Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

@yessie: Wat erg voor jullie!! Dit moet wel ontzettend heftig voor jullie zijn. En ook behoorlijk dubbel! Je was bezig met zwanger worden en dan dit. Ontzettend veel sterkte toegewenst. Ik hoop dat je de juiste beslissing neemt, wat die ook mag zijn. Zet 'm op!

@ orchideke
Tis heerlijk weer hier. Vooral gistermiddag was het lekker. De temperatuur is nu ook aangenaam, hopelijk komt het zonnetje nog even door.
Je hebt gelijk dat je eerder gaat testen. Mijn ei kwam ook eerder dan ik dacht! Hopelijk zijn ze op tijd binnen.

Hier eigenlijk niks bijzonder. Heb m'n keuken even opgeruimd, al gestofzuigd en nu ben ik moed aan het verzamelen om te gaan strijken... :-(

lief j-t

Heey meiden!

@ Yessie: Jee meis, wat vervelend voor jullie! Goed van je dat je nu even de tijd neemt om te bedenken wat je nu precies wilt. Ga maar lekker uitwaaien bij je vriendin en neem de tijd! Veel sterkte!  

@ Orchi: ik heb de ovutesten toen ook bij sensitest gehaald. Ik had ze na 2 dagen binnen. Dinsdag avond besteld, donderdag in huis. En goed dat je op tijd gaat beginnen. Bij mij was het de laatste keer juist andersom. Mijn ei kwam later dan ik had verwacht. Duurde ook geen 2 weken dat ik daarna ongi werd.

@ jtzwanger: Zo jij hebt al veel gedaaan op de vroege morgen! Het enige dat ik heb gedaan is mezelf aangekleed, Melanie aangekleed en eten gegeven en weer op de bank gaan liggen... Maar ik ben dan ook nog steeds ziek thuis. Dus voor deze ene keer....

@ Jansske: (ik dacht tenminste dat jij het vroeg) over vertellen met een sterk verhaal kan ik je nog niet veel zeggen. Ik wist al niet goed waar het over zou gaan en nu ben ik er zelf ook nog niet bijgeweest. We zijn aangesloten bij een gemeentelijk kunstmenu en van daaruit zijn we opgegeven voor dit project. Zodra ik er meer van weet laat ik het weten.  

Ik voel me gelukkig wel weer wat beter, En  gisteren ben ik  de hele dag koortsvrij geweest.  Maar heb deze week niet meer gewerkt. Als je me zou horen praten snap je waarom. Er komt geen geluid en das toch wel handig voor de klas hahah. Hopelijk is het morgen echt bijna weg en kan ik genieten van ons weekendje weg.

Groetjes!

he meiden,

wat is het hier weer rustig!!

Nou kom net terug van de VK. Alles was weer dik in orde!! Heb weer even het hartje door de kamer horen galmen, heerlijk is dat toch!! Mijn baarmoeder komt nu tot 1 vinger onder mijn navel, hij ligt wat hoger dan de vorige keer, maar is wel heel smal dus dat is verder prima. Verder was tijdens de vorige controle mijn bloed asfgenomen ter controle, en ook dat was allemaal dik in orde!! Jippie!!!!!
Trouwens leuk, ik ben vrij smal en slank, en daardoor kan ik mijn baarmoeder ook heel goed voelen. Vooral 's ochtends heb ik echt een klein ballonnetje onderin mijn buik, echt leuk hoor!!!!
In gewicht ben ik nog nauwelijks aangekomen, pas 1 kilo dus dat is heerlijk!!! Hoop dat dat in dit tempo een beetje voortzet en dat het er niet zoveel worden als de vorige keer, het moet er ook allemaal weer af he!!
Over drie weken heb ik de 20 weken echo alweer, spannend....!!

meiden ik ga douchen, morgen weer vroeg dag!!

x

Jeetje Yessie, wat rot voor jullie. Het lijkt me een goede beslissing om even naar je vriendin te gaan. Ik hoop dat je er goed met haar over kan praten en dat je voor jezelf wat dingen duidelijk krijgt. Ik zal aan je denken.

Danielle, nog ziek las ik? Vervelend zeg. Ik hoop dat je van het weekend weer beter bent en dat je wat energie krijgt tijdens jullie weekendje weg.

Romaty, wat fijn dat het allemaal weer goed was bij de vk. Heerlijk om weer even het hartje te horen. En ook fijn om te horen dat de bloedtest goed is.

Als alles goed gaat gaat m'n dochter maandag weer naar school. Daar ben ik wel aan toe hoor. Pffft.... Al moet ik zeggen dat ze eigenlijk helemaal niet vervelend is als ze ziek is. Ze hangt op de bank, kijkt tv en wil vooral dat ik bij haar zit. Dat doe ik ook omdat ik nog heel goed weet van vroeger hoe fijn het is als je moeder er bij blijft zitten maar ik ben blij als het gewone leven/ritme weer begint.

Liefs, mama 1977.

hoi allemaal,

hoop dat alles goed is, jammer genoeg weinig tijd gehad om hier te kijken en zo zie je dat je weer veel mist.....

Romaty, leuk hoor om je berricht zo te lezen, heerlijk dat je je buik kunt zien/ voelen groeien he...ben toch wel stiekum beetje jaloers haha

Hier alles zijn gangetje...had weer zo'n heerlijke vroege dienst pfff niks voor mij maar ja hoord erbij he...
Nog 3 dagen voor mijn nod.....heb veel hoop ( domme gans dat ik ben) heb deze maand voor het eerst de ovu test gedaan, mijn ei was veel vroeger dan ik dacht maar ja heb ook een rare sycles, al 4 dagen krampen en veel slijm dus....maar ja hoe vaak word je wel niet voor de gek gehouden he?

groetjes moeke

he meiden,

pff wat een nacht en dag.....
Voor het eerst sinds Tygo bij ons is ben ik afgelopen nacht 2,5 uur met hem in de weer geweest, hij werd om 00.00 schreeuwend wakker en bleef eigenlijk maar huilen, hoe vaak ik hem ook ging troosten, een schone luier, wat water drinken, een paracetamol en een warmere pyama, het mocht allemaal niet baten, dus tegen 2 uur was ik het zat, en heb ik hem tegen beter weten in mee in bed genomen, maar de stiekumerd gaat dan gewoon vrolijk liggen lachen en uiteraard spelen, dus na 5 minuten heb ik hem weer terug in   zijn bed gelegd, en hij ging daar vrolijk verder met fluiten en zingen een een half uur later sliep hij weer, snap nu nog niet wat er aan de hand is geweest...
Afijn  vanochtend wilde hij voor het zwemmen weer niet slapen,  maar goed, optimistische ik (ik had al getwijfeld moet ik vandaag wel gaan na zo'n rot nacht) hup naar het zwembad.... nou mensen het werd een waar fiasco, alleen maar huilen, huilen huilen... ik ben na een kwartier maar gestopt, wat een hel, en door mijn hormonen ga ik mee staan huilen, dan voel je je echt voor schut staan, alle andere kindjes spartelen vrolijk rond, en ik stond daar met een huilend kind en de tranen zelf ook in mijn ogen, pffff....
En ja toen was het hek van de dam, alle opgespaarde huilbuien van de afgelopen 17 weken (want ja ik heb het eigenlijk al die tijd droog kunnen houden) kwamen er nu uit, man wat heb ik gehuild vandaag en waarom..... joost mag het weten!!!
Maar goed was eerst al helemaal van plan niet meer te gaan zwemmen maar inmiddels heb ik alles weer kunnen relativeren en heb ik zoiets van volgende week gaan we het gewoon weer opnieuw proberen, de aanhouder wint toch.... maar pff leuk is anders hoor, zo'n huilend kind tussen allemaal blije kindjes, je voelt je dan zo'n loser!!

zo ik ga  stoppen, lang verhaal zeg!!

x  

Hey dames,

Is hier weer zo stil?Heb gisteren bericht gehad dat mijn ovulatietesten verzonden zijn dus maandag of dinsdag verwacht ik ze in de bus,ben benieuwd.
Duiveltjes bijna gedaan,waren wel heftig deze keer,heb ik nog nooit gehad zo hard.

@romaty:Haha dat herken ik percies van ergens!!
Dyenthé durft dit ook en ja als ik ze dan van miserie in bed mee neem begint ze ook te spelen,in mijn neus te knijpen en zo:)
Dyenthé heeft het ook een periode gehad dat ze snachts ineens begon te huilen,denk wat dromen of zo.
Gisteren heeft ze ook stout geweest,ze lag om half acht in bed en ze weende en bleef maar wenen,een paar keer haar gaan neerleggen maar ze werd echt wild en kwaad en ja,heb ik haar er om 9 uur maar terug uitgehaald omdat ze echt stout bleef,hoe het kwam weet ik niet.
De onthaalmoeder waar ze gaat zei,laten wenen maar zo lang kan ik dat niet hoor.
Ze is dan uiteindelijk om half tien bij mij in de zetel in slaap gevallen.
Al een geluk valt dit zelden voor,maar vorige week deed ze het ook is,en ja nu weet ze van als ik blijf wenen,krijg ik toch mijn zin!!

Liefs orchi

Hoi,

@ Yessie

Jeetje meid wat vervelend! Ik hoop dat je het weekend een goede beslissing kunt nemen. Ik denk aan je!

@ Orchideke en Romaty

Wat een kleine monstertjes haha dat ze je zo uittesten he! Mijn neefje kan er ook wat van vind het altijd wel leuk om naar te luisteren maar ja je zal er zelf maar mee zitten!

@ Romaty

Oeh ik ben jaloers ik wil ook weer een dikke buik!!! Fijn dat alles goed was bij de vk!

@ Danielle

Hoe gaat het met je? Ben je weer wat opgeknapt? Ik hoop het voor je en dat je een leuk weekend hebt natuurlijk!

Pff ik heb gisteren geen minuut stilgezeten en ook nog naar line dance geweest, ik voel me nu net een oud vrouwtje erg he??? Vanmiddag met vriend lief shoppen we hebben over een paar weken bruiloft van zijn broertje en aanstaande! Maar vriendlief houdt totaal niet van shoppen dus dit gaat leuk worden (not!!) Nou moet ie eigenlijk ook nog in pak dat gaat zowieso niet lukken ben benieuwd....

Xx Wendy

Terug
Bovenaan