Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Lieve, lieve meiden,

Sorry dat ik zo lang niet ben geweest.
Ik moest het ff allemaal verwerken en heb hier ook niet meegelezen. Ik had het heel even nodig om afstand te nemen. Maar ik wil graag terug komen bij jullie.
Ik zal even vertellen hoe het verder is gegaan.
Ik kreeg dus die bloedingen en dat was net zo veel als een ongi. Het hield een week aan. Ik heb een afspraak gemaakt bij de vk om dmv een echo te kijken of alles er goed uit was gekomen. Via een inwendige echo heeft ze heel goed gekeken of ze nog wat zag. Ze vertelde dat de witte streep die we zagen het wandslijm was van de baarmoeder was en dat het er mooi strak uit zag. Ze kon niks meer zien in mijn baarmoeder zei ze. En met mijn verhaal over het vele bloeden erbij kon ze me vertellen dat ik niet zwanger meer was.
Toen ik weer aangekleed aan tafel zat zei ze (nadenkend en meer tegen zichzelf dan tegen mij) "Of zou je korter zwanger kunnen zijn?"   Ze wist al dat ik een lange cyclus heb en vroeg wanneer ik positief had getest. Dat kon ik haar natuurlijk precies vertellen en ik kon haar ook precies vertellen wanneer we hadden geklust.....
Ze zat lang naar haar uitrekentabel te kijken en zei toen: "Wat zullen we doen?" Dus ik: "Hoe bedoel je?" Ze zat heel erg te twijfelen en wil mij geen valse hoop geven maar ze vond het toch beter om na twee weken nog eens te kijken. Raar verhaal he?!
Blijkbaar heeft ze achteraf gezien toch IETS gezien. Maar waarom heeft ze dat dan niet gezegd tijdens de echo? 29 april heb ik die afspraak en ik ben erg benieuwd wat ze nou heeft gezien. Ik vind het zo raar! Het moet iets zijn geweest anders zeg je niet dat iemand na twee weken nog een keer moet komen om nog eens te kijken of je echt niet zwanger bent. Zeker niet als je tijdens de echo zegt dat je niks meer ziet en als je verteld wordt dat er heel veel bloed is verloren. Het blijft dus nog even spannend.

Liefs, mama 1977.

Meiden, ik heb net even bijgelezen wat jullie allemaal hebben geschreven. Wat zijn jullie bezorgd om me geweest. Wat lief! Het doet me goed om dat te lezen. Ik zal jullie niet meer zo lang in onzekerheid laten. Sorry.

@Deleve. Wat erg voor je. Weet je al meer? Ik heb van mijn vk gehoord dat als je een mk hebt, je na twee weken weer negatief moet testen. Het hcg is nog niet meteen uit je lichaam.

@Not en juf maud. Welkom!

@mama1977:Hey meid,begrijp het heel goed dat je wat afstand wou en moest nemen,het zal je goed gedaan hebben,effe niet meer aan alles moeten denken,alles eens van je afzetten.
Ik las je verhaal en moest toch effe twee keer lezen hoor,is idd wel raar he.
Ik wil je geen valse hoop geven maar wie weet!!!Zou toch het mooiste zijn wat er is!!Ik gun het je zo meid!!!!!Laat ons zeker iets weten,hoop het zo voor jou!!!

@jufmaud:Welkom,leuk om weer iemand nieuw in ons groepje te hebben,hopelijk beleef je hier zo'n leuke tijd als dat wij al gehad hebben:)T'is hier super!!!

Hier dus gisteren mooi naar jullie geluisterd!!!Flink geklust dus dat de zaadjes nu mar hun werk doen!!
Mijn vriend vertelde mij gisteren ook iets,hij zei,mmm het zou deze maand wel eens raak kunnen zijn,ik vraag ah zo en waarom dan?
Hij is lasser van beroep he en hij had eens ergens gelezen dat de straling van het lassen slecht zou zijn voor je vruchtbaarheid?!?
Wist dit niet en hij zei,ja nu heb ik een week verlof gehad dus zullen ze wel goed in form zijn:)
Laat het ons hopen.
Heb dus deze maand weer een korte cyclus van 23 dagen aangezien ik mijn ei had op dag 10 ongeveer,dus mijn NOD is een beetje vroeger als dat ik eerst dacht,dus straks even aanpassen.
Veel liefs en tot later!!!

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
6
24  
19 mei

Yessie84
8
24  
3 Mei  

Wendy-Merle
4
25  
?

Orchideke
6  
24  
4 mei

Denys
1  
24  
30 jan  

Janne
1
23
21 mrt

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
3
30
25 Apr.

Naam:                            
Leeftijd:        
Ronde:              
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

Romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Mama1977
31
3 na mk
dec 09
?

Jansske
28
5
18 dec 09
13 mei intake en eerste echo

Deleve
28
4
14 dec 09
12 mei intake en eerste echo

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
6
24  
19 mei

Yessie84
8
24  
3 Mei  

Wendy-Merle
4
25  
?

Orchideke
6  
24  
4 mei

Denys
1  
24  
30 jan  

Janne
1
23
21 mrt

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
3
30
25 Apr.

Naam:                            
Leeftijd:        
Ronde:              
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Mama1977
31
3 na mk
dec 09
?

Jansske
28
5
18 dec 09
13 mei intake en eerste echo

Deleve
28
4
14 dec 09
12 mei intake en eerste echo

Hoi mama 1977,

Wat een bizar verhaal!
Ook ik heb het 2x moeten lezen voordat ik het allemaal begreep, wat ingewikkeld zeg!
Ik hoop voor je dat het toch allemaal goed komt, ik zal heel hard voor je duimen!!
Het is je zo gegund!
Succes met wachten...

x Cora

Hallo allemaal,

Ik heb me een tijdje geleden al eens voorgesteld omdat wij ook voor een tweede willen gaan. Toen was ik na de bevalling nog niet ongesteld geworden, dus was het alleen maar wachten, wachten en nog eens wachten tot  ik eindelijk WEL ongesteld zou worden. Nou ben ik gelukkig twee weken geleden weer ongesteld geweest en nu is het weer wachten wachten en nog eens wachten tot ik juist weer NIET ongesteld word. Soms word ik best moe van mijzelf. Ik heb afgelopen weekend mijn ei gevoeld en we hebben flink geklust, we hebben allebei het idee dat het gelukt is, maar ja als je het zo graag wilt dan voel je ineens ook allerlij dingen. Mijn NOD is rond mijn dochters 1 verjaardag op 4 mei, dus gelukkig wel genoeg aflijding.
Nou ik hoop dat ik me bij jullie mag aansluiten, het lijkt me gezellig om met jullie mee te kletsen.

Groetjes Loks

Hoi meiden,

@mama1977, wat fijn om weer wat van je te horen!! Logisch dat je even geen forum wilde lezen en afstand ervan hebt genomen! Wat zullen die aankomende dagen voor je zwaar zijn om door te komen! Ik hoop zo dat alles toch nog goed afloopt. Spannnend hoor!

@Loks, ik dacht al die naam ken ik! Maar je was al eerder langs geweest! Altijd gezellig! Klets maar mooi mee!

Hier alles goed! Vandaag lekker een dagje vrij! Woensdag tot vrijdag werken en dan heerlijk 2 weken vakantie! Mijn zoontje ligt net op bed, ga dus maar even de ramen wassen en het balkon schoonmaken, bah!

Kom vast vandaag nog wel langs, x

Terug
Bovenaan