A
Anoniem
Guest
Hoi meiden/dames (wat hebben jullie het liefst?)
Fijn dat ik welkom ben, ook voor en tijdens en na mijn eerste zwangerschap heb ik veel plezier en steun gehad aan een forum. Helaas hadden de andere meiden er geen zin meer in en dus is het forum afgebroken, anders had ik er nu nog gekletst…
Ik probeer dagelijks langs te komen, meestal rond een uur of 8, dan ligt Ruben, mijn zoontje, in bed en kijkt manlief het journaal. Pik ik de pc even in!
Ik ga een poging doen te reageren, ik deed dat meestal via Word en dan knippen/plakken, kijken of dat hier ook lukt.
@mamma 1977, dat is inderdaad nog even in spanning zitten dan, ik kan me voorstellen dat je toch
hoop blijft houden, dat zou ik ook doen. Heel veel sterkte en succes!
@orchideke, het lijkt inderdaad een levendig forum, met veel steun, dat past wel bij me!
@romaty, ik vermoed inderdaad dat mijn ‘klachten’ afkomstig zijn van de hormoonschommelingen na het verwijderen van het spiraaltje. Toen ik het spiraaltje net had was ik ook soms zo misselijk. Vandaag was het sowieso al iets minder heftig dus het zal loos alarm zijn.
@jansske, ik ben idd juf van groep 3, dat doe ik 4 dagen in de week, de woensdag is mijn vaste vrije dag. Mijn oudste heet Ruben en hij is pas 5 geworden. Ik ben ook een beetje de senior hier zie ik, ik ben (al) 35. Maar het onderwijs houdt jong, ik voel me prima! (alsof dat anders niet zo zou zijn als je elders werkt, lol!)
@cora: thanx voor het duimen! We proberen regelmatig te klussen maar we werken beiden in het onderwijs, zijn dan vaak moe. Ook hebben we allebei reuma, wat de boel ook soms nog wat moeizamer laat gaan. Maar ach, ik wil niet zeuren, zo’n type ben ik namelijk niet! Het leuke is dat niemand in onze omgeving weet dat we voor een tweede aan het klussen zijn (behalve 2 goede vriendinnen van me), iedereen denkt dat we er klaar mee zijn. Alleen al die schuilnamen hier, wie weet zit er wel een bekende tussen, een collega of zo…. Mocht iemand zich in mijn profiel menen te herkennen, vraag gerust, we houden elkaars geklus wel geheim!
@loks: een mede-welkom, gezellig om samen te kletsen!
@iedereen die ik vergeten ben: sorry, de volgende keer beter!
Dames, ik ga afsluiten (kom straks vast stiekem nog eens spieken…) Tot morgen dan maar weer (of eerder dus…)
Vanavond weer een heerlijke tv-avond: NCIS en flashpoint! Zijn er meer liefhebbers?
Heel veel groetjes,
Maud