Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

@ Romaty gefeliciteerd met je zoon! 1 jaar alweer! Ben je nog emo geweest of heb je van de week alles opgebruikt hihi

@ Cora: Fijn dat alles goed is. Toch een opluchting!

Ik heb een heel gezellig weekend gehad. Stralend weer natuurlijk, dus leuke dingen gedaan. Zwembad, kinderboerderij, bowlen enz. En mijn oma heeft Marcel en mij leren Rikken, dus dat gedaan als Melanie op bed lag. Een groot succes dus. Alleen jammer dat die stomme keelpijn nog steeds niet over is. Wel sinds donderdag geen koorts meer, maar die pijn blijft... Morgen de dokter maar bellen dat ik er toch iets voor wil hebben.

@ ik weet niet meer wie: ik gebruik de ovu testen van sensitest indd ook. Vorige keer begon ik op dag  13 met testen. Toen was er niets te zien. Ook geen vaag voorgedrukt lijntje. Op dag 16 kwam er een vaag lijntje, op dag 18 was die heel dik en  op dag 18 was hij weer lichter, Op dag 21 was er geen lijn meer te zien.  Ik begreep ook dat je pas positief test op het moment dat je ei bijna springt. Dus als je  op de dag van de positieve test klust doe je het dus eigenlijk vooor je eisprong. De dag er na op de dag van je eisprong en de dag daarna na je eisprong. Zo staat het op de handleiding die er bij mij  bij  zat. Hopelijk hoeven we ze na deze maand niet meer te  gebruiken!  

Groetjes!  

@romaty, hoe was de verjaardag? Leuke dag gehad en zeker erg trots geweest?

@orchideke, hoe gaat het  met de ovulatietesten?Hoeveel zitten er trouwens in een verpakking?Misschien dat ik ze ook wel wil gaan gebruiken. Wel een beetje lastig, want ik ben nog steeds niet ongi geweest.

@yessie, wat vervelend allemaal, ik hoop dat jullie er uitkomen. Veel praten, dat helpt!
Er voor weglopen heeft denk niet veel zin. Ik denk dat iedereen wel eens een dip in zijn of haar relatie heeft. Een relatie is altijd hard werken, je moet er voor knokken. Het gras lijkt ergens anders altijd groener. Het helpt vaak ook als je nadenkt over de dingen die allemaal wel goed zijn.

Verder,ik heb dit weekend een praud to be foud feest gehad voor een goed doel. Erg gezellig, iedereen verkleed. Ik raak er ondertussen aan gewend dat ik niet ongi word, sta er wat minder bij stil wie weet helpt dat.

Groetjes Merel

Hoi dames,

Even int kort een berichtje want ben gisteren heel de dag gaan helpen met schilderen bij een vriendin in hun nieuwe huis en vandaag en morgen ga ik terug,binnen een uurtje komt ze mij halen dus ik reageer heel snel:)

Kheb de ovulatietesten nog niet gekregen hoor,ik vermoed dat ze straks in de bus zullen steken!!

@Denys(dacht ik)Ik heb ze van sensitest en ik heb een pakketje van twaalf besteld,ik heb 14,99 betaald met verzendingskosten bij dus is niet veel he.
Kheb wel zo van die stripjes percies genomen,niet met plastieke rand rond,die zijn duurder en ja als het maar is om op te plassen:)

Ga maar eens kijken op de site,is echt niet duur hoor.

Dames kga jullie terug laten want moet hier verder doen.

Liefs orchi

Hey dames,

Ik ben hier helaas toch weer terug. Heb met 6,5 week een miskraam gehad. Dus ook ik mag weer verder schrijven bij het zwanger worden forum. Hopen dat het snel weer raak is.
Hoe is het hier met iedereen?

Liefs Jen

he meiden,

ben ik ook weer eens.
Heb een heel druk maar erg leuk weekend achter de rug!!
Zaterdag heel de dag buiten geweest, auto schoon gemaakt, terrein netjes opgeruimd, gras gemaaid etc.etc. en 's avonds even snel uit eten geweest met de kleine erbij.
En zondag was het verjaardagsfeest!! Erg leuke dag, maar man man man wat een vermoeiende dag! 's Ochtends hadden we alle vrienden met kindjes (er waren 6 kindjes in de leeftijd 0 t/m 1,5), en 'smiddags alle familie! Heel gezellig, en de kleine is flink verwend!! Maar oei, ik kon geen boe of bah meer zeggen 's avonds!!
En gisteren op de echte verjaardag van de kleine zijn we naar de dierentuin geweest. Niet zo lang want daar was het weer niet naar natuurlijk, maar lang genoeg om alle dieren even te kunnen bekijken, ook een leuke dag dus...
Maar moet zeggen, ben blij dat nu alles weer gewoon wordt....

Meiden allemaal bedankt voor alle felicitaties!!! Mijn kleine vent alweer 1 jaar!!
En ja, ben uiteraard heel trots, maar ben eigenlijk niet emo geweest!! Verbazingwekkend, maar toch was het zo!! Maar heb de bevalling en de dagen erna in mijn gedachten al zo vaak herbeleefd, zeker nu ik zwanger ben, dat ik daar nu eigenlijk niet zo bij stil heb gestaan! We hebben gewoon lekker feest gevierd!!

x

@knutseljuffie, wat vervelend zeg meid! Maar hier ben je welkom om weer te komen kletsen hoor! Hoop dat je het een beetje een plekje kan geven en dat jullie snel weer zwanger mogen raken!

x

@ iedereen, Bedankt voor alle lieve berichten,
Ik ben gelukkig weer lekker thuis, Marcel en ik zijn alletwee tot rust gekomen, en hebben erg veel na kunnen denken.
We hebben veel gepraat over onze problemen en dingen waar we mee zaten.
We zijn tot de conlusie gekomen dat we super veel van elkaar houden en er voor 1000% voor gaan.

@ knutseljuffie, wat erg voor je. veel sterkte ermee, en succes voor nu.

Ik heb denk ik een klein ''probleempje'',
jullie weten dat we even niet bezig zijn om zwanger te worden.
Nu had ik uitgerekend dat mijn ei zou komen  als ik bij me vriendin was, en heb  er verder totaal niet meer bij stil gestaan.
Dus gister hebben Marcel en ik gewoon sex gehad.
Maar nu heb ik daarna en nu nog mijn ei gevoelt, dus hebben we precies voor de eisprong sex gehad.
Normaal gesproken zou dat dus perfect zijn..
We wachten nu dus maar af wat er gebeurd, zou wel appart  zijn als het nu wel zou lukken.
Gelukkig zou het geen ramp zijn als ik zwanger zou worden, want we hebben het er alweer over om er mee verder te gaan. Dus we zullen zien.

Fijne dag allemaal!

Liefs yess  

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
9 april  

Yessie84
7
24