Hallo dames,
Hier ben ik nog eens,was even geleden maar heb een drukke week achter de rug en viel altijd als een blok in slaap s'avonds
Ik heb eergisteren de ovulatietesten toe gekregen,heb dan een gedaan en gisteren ook maar nog negatief,we zien wel vanavond he,kan ook pas volgende week zijn dat hij positief word.
Maar wil echt elke dag een doen want wil em niet missen hoor
Kheb hier wel een en andere problemen gehad,ik ben momenteel nog thuis en heb een werkloosheidsuitkering he en ik begon eind april met een opleiding als administratief bediende,alles kwam perfect uit want die duurde al 20 weken en kon ik deze mooi afmaken ook al was ik zwanger en dan erna mss nog een korte opleiding erbij doen tot dat ik bijna moest bevallen en dan na mijn bevallingsverlof beginnen werken met mij diploma dan.
Nu stond mijn vriend zijn adres hier nog niet en hebben we dat in orde gedaan,krijg ik ineens maar de helft meer van wat ik heb,te weinig om mee rond te komen natuurlijk,dus daar ging mijn opleiding al mooi de vuilbak in.
Dan moest ik eigenlijk zo snel mogelijk werk zoeken maar de tweede week van de paasvakantie werkt de oppas van Dyenthé niet en zit ik nog eens vier dagen in francorchamps dus ja werken kan pas na de paasvakantie,dacht oke kan ik weer terug aan de pil om alles een paar maand uit te stellen.
Maar uiteindelijk is dat al binnen een 3 weken en mijn vriend zei,dan betaal ik wel eens wat meer deze maand,is niet erg en dan is het toch opgelost.
Dus ikke blij dat het nu allemaal nog in orde gaat komen,ben zo blij want was eht in paniek hoor.
Alles viel nu in zen plooi en dan dat weer,maar het komt in orde dus ja.
Voor de rest ja zal ik elke dag testen en afwachten he.
Ah trouwens,mijn beste vriendin dat die curretage had gehad,mocht ook stoppen met haar pil en er terug voor gaan,zondag verwacht ze haar maandstonden,dus stel dat we nu deze ronde zwanger zijn,dan zijn we echt heel kort op elkaar,lijkt me zo leuk.
Onze eerste die schelen maar 5 maanden en zelfs dat is zo leuk als ze dan op bezoek komt.
Ik hoop dat met jullie alles goed gaat maar volgens dat ik gelezen heb wel he!!
Liefs orchi