Heey meiden!
Ik heb al een paar dagen niet gereageerd, omdat Melanie haar verjaardag deel 2 vierde in Brabant en ik daar zelf ook ziek geworden ben. Het heerst denk ik nogal, mama1977's dochter, Jansske en nu ikzelf ook bah! Heb een flinke keelontsteking. Inclusief koorts! De laatste keer dat ik koorts had was de dag na Mel's geboorte. Was even vergeten dat je er zo naar van kunt zijn... heb me dan ook voor het eerst sinds, nou ja, ooit eigenlijk, ziek gemeld op het werk. Ik weet niet wat me overkomt! En dan juist deze week natuurlijk: vandaag zouden we een workshop hebben over vertellen met een sterk verhaal, donderdag zouden we naar een museum gaan en vrijdag zouden de kinderen het rapport krijgen. Nou doen ze al die dingen toch wel, maar ik ben er niet bij. En wij gaan vrijdag een weekendje weg met de family. Hoop dat ik dan weer wat ben opgeknapt!
@ Romaty: Wat knap van Tygo dat hij loopt!!! Met recht dat je trots bent. Echt super snel. Leuk hoor. Melanie wil niets anders dan lopen. Aan de hand dan. En de 3 cm van de bank naar de tafel. Maar oh wee als je haar los probeert te laten hihi. Ach gemiddeld is met 16 maanden geloof ik, dus maak me er niet druk om. Fijn dat hij zijn prikken goed doorstaan heeft. Blijft naar. En dat van die dreumesmelk zeggen ze hier op het cb ook. De toegevoegde vitamines zijn zó verwaarloosbaar, maar ja elke mama die erin trapt is er 1...
@ Linda: Fijn dat de punctieuitslag goed is. Ben je nu een beetje gerustgesteld?
@ orchi: Raar idd, die bloeding. En zoooo vervelend dat je nu weer moet wachten! Ik duim voor je dat je nu zwanger bent, meis. Het wordt echt tijd dat het lijstje langer wordt daar in het paars!
Groetjes, Daniëlle