Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Hoi,

Dit is eigenlijk bedoeld voor mama1977.
Ik heb zelf tijdens mn derde zwangerschap erg veel bloedingen gehad. Heb vanaf ongeveer 5 weken veel echo's gehad (om de drie dagen ongeveer )en steeds was het zo van er zit iets maar wat .
Pas met 7 weken en 5 dagen konden ze bevestigen dat ik toch echt zwanger was aangezien er toen een kloppend hartje was te zien.
De bloedingen hadden te maken met scheurend littekenweefsel bij mn baarmoedermond.
Door het groeien van mn baarmoeder bleef het een open wondje. Pas met ongeveer twintig weken hielden de bloedingen op.

Dus ik hoop dat het voor jou ook zo zal zijn en dat je echt zwanger blijkt te zijn en dat de bloedingen net zoals bij mij een andere reden hebben.

Ik verloor trouwens tussen 6 en ongeveer 10 weken een maandverbandje vol per dag dus nog aardig wat ook.

Wil je niet teveel hoop geven maar mijn dochter Laura is het bewijs dat je met bloedingen een zwangerschap kan voldragen.

Ben trouwens een schoonzusje van Deleve vandaar dat ik hier vaak meelees. .

Groetjes Monique

Het wordt nog druk hier, haha!!

@moon, ik vroeg me af hoe het met Deleve ging! Snap heel goed dat jij het niet wil vertellen, dus zeg maar dat ze snel (als ze wil en tijd heeft) langs moet komen! Hopelijk gaat alles goed met haar en heeft ze geen miskraam gehad!

Wel heel erg lief dat je een berichtje voor mama1977 achterlaat!

x

he meiden,

oh gezellig, het is hier weer lekker druk geweest!!
Heb heerlijk uitgeslapen vanmorgen, de kleine werd pas om 8.15 wakker (nadat we vanacht wel ff een uurtje aan het spoken zijn geweest, die rot kiezen ook) maar goed, hebben heerlijk rustig ontbeten en zijn toen ff naar den bosch geweest om de laatste inkopen voor de vakantie te doen.. heb gelijk voor mezelf nog ff tshirtjes enzo gekocht, had al positiemode gekocht maar dat valt allemaal nog veel te groot, vind ik niet mooi zitten, dus nu maar gewoon normale kleren alleen dan een maatje groter, helemaal prima!!
Ventje ligt nu lekker weer op bed, dus kan ik ff wat voor mezelf doen, lees schoonmaken, eten voorbereiden etc..

@jannske, ik zou wel van je langste cyclus uitgaan,dus dan zou het 19 december worden spannend, nog net voor de kerst!!! Ik moet zeggen ik zat er zelf maar 2 dagen naast met de uitgerekende datum, dus wie weet....

@mama1977, fijn wat van je te horen meid!! Maar wat een verhaal zeg, wat moet je daar nou weer mee?Is   het bleoden nu wel gestopt? Zit je nu nog dik een week in spanning.... pffff, maar meid ben blij dat je er weer bent, gebruik ons maar gewoon als steunpilaar de komende week, we slepen je er  wel weer door!!

@orchideke, ben benieuwd meis, maar uh vanavond ook nog ff klussen he, ervoor, tijdens en na je eisprong kan het lukken dus hup, nog een avond aan het werk jij!! Ik weet het, ik ben streng!! hihi!!

@loks, jij ook wederom welkom hier!!

x

Hey dames,

@jannsske:Dat doe ik net graag,de ramen wassen:)
Maar Nederland is ietsje te ver he om even te komen helpen:)

@moon:Ik hoop zo dat alles met Deleve heel erg goed is!!Vind het zo erg!!
Weet nog dat haar NOD samen met mij was en alletwee zo aant aftellen,dan eindelijk het goede nieuws en dan weer mis,pff is echt om gek van te worden zoiets!!!
Heb jij trouwens nog iets gehoord van P3?Ik was eens in een topic van jou komen binnenvallen en toen had je er nog niks van gehoord,mss nu wel?
Zou zo graag weten of ze ondertussen zwanger is geraakt,was haar ook zo gegund maar toen in 2007 lukte het zo slecht en weet ik nog dat ze in de MM beland geraakt is.

@romaty:Haha ja idd hoe streng zeg:)
Maar denk niet dat het nog gaat uithalen,gisteren had ik toch de vet positieve test in handen he,wel vandaag terug een gedaan om te kijken hoe het zat.
Zo goed als negatief,een heel licht tweede streepje,maar zag het bijna niet.
Dus hij zal bvoorbij zijn vrees ik,wel raar,vorige maand was hij wel een paar dagen na elkaar positief,nu maar net 1 dag,al een geluk dat ik vroeg begonnen was met testen,of had hem gemist!!

Liefs orchi

@orchie, dan zal hij vast al geweest zijn! Denk inderdaad niet dat klussen nog zin heeft, maar je weet nooit! Ik had het de dag ervoor en op de dag gedaan, de dag erna niet, had ik echt geen puf en zin meer in, haha!!

@romaty, fijn voor je dat je even hebt kunnen uitslapen! Altijd lekker!

wanneer ga je eigenlijk op vakantie! Naar Egypte toch....? Oh wat erg, ik weet het niet meer!

@jansske ik ga 5 mei op vakantie, dus dat schiet al lekker op, nog twee weekjes, voor mij nog 5 werkdagen, ben er zo ongelooflijk hard aan toe!!!!! En ja, we gaan naar Egypte!
Moest net dus zelfs aan mijn vriend vragen om de kleine voor de laatste maal naar boven te dragen, ik kom gewoon de trap niet meer op met hem na een hele dag met hem in de weer te zijn geweest, pffff erg he!!
Hoe moet dat als ik straks echt hoogzwanger ben?! dat vraag ik me dus echt af!! Heb me al voorgenomen om de kleine op de dag beneden in het campingbed in het kantoortje te laten slapen, dat scheelt alweer 4 keer trap lopen met hem, hihi!!

x

@Romaty, heerlijk zeg! Das echt aftellen, nog maar een paar nachten slapen! Slimme zet van jou, de kleine op kantoor laten slapen, heerlijk als je het zo kan regelen!

Terug
Bovenaan