Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

quote: Wendy-Merle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-03-2009 16:19:29'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
9 april  

Yessie84
7
24  
5 april  

Jansske
5
28
9 april

Mama1977
3  na mk  
31  
30  maart?  

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
5  
24  
 ???

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
2
25
21  maart    

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
1 na mk
26
28 maart?

J.I.G.
2
30
27 mrt

Moeke77                          
6
31
1 maart

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Hey allemaal,

Sorry ben eigenlijk een tijdje niet geweest! Dus ga gauw binnenkort jullie verhalen bijlezen! Ik ben inmiddels ongi geworden dus we gaan op voor de derde ronde!

Liefs Janne

Hey meiden,

hier ben ik weer, na een aantal dagen niet geschreven te hebben!! Heb het erg druk op school en veel weggeweest de laatste avonden! Heb het wel gelezen allemaal.

@romaty, las dat je naar het cb was geweest! Ik ook dinsdag.  Ons mannetje  weegt nu 7800 gram en is 68 cm. Gister was hij precies 6 maanden oud!! Wat fijn dat de echo weer goed is en maar 1 kilo aangekomen, super zeg!

@Denys,nog steeds niet ongesteld, das vervelend he! Kun je niet eens doorgaan met de volgende ronde, pfff!

@jtzwanger, heerlijk he even er niet mee bezig zijn! Dat heb ik deze maand ook. Moet eerlijk zeggen dat ik nu zoiets heb van komt het dan is het goed en anders is het ook wel goed! Ben blij dat ik 1 gezond kindje heb, als is een 2e natuurlijk welkom hoor.

@Yessie, wat erg voor je meis! Hopelijk komen jullie er samen toch uit. Neem de tijd om alles op een rijtje te zetten en zeker te weten wat je wilt.

@Danielle, hoe is het met je?! Komt er alweer geluid uit je mond?! Wel handig he voor de klas!! Heb je al positief getest met de ovaluatietesten? Ik nog niet. Ik heb het idee dat de testen van sensitest altijd wel een beetje een streep laten zien. Heb jij dat ook? De piek is goed te zien, maar dat is bij mij maar 1 dag. Kan dus niet vantevoren klussen! Jij wel?

@mama1977, kan me voorstellen dat je het ook wel weer lekker vindt als ze weer naar school toegaat. Een beetje tijd voor jezelf, haha!

@romaty (again), verschrikkelijk lijkt me dat z'on nacht. Heb het 1 x gehad tot nu toe, gelukkig daarna niet meer. Merk wel dat ons mannetjes 's nachts weleens schreeuwt, 1 of 2 x, heel hard. Ik denk dat het dromen zijn, maar zeker weten doe ik het niet. Lees dat Orchie's kindje dat ook weleens heeft gehad.

@wendy, hoe is het gegaan met het shoppen? Wordt het een pak, haha!!

Hier was het vandaag heerlijk weer. Lekker wezen wandelen, voor het eerst in de wandelwagen i.p.v. reiswieg. Hij vond het geweldig. 's Middags nog naar mijn schoonouders geweest en net gestreken etc. Morgen moet ik nog al het werk van de kinderen nakijken en vriendlief zei net dat hij naar de dijk wil lopen! Romantsich hoor, ben ik niet van hem gewend.
Deze week moet ik maandag en dinsdag werken! Ga woensdag naar Marco Borsato in Antwerpen en daarom donderdag lekker vrij, uitslapen....jippie!!

Ga nu ff lekker bankhangen. Spreek jullie snel weer,

dikke xxxxx

He meiden,

wat is het hier rustig vandaag! Vast allemaal flink aan het genieten van het lekkere weertje!! Groot gelijk.

x

quote: janneB reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-03-2009 19:55:09'));

quote: Wendy-Merle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-03-2009 16:19:29'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
9 april  

Yessie84
7
24  
5 april  

Jansske
5
28
9 april

Mama1977
3  na mk  
31  
30  maart?  

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
5  
24  
 ???

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
2
25
21  maart    

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
1 na mk
26
28 maart?

J.I.G.
2
30
27 mrt

Moeke77                          
6
31
1 maart

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Hey allemaal,

Sorry ben eigenlijk een tijdje niet geweest! Dus ga gauw binnenkort jullie verhalen bijlezen! Ik ben inmiddels ongi geworden dus we gaan op voor de derde ronde!

Liefs Janne

@moeke77. Spannend voor je. Heb je morgen je NOD?

@Romaty. Wat een dag en nacht heb je gehad zeg! Ging het de volgende dag weer beter? Soms hebben kinderen inderdaad zo'n bui waar je gek van wordt en waar je niks aan kan doen.

@Orchideke. Spannend dat je ovulatietesten onderweg zijn. Ik hoop dat je deze ronde meer inzicht krijgt in je cyclus en dat het raak is.

@Wendy. Is het gelukt met dat pak voor je vriend? Enne..., heeft hij zich een beetje gedragen tijdens het shoppen? Haha. Of was hij erg vervelend? Heb je voor jezelf ook nog wat leuks gekocht?

@Jansske. Wat leuk dat je naar Marco Borsato gaat. Wel een eind uit de buurt!
Het was inderdaad lekker weer maar ik heb er niet echt van kunnen genieten. Moest werken.

@Danielle. Hoe gaat het? Weer aan het opknappen? Dit weekend was je naar Center Parcs toch?

M'n dochter gaat morgen weer naar school maar nu zijn mijn man en ik aan het snotteren..... Niet zo gek natuurlijk. Ze heeft deze week maar twee dagen school. Op woensdag heeft ze vrij en donderdag en vrijdag zijn er studiedagen.
Nu vroeg m'n werkgever of ik vrijdag even wilde werken van 05:45 tot 09:00 uur. Pffft, zit zo te twijfelen! Aan de ene kant is het natuurlijk mooi meegenomen maar aan de andere kant is het ook wel HEEL vroeg. Maar ja, ik moet het hem morgen laten weten maar ik denk dat ik het niet wil. Hij had geloof ik nog een andere collega die kon dus dan moet die maar gaan.

Ik ga ff naast m'n snotterende man op de bank hangen.

Liefs, mama 1977.

@Romaty. Gefeliciteerd met je kleine mannetje! Jullie hebben het van het weekend gevierd toch? En hoe was het?
Maak er vandaag ook maar een leuke dag van!

Liefs, mama 1977.

He meiden,

ik ben aan het werk, maar kwam ff snel langs om Romaty te feliciteren met haar kleine boef!! Lijkt me wel speciaal hoor!!

@mama1977, aan het genieten van je dag zo zonder je  meissie?!

x

Hoi meiden,

Kom even een bliksembezoek brengen, zal vd week alles weer even lezen en reageren.
WIlde alleen even laten weten dat we inmiddels de uitslag van de punctie en dat alles goed was!!
Ben zo blij en opgelucht!

Romaty, gefeliciteerd met je zoon.
Ik hoop dat jullie gisteren een fijne dag hebben gehad en vandaag veel plezier in de dierentuin.

Groetjes Cora

Terug
Bovenaan