden en het is daar veel mooier.

@romaty,je zoon is weer mooi gegroeid en al weer bijna 1. maak je  er een mooi knalfeest van?

hoe is het met de zieke kinderen, al weer een stukje opgeknapt? ik hoop het.

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
9 april  

Yessie84
6  
24