Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

... Romaty, Gefeliciteerd met jullie kleine man, ik hoop dat jullie een topdag gehad hebben!!

... Knutseljuffie, wat SHIT dat je een miskraam gehad heb, kom maar gezellig met ons meeschrijven

... Orchideke dat is inderdaad niet duur, wij hebben besloten als het deze maand niet raak is om ook met ovulatietesten te gaan klussen.
Van mij hoeft het nog niet zo, ik heb zoiets van we zien wel wanneer de tijd daar weer is.
maar mijn mannetje hamert op de ovulatie testen, hij wilden deze maand al met ovulatietesten aan de gang.
Ik vond dat nog niet zo nodig.

... Bergdriel wat een super nieuws heerlijk!!

... Danielle, hoe voel je je nu? Ben je al wat opgeknapt van de keelontsteking? Balen dat je je zo klote voelde!

... Yessie, hoe gaat het nu op het thuisfront?? Ik hoop dat jij en je mannetje er samen uit komen!

Wij zitten ongeveer in de klusdagen aangezien mijn cyclus behoorlijk onregelmatig is vrijen we gewoon iedere dag en dat   een week lang (is echt geen straf hoor voor ons)
Vorige maand een cylus van 26 dagen terwijl mijn gemiddelde cyclus 33 dagen is en ook al een cyclus van 39 dagen heb gehad.
Ik ga pas rond 15 april testen in ieder geval, die dingen zijn toch best duur!
Ons meisje word volgende week alweer 1 jaar, tjeeeeeeeeeee wat is dat jaar hard gegaan!!
Vanmorgen zijn we wezen babyzwemmen errug leuk.

Ik zie dat ik veel mis omdat ik hier niet zovaak ben, ik ga mijn best doen om jullie beter te volgen.

xxxx

Hoi,

Hier weer even een bericht van mij. Ik ben (ook) behoorlijk ziek geweest. Enorm verkouden en lamlendig niet kunnen slapen omdat ik dan dichtslipte en geen lucht meer kreeg bah! Dus weinig geklust maar heb mijn ei ook nog niet gevoelt we wachten maar af of ie nog komt. Ik was deze maand met tempraturen begonnen maar ja dan moet je niet ziek worden he dat werkt niet ( ben trouwens wel op dezelfde manier zwanger geworden van Merle maar ja dat zal wel geen twee keer gebeuren denk k ;) )

@ Romaty

Nog van harte met je kleine mannetje!!!

@ Knutseljuffie

Wat erg ik wens je veel sterkte!

@ Danielle

Alweer wat opgeknapt??

@ Yessie

Fijn dat jullie goed hebben kunnen praten. Spannend of je nu zwanger bent

Ik hoop dat mijn tekst nu eens in een keer doorkomt ik moet elke keer of html editor aanklikken of text editor en kan ook geen smileys meer gebruiken erg vervelend hebben jullie daar ook last van??

Xx Wendy

Heey meiden!

Wat is het rustig hier!

Ik ben gelukkig weer helemaal opgeknapt, op wat dikke klieren in mijn nek na. Ik voel me in ieder   geval weer super! Vandaag verjaardag gevierd op school. Ben nog lang niet jarig,  dat is pas  in juni, maar omdat het dan al druk genoeg is in die periode hebben we het nu alvast gedaan. Was onwijs gezellig. We zijn lekker met zijn allen wezen bowlen en hebben daarna frietjes gegeten. En ik ben ook nog ontzettend verwend! Allemaal leuke dingetjes gekregen! En dan nu lekker genieten van het weekend. Staan weer genoeg op het programma. Er ligt nog een berg was die weggevouwen moet worden, de badkamer schreeuwt om een flinke poetsbeurt, net als de keuken en zaterdag moeten we ook de belastingformulieren doen. Pffff

Verder wil ik naar aanleiding van ons andere plekje ook  nog even zeuren.... Schreef ik van de week dat ik zo'n lieve schoonmoeder heb, vandaag kan ik ze wel achter het behang plakken. Weet niet of ik zelf gewoon niet zoveel kan hebben of dat het  toch niet aan mij ligt. Vandaag wat dingetjes voorgevallen: Ze is Mel's  laarsje verloren in het winkelcentrum, heeft haar een hele cornetto laten eten, maar geen melk laten drinken, schept steeds op dat ze vanmorgen bij haar wel de boterham op wilde eten en toen ik Mel op wilde pakken daarnet om haar in badje te doen begon ze te huilen (Melanie dan, hè?) en toen zei ze "Ach wil  je je oma? Mama is toch ook lief?" Aaaarghh!!! Mijn moeder zal dus nooit zoiets zeggen waar ik bij  ben... of waar  Mars bij is.  

Zo klaar met zeuren, verder is het een lief mens hoor

Zo nu ga ik even mijn zwangere vriendinnetje mailen voor een date. Ze heeft 1 april haar 20 weken echo en ik ben zoooooo benieuwd!  
Ik zou niet nieuwsgieriger kunnen zijn  bij mijn eigen kindje denk ik hihi

Groetjes, Daniëlle    

... Danielle, AAARRGGGHHH Schoonmoeders kunnen soms erg lastig zijn!! Meer zeg ik er hier niet over.. hihihihi iederen kan hier op met een account.
Weet dat ik wat panisch ben. Maar ook mijn schoonmoeder kan ook erg lief zijn.

... Wendy, voel je je al wat beter??

Ik werk in een verpleeghuis en Willeke Alberti is geweest, ik had de organisatie.
De bewoners hebben enorm genoten, wel super irritant al dat getrek aan je op zo'n dag.
De klusdagen zitten erop! Rond 15 april ga ik pas testen zal me benieuwen

@danielle, lekker meid dat je weer helemaal bent opgeknapt!! En leuk zeg nu al je verjaardag viere, heb je eigenlijk lekker dubbel feest!! En jeetje als mij oppas mijn vent een hele cornetto zou geven en geen melk en zijn schoen kwijt zou raken zou ik zeker ook niet blij zijn!!!!! sterker nog, ik zou zelfs boos zijn, maar goed..................
En ja schoonmoeders, och ik heb wel een hele lieve, ze houdt zich lekker op de vlakte en bemoeid zich nergens mee, heerlijk hoor, dat hou ik graag zo!!

Vandaag alweer 18 weken zwanger!! gaat snel, heb vandaag weer voor het eerst sinds een week denk ik de baby weer even gevoeld, maar nog steeds ben ik niet zeker van mijn zaak, dus ik wacht nog maar eens braaf op de eerste echte schop!!
Begin nu wel echt wat ronder te worden!!

Ik hoefde eigenlijk geen aangifte te doen vond de belastingdienst, maar ik vond van wel, krijg dus bijna 1200 euro terug, haha, ik zal ze krijgen, hihi.....

x

Heeeey meiden,

@knutseljuffie, erg hoor meis! Heel veel sterkte ermee!

@Yessie, fijn hoor dat het met jou en Marcel weer beter gaat en jullie samen voor een goede toekomst gaan!

@Wendy, ook al ziek geweest! Het heerst op het forum

@Danielle, fijn dat het weer goed met je gaat! Altijd leuk he om je verjaardag te vieren op school. Kinderen gaan er altijd zo op in!

@Deleven, wat leuk zeg Willeke Alberti, voor de bewoners dan!!

@Romaty, heerlijk he geld terug krijgen! Kun je weer een hoop leuke dingen voor doen!

Net een ovaluatietest gedaan en hij was positief, dat wordt klussen vanavond! Gisteravond ook al druk bezig geweest, haha!
Marco Borsato was echt super gister, heb genoten! Mijn directeur belde vanmiddag. Morgen lekker vrije dag, omdat ik een x op een woensdag terug moest komen en dan heb ik ouderschapsverlof, dus mag ik nu morgen thuis blijven!! HEERLIJK!!

FIjne avond nog, xxx

@mama1977, hoe is het met je? Jij bent al lang niet meer langs geweest! Zijn we niet van je gewend. Je dochter weer naar school en helemaal beter?

Terug
Bovenaan