Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Hoi dames,

Hier ben ik alweer,beetje bekomen van de slag.
Was er gisteren niet zo goed van,nu had ik eens een redelijke normale cyclus en nu ineens 21 dagen,of ja 20 want zal dat bruinverlies er ook maar bij rekenen.
Ben benieuwd met de ovulatietesten,heb er 12 besteld dat ik toch vrij veel kan testen dat ik mijn eisprong niet mis.
Ik hou jullie op de hoogte,heb die van sensitest genomen.

@daniellexx:Melanie zal wel op een dagje ineens weg zijn:)
Was bij de mijn ook zo,ze was 17 maand toen ze eindelijk alleen stapte en dan was er nog veel kruipen bij,ik mij maar zorgen maken omdat de kindjes van mijn vriendinnen allemaal rond de leeftijd van 1 jaar liepen.
Maar je ziet wel he,nu doet ze niet anders,nu probeerd ze zelfs te rennen,wat grapig is want dat lukt nog niet goed.

@djurresmama:Hopelijk krijg je snel terug een regelmatige cyclus,en ben je snel terug zwanger!!Ik zal duimen!

@mama1977:Tgoh je kleine meid toch nog niet voledig genezen,hoop dat ze snel beter is,dat dutje zal haar wel deugd gedaan hebben en dan thuis verzorgd worden met de liefde van mama,zal ze wel leuk vinden:)

@romaty:O die prikjes,zijn altijd zo erg he,krijgen ze bij jullie er ook altijd twee ineens?
Ik moet met Dyenthé pas terug als ze twee jaar is,dus we zijn even gerust.

@inga:welkom en veel klusplezier en hopelijk ook snel zwanger!!

@jansske:Ook al een zieke,pfff,maar het goede weer doet deugd he,ik ben van Belgie en hier is het nu zo aangenaam,dat de zomer er maar snel is!!!

@linda:wat fijn dat de nekplooimeting goed is en 1 op 5000 denk wel dat je gerust mag zijn hoor.
Een vriendin van mij dat ongeveer zo ver zwanger was als mij,bij onze eerste dan,die had 1 kans op 80.
Grote paniek toen natuurlijk,zei toen van maar zijn wel nog 79 kansen dat het een gezond kindje is he.
Ze heeft dan een vruchtwaterpunctie laten doen en alles bleek dik in orde.

Voila dames dan laat ik jullie terug,hoop dat ik niemand vergeten ben.
Wil jullie veel succes wensen allemaal in alles.
Liefs orchi

he meiden,

bah heb hoofdpijn, ben te snel opgestaan, was iets aan de late kant, maar heb daardoor gelijk hoofdpijn!! en dat gaat denk ik vandaag niet meer over....bleh..

@orchideke, he wat jammer nou meis!! en wat een korte cyclus, dat zou betekenen dta je direct na je ongi vruchtbaar bent!! Slim om eens met ovulatietesten te gaan werken!!

@danielle, het getsie meid, ziek en dat in zo'n week, dat is wel echt balen, Hopelijk ben je voor het weekend weer opgeknapt!
Je had  de naam  wel goed geschreven hoor!!

We vieren zijn verjaardag zondag! Hij is maandag jarig, maar ja, zondag is dan wat makkelijker he!! We hebben gewoon gezellig wat familie en vrienden uitgenodigd om een taartje te komen eten!! Gezellig toch, slingers en ballonnen ophangen, heb er wel zin in!!
En maandag gaan we met zijn drieen nara de dierentuin, leuk ben al heel lang niet meer in een dierentuin geweest!!

ga nu maar weer werken, heb weinig zin vandaag!

x

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
9 april  

Yessie84
7
24  
5 april  

Jansske
5
28
9 april

Mama1977
3  na mk  
31  
30  maart?  

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
5  
24  
 ???

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
2
25
21  maart    

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
1 na mk
26
28 maart?

J.I.G.
2
30
27 mrt

Moeke77                          
6
31
1 maart

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Hoi,

Zo heb m weer even aangepast ben allang niet meer ongi.
Heerlijk weertje hier!!

@ Romaty

Zo snel hoor dat hij loopt! Knap hoor. Ben je alweer wat fitter of nog niet?

@ Orchi

Wat balen dat je ongesteld bent geworden heb de afgelopen dagen hard meegeduimd voor je, helaas op naar de volgende ronde!

@ Yessie

Hoe gaat het met je en idd hoe vind Darren het op school??

@ Inga

Welkom!

@ Linda

Wat fijn dat de nekplooimeting goed was!

@ Djurresmamma

Ja klopt ik zwem zelf ook vaak in joure, vind het wel een mooi zwembad, toen ik zwanger was van Merle zwom ik elke week nu wat minder moet het maar weer eens gaan oppakken denk ik..! Ik hoor hele wisselende verhalen over het zwembad in heerenveen.

@ Danielle

Wat vervelend dat je zo ziek bent! Ik hoop dat je snel weer wat opknapt en dat je je man en kleine meid niet aansteekt!

Nou ik ga nog even van het weer genieten heerlijk zeg!

Xx Wendy

Hee iedereen,

Even snel hier een bericht van mij!
Erg druk geweest vandaar een paar dagen niet gereageerd.
Vanavond of morgen zal ik even alles doorlezen en reageren.
Ik ben nog steeds niet ongi en ook niet zwanger. Pff 3 januari was ik
voor het laatst ongi. Ik wil zo graag weer zwanger worden,maar zo weet ik niet echt
waar ik aan toe ben. De assistent van de dokter zet dat het bij sommige meiden een half jaar duurt nadat ze gestopt zijn met de pil. Word je niet echt vrolijk van omdat te horen.
Gelukkig wel een lekkere middag gehad met het mooie weer. Denys heeft lekker buiten gespeeld en is net van moeheid op de bank in slaap gevallen.

Groetjes Merel

Hallo allemaal!!

@djurresmamma.
Tsjonge, hopelijk heeft je lichaam niet al te veel tijd nodig met herstellen!! Leuk dat je bent wezen zwemmen met Djurre. Kzit er ook steeds aan te denken, m'n ventje vind het water lekker. Maar hebben groot bad thuis, dus ik denk steeds... kga wel samen met hem in bad.. .veel praktischer allemaal! Maar misschien dat ik binnenkort eens ga. Maar kmoet best een eindje rijden en dat voor een half uurtje zwemmen...

@Daniellexx
Hoe gaat het met je? Nog ziekjes? Zit je in het onderwijs... kben wel benieuwd naar je workshop vertellen met een sterk verhaal... welk doel zit daar achter??
Hopelijk knap je snel op, want dat  weekendje moet je natuurlijk niet missen!

@orhideke
Tsjonge wat balen dat je ongi is op  komen dagen... op naar de volgende ronde. Moed erin houden hoor! Hopelijk  lukt het je met de testen... Kvond het zelf best  handig om te weten wanneer je  ovulatie er is. Bij mij dus eerder dan ik zelf verwacht had!

@romaty
Hey wat leuk dat je ook een dagje weggaat!! De dierentuin blijft toch leuk...

@denys
Hé, sommige meiden moeten ontpillen, niet allemaal hoor! Er zijn er ook genoeg die meteen zwanger zijn. Alleen weet je het vantevoren niet he... lastig allemaal. Toch maar geduldig afwachten... sterkte ermee!  

Kheb op de reacties van de laatste 2 bladzijdes gereageerd. Als je maar even weg bent geweest, mis  je zoveel!!!  
In deze maand ben ik eigenlijk niet zoveel met een zwangerschap bezig. Eigenlijk wel lekker, gewoon even ontspannen en me  nergens druk om maken.  We hebben ook niet in de juiste periode geklust, dus ik kan bijna niet zwanger zijn. En  ik heb ook allerlei tekenen van een aankomende ongi... hoofdpijn, puistjes, chagrijnig...dus het zal wel niet zo lang meer duren.  
Verder ben ik heerlijk aan het geniet van het mooie weer!! Zo lekker! M'n mannetje zit voor eerst op de fiets, dus we gaansamen  overal naar toe. Echt super leuk. Het is zo gezellig samen!  

Nou meiden... zet  'm op met klussen, sterkte met wachten... en het zou leuk zijn als er iemand  eens zwanger zou zijn!!

liefs J-t

Hey meiden, even snel een berichtje van mij.
Het gaat hier allemaal even niet zo goed.
Marcel en ik hebben wat problemen en ik ga nu met Darren een paar dagen naar mijn vriendin.
Met darren gaat het verder erg goed, hij vind school erg leuk en heeft al allemaal vriendjes gemaakt.
Zijn verjaardag was ook super, hij is ontzettend verwend!
Ik ben vorige week ongesteld geworden (gelukkig) en dit heeft me aan het nadenken gezet.
Het gaat al tijden niet goed tussen ons, en met mij gaat het ook steeds slechter, ziekenhuis in en uit. allemaal stress.
Dus gister was ik op een punt dat ik er helemaal mee wou ophouden.
Marcel heeft me nog 1 kans gesmeekt, en daar ga ik nu even over nadenken en tot rust komen.
Mijn vriendin woont 1,5 uur bij me vandaan, dus zie ik niet elke dag.
Ik blijf daar tot zondag.

Ik wens jullie allemaal een erg fijn weekend toe vast.

lLiefs yessie

@yessie, wat vreselijk vervelend voor jullie meid, maar ik vind het heel goed en heel knap van je dat je gaat bedenken of dit nog wel is wat je eigenlijk wil!!
Heel goed van je meid!!
Denk goed aan jezelf en aan je kleine vent, die zijn het belangrijkst!!
Neem lekker de tijd, praat goed met je vriendin, hoop dat het je goed zal doen de komende dagen!

x romaty

@yessie:Spijtig meid dat het zo loopt,khoop dat je wat tot rust kan komen en dat je eruit geraakt over wat je nu echt wil,denk er maar rustig over na en praten met je vriendin zal je eens deugd doen,ik hoop dat het een goede afloop heeft!!!Veel succes.

Voor de rest hier alles goed,zoals het weer he:)
Is het daar in Nederland ook zo'n goed weer?
Denk dat ik met de testen op dag 7 al ga starten,heb er toch genoeg en dan ben ik zeker dat ik mijn ei niet mis he.
Heb men vriend al verwittigd hoor,als de test positief is,maken dat je thuis bent:)

Hoop ze morgen of toch ten laatste maandag te hebben,heb ze eergisteren s'avonds nog besteld en direct betaald via home bank maar nu moet ik wachten op een bevestiging dat ze mijn betaling ontvangen hebben en dan moeten ze het nog eens verzenden dus hopelijk heb ik ze maandag en kan ik meteen starten.

Hoe is het voor de rest met jullie,hopelijk alles dik in orde maar dat zal wel he.
Hoor jullie nog.
Liefs orchi

Terug
Bovenaan