Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Goedemorgen meiden!!

@jansske, jee eisprong, klussen maarr!!!!!! Op naar een goed resultaat!!

Heb er al een hele morgen opzitten, was al om 6.15 op met de kleine omdat we vandaag weer gaan zwemmen, en ik graag heb dat hij van te voren nog even lekker gaat slapen, maar dan moet hij wel moe zijn dus vandaar zo vroeg uit bed!! En hij ligt nu weer  op bed, en ik zie dat hij slaapt, dus yes ik heb geluk vandaag!!
Hoop zo dat het niet zo'n drama wordt als vorige week!! Maar goed, ook al is hij nu verkouden, al een week sinds dat hij vorige week die entingen heeft gehad, ik wil toch gaan zwemmen, ben namelijk bang dat als ik nu niet mee ga ik helemaal niet meer ga, en ik wil zoooo graag dat dit gaat lukken!! Laat straks wel weten hoe het was!!

Had trouwens via bikesonline een moederfiets besteld(zijn daar maar 450 euro) maar die stuurde van de week een mailtje dat ze wegens de economische crisis alle openstaande bestellingen moeten annuleren, er blijft nog maar een filiaal bestaan.... grrr, dacht ik even goedkoop een goeie fiets te kopen...
Maar ja, hoorde net op het nieuws dat het volgende week mooi wordt en ik wil zo graag fietsen, dus wie weet wippen we straks ook nog maar even bij een fietsenwinkel naar binnen...

oh by the way, de babykamer wordt ook vandaag geleverd!! staat dan nog wel niet in elkaar maar hij is in ieder geval binnen... maar dat betekent ook dat we binnenkort aan de klus moeten..... maar ik denk dat we dat uitstellen tot na onze vakantie!!

wat een verhaal weer, meiden tot straks, x

Hallo dames,

Hier ben ik nog eens,was even geleden maar heb een drukke week achter de rug en viel altijd als een blok in slaap s'avonds :)

Ik heb eergisteren de ovulatietesten toe gekregen,heb dan een gedaan en gisteren ook maar nog negatief,we zien wel vanavond he,kan ook pas volgende week zijn dat hij positief word.
Maar wil echt elke dag een doen want wil em niet missen hoor:)

Kheb hier wel een en andere problemen gehad,ik ben momenteel nog thuis en heb een werkloosheidsuitkering he en ik begon eind april met een opleiding als administratief bediende,alles kwam perfect uit want die duurde al 20 weken en kon ik deze mooi afmaken ook al was ik zwanger en dan erna mss nog een korte opleiding erbij doen tot dat ik bijna moest bevallen en dan na mijn bevallingsverlof beginnen werken met mij diploma dan.
Nu stond mijn vriend zijn adres hier nog niet en hebben we dat in orde gedaan,krijg ik ineens maar de helft meer van wat ik heb,te weinig om mee rond te komen natuurlijk,dus daar ging mijn opleiding al mooi de vuilbak in.
Dan moest ik eigenlijk zo snel mogelijk werk zoeken maar de tweede week van de paasvakantie werkt de oppas van Dyenthé niet en zit ik nog eens vier dagen in francorchamps dus ja werken kan pas na de paasvakantie,dacht oke kan ik weer terug aan de pil om alles een paar maand uit te stellen.
Maar uiteindelijk is dat al binnen een 3 weken en mijn vriend zei,dan betaal ik wel eens wat meer deze maand,is niet erg en dan is het toch opgelost.
Dus ikke blij dat het nu allemaal nog in orde gaat komen,ben zo blij want was eht in paniek hoor.
Alles viel nu in zen plooi en dan dat weer,maar het komt in orde dus ja.

Voor de rest ja zal ik elke dag testen en afwachten he.
Ah trouwens,mijn beste vriendin dat die curretage had gehad,mocht ook stoppen met haar pil en er terug voor gaan,zondag verwacht ze haar maandstonden,dus stel dat we nu deze ronde zwanger zijn,dan zijn we echt heel kort op elkaar,lijkt me zo leuk.
Onze eerste die schelen maar 5 maanden en zelfs dat is zo leuk als ze dan op bezoek komt.

Ik hoop dat met jullie alles goed gaat maar volgens dat ik gelezen heb wel he!!
Liefs orchi

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
9 april  

Yessie84
7
24  
7  april  

Jansske
5
28
9 april

Mama1977
3  na mk  
31  
30  maart?  

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
5  
24  
 ???

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
2
25
21  maart    

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
1 na mk
26
28 maart?

J.I.G.
2
30
27 mrt

Moeke77                          
6
31
1 maart

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

... Romaty, wat gaat de tijd toch super snel he, alweer 18 weekjes zwanger, bijzonder dat je de kleine al wat voelt bewegen!
Weer een wonder!!
Beleef je deze zwangerschap anders dan de eerste keer?

... Danielle, Dat is inderdaad erg vroeg om je verjaardag te vieren, maarja je kan de kadootjes alvast binnen hebben hihihi
Fijn dat je je weer beter voelt, ziek zijn heeft naar mijn idee een doel! Je geniet weer zo na het ziek zijn.
Dan weet je weer wat het is om je beroerd te voelen!!
Had 2 weken terug een zware buikgriep ooo na 5 dagen ging het wel weer HEERLIJK!!!

... Orchideke, Financiele problemen zijn altijd shit!! Is er geen enige mogelijkheid om die opleiding te doen??
Kom jij uit Belgie of heeeeel zuid Nederland? Je typt zo grappig.
Mijn vriendin en ik hebben hetzelfde rond dezelfde tijd de nod!
Ben benieuwd!

Onze kleine meid zat heerlijk te dansen vanmorgen op sesamstraat, ben nog steeds verliefd op haar!

Goedemiddag meiden,

@Romaty, hopelijk is het zwemmen dit x beter afgelopen dan de vorige x! Vind het wel super knap dat je zo vroeg bent opgestaan, denk dat mij dat niet gelukt was.

Balen dat je nu een dure fiets moet kopen! Denk je ook dat je een keer geluk hebt.

Leuk zeg dat de babykamer vandaag komt! Het gaat echt snel zeg met die zwangeren, gaaf hoor!! Willen wel een keer een buikfoto zien, andere site??

@Orchie, wat een verhaal zeg! Gelukkig dat alles weer op zijn pootjes terecht komt.

@JIG, weet je al iets? Vandaag je nod, spannend hoor!

Vandaag lekker vrij en dan is het z'on vies weer, balen! Gister nog naar de tandarts geweest, had last van mijn verstandkies! Hij groeide helemaal verkeerd, dus hebben ze hem maar gelijk eruit gehaald, auw!!

Ga gauw verder met strijken en daarna mijn zoontje in bad doen! Zo heerlijk nu hij spettert alles nat, haha!!

x

Hoi,

@ Danielle

Ik kan me voorstellen dat je dat niet zo kan waarderen!

@ Jansske

Tja foto ik heb wel foto's van toen ik zwanger was maar zonder hoofd dus ja daar schieten jullie niet zoveel mee op he? Wij zijn hier thuis aan het bouwen en we hadden toen de heipalen in de grond kwamen een foto gemaakt van mijn buik met oorbeschermerns erop die wou ik plaatsen maar ja mijn hoofd staat er dus niet op. Ik dacht ik wis het snel maar ja je had het dus al gelezen ;) Ik ben altijd degene die foto's neemt dus ik sta er zelf bijna nooit op! Heb er ook een bloedhekel aan dus vind het ook niet erg.

Ik ben gelukkig weer opgeknapt nog wel verkouden maar niet meer zo beroerd

Xx Wendy mem van Merle*!!!

@jansske, het zwemmen ging heel goed vandaag!! Hij heeft helemaal niet gehuild!!! JIPPIE!!! Hij heeft eerst lekker aan de rand zitten spelen, en daarna smane met mij gezwommen, hij heeft nog niet alle oefeningen mee gedaan, maar ik was al blij dat hij het prima vond zo, volgende week of de week erop gaan we weer een stapje verder!!
Baal ook wel van die fiets, maar ja, wat doe je eraan.... hoop dat het kamertje optijd geleverd wordt, dan kan ik vanmiddag nog ff naar de fietsenwinkel. Een buikfoto moet nog gemaakt worden, maar ik wacht even totdat ik iest verder ben, ik vind zo;n buikje aan het begin van een zwangerschap altijd een beetje raar...hihi...
Au, vertsnadskies laten trekken, maar goed is voor het goede doel he!!

@orchideke, meid meid, wat een verhaal zeg, maar goed wel lief van je vriend dat hij deze maand de kosten wel op wil vangen!

@wendymerle, fijn dat je weer bent opgeknapt!!

x

Terug
Bovenaan