Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Hoi meiden,

Hier ook weer een bericht van mij, ik lees vaak wel elke dag even alles maar de laatst dagen ben ik daar niet aan toe gekomen. Vrijdag trouwen mijn schoonzusje en zwager hoe druk je het daar al niet mee kan hebben zeg !! Haha vind het heerlijk om te doen hoor...!!

@ Loks

Wederom welkom!

Haha die poetsdrang ken ik wel ik had het tweede paasdag ook heb de keukenkastjes gesopt was wel eens nodig en vriendlief was met de bouw van onze schuur bezig (we wonen nu in een oud huis en bouwen daar een nieuwe schuur achter als dat klaar is gaan we daar wonen en dan gaan we een nieuw huis bouwen) dus ik zat maar wat in mijn eentje te niksen toen dacht ik he laat ik dat eens gaan doen.

@ jufmaud

Welkom ik hoop dat je snel zwanger bent!

@ Romaty

Oeh al bijna op vakantie wat gaat de tijd toch snel!! En tja dat plassen dat had ik ook toen ik zwanger was van Merle* pff werd er soms niet goed van maar zou het er nu graag weer voor over hebben! Had jij dat bij je eerste ook?

@ Mama 1977

Wat een raar verhaal joh, ik blijf voor je duimen!!!! Ik begrijp het wel dat je even afstand wou maar weet dat je hier altijd je verhaal kan doen!

@ Orchideke

He ja mag hier de ramen ook wel komen lappen!! (heeft niet veel nut want er rijd zo ongeveer om de 5 min een trekker langs en dan zit het weer onder het zand)

@ Yessie

Hoe gaat het met je??

Pff hoop dat ik niemand vergeten ben en zo ja sorry!

Wil iemand voor mij het schema aanpassen doe maar op neutraal en mijn nod dag op 18 mei (is vriendlief jarig zou een mooi cadeau zijn!)

Morgenochtend ga ik op mijn neefje passen zodat mijn zwager en schoonzusje nog wat laatste dingen kunnen doen voor hun grote dag morgenmiddag de auto poetsen even naar mijn moeder en even naar het grafje van ons meisje en dan heel hard hopen dat het vrijdag een stralende dag is dan wordt het een groot feest.
Als ik jullie niet meer spreek een alvast een fijn weekend!

Xx Wendy

Hi meiden,

@mama1977, ik hoop voor je dat je genoeg afleiding kunt vinden de aankomende dagen en dat je de 29 toch goed nieuws krijgt, spannend.
Ik doe dat ook met de pagina twee keer openen, kan anders  echt niet alle namen en verhalen bij elkaar onthouden.

@Jansske, ik softbal, dus dat is lekker buiten, helemaal heerlijk met dit weer, heb net lekker gedouched en zit nu heel voldaan lekker achter de laptop, heerlijk...

@Deleve, wat naar dat het toch helemaal door heeft gezet, ik hoop echt voor je dat je snel van een tweede zwanger zal zijn.

@Juf Maud, ow wat leuk dat je die dingen doet op de school, fijn dat je lekker zo tussendoor je ding kan doen als Ruben zich zelf met het playmobil vermaakt, wat kan je daar als moeder dan van genieten he. Jaaaa wie is de mol is echt te gaaf, echt jammer dat dat niet het hele jaar door gaat, wij hebben ook door het programma een leuke meisjes naam gehoord, voor als we nog een dochter krijgen, maar ja als we die dan nog leuk vinden natuurlijk. Nou ik zou er nu niet aan moeten denken om bevallingsprogramma's te zien op tv. Toen ik net zwanger was ook niet, maar toen ik met mijn verlof thuis zat waren er veel programma;s op de tv en vond ik het heerlijk om jankend op de bank te zitten als er weer een baby geboren was. Daar moet je denk ik ook een beetje ingroeien ofzo.

@Wendy Merle, wow gaan jullie echt een eigen huis bouwen, gaaf. Dan wordt het zeker wel een grote schuur als jullie daar tijdelijk in wonen. Ja ramen lappen heeft ook weinig zin hier, we wonen in nieuwbouw en dit is een van de weinige straten die al klaar is dus er komt heel wat bouwverkeer langs. Fijne dag vrijdag, ik hoorde dat het erg mooi weer wordt, veel plezier. Wij hebben dinsdag een trouwerij, echt leuk.

Ik zou het ook leuk vinden om in de lijst te komen, zou iemand mij ook in de lijst willen zetten, of kan ik dat zelf?
Loks, 24 jaar, 1 ronde, smilie wachtweken.

Groetjes Loks

@ DELEVE

Ow jeetje ik zie nu pas dat het door heeft gezet. Wat verschrikkelijk voor je, stomme vraag maar hoe gaat het nu met je? Sterkte en ik denk aan je.

@ Loks

Ow leuk ook een bruiloft gaan jullie ook de hele dag mee?

Xx Wendy

Ow sorry we wouden de schuur wel wat groter maar dat mag niet van de gemeente we mogen er als alles klaar is wel een stuk bij aanbouwen heel vaag maar nu laten we eerst een deel van dede oude staan zodat mijn vriend dat als werkplaats kan gebruiken (hij heeft een timmer en onderhoudsbedrijf ik mag geen klussenbedrijf zeggen vind hij ZO stom haha) we doen alles zelf dus zitten er wel een paar jaar in maar dat maakt ons niet uit. Het was altijd de droom van mijn vriend en nu van ons samen ik vind het helemaal geweldig je kunt alles zo doen zoals je het zelf wilt helemaal super!! Idd dat werkverkeer wordt je niet blij van als je net je ramen gedaan hebt (vooral niet met nesteldrang kan ik je vertellen!)

Xx Wendy

Hallo dames,

Allereerst Deleve,pff meid,zo spijtig dat het toch doorgezet is!!!
Ik hoop dat je het een plekje kunt geven met der tijd!!!

Voor de rest hier alles oké,alleen is ons Dyenthé ziek:-(
Gisteren bij de onthaalmoeder al wat flauwkes,dan s'avonds had ze 38.6 koorts,junifen gegeven en in haar bedje gelegd maar deze morgen was het 39.3 dus wel redelijk hoog he.
Heb ze dan van de junifen gegeven en ben er wat mee op bed gaan liggen,ze is dan nog effe in slaap gevallen en werd wakker en was ineens terug de oude.
Nu daarnet begon ze terug te gloeien,38.7 toch terug dus haar medicatie gegeven en wat in bed gelegd wat ze was echt doodop.
Normaal moet ik morgen bij een vriendin gaan schilderen maar denk niet dat Dyenthé tegen morgen al helemaal genezen zal zijn dus dat zal niet kunnen doorgaan.
Voor de rest bij mezelf,ja...heel pijnlijke borsten,maar ja had ik altijd na mijn ei dus ja.
Moet wel zeggen normaal is het mijn rechtse borst die het pijnlijkste is en nu sinds vandaag ineens mijn linkse haha dus wie weet :)
Zo kga jullie eens terug laten.
Tot later.
Liefs orchi

Hi Meiden,

@Wendy-Merle, ja wij gaan ook de hele dag en er is bij sommige onderdelen oppas voor de oudste, dus dat is wel makkelijk.

Help ik snap er niets van, net op de wc verloor ik een beetje bloed, een keer vegen er er lag een druppel vlezig bloed in de wc ter grote van een klein erwtje. Ik heb afgelopen weekend zaterdag of zondag mijn eisprong gevoeld en volgens de berekeningen zou dit wel de innesteling kunnen zijn, namelijk zo'n 5-6 dagen na de eisprong. Maar ik heb meer het idee, dat het eitje wel bevrucht is maar zich niet heeft ingenesteld, omdat het zo'n gek klompje bloed was. Of kan dat helemaal niet en zou je dat niet kunnen zien. Wie heeft hier verstand van of ervaring met innestelings bloeding.

Liefs Loks

Hoi meiden,

daar was ik weer!
Poe, ik ben blij dan vandaag om is hoor!
Ik heb al sinds gisteravond af en aan bloedneuzen (de eerste begon tijdens het klussen, niet echt libido-verhogend ) En dan vandaag in de loop van de dag nog een paar keer. Ik denk dan toch dat dat misschien een voorbode van de ongi is. Dat heb ik heel vroeger ook gehad... Het enige waar ik mezelf wel vreemd in vind is dat ik het liefst de hele dag door loop te eten en snoepen. Ik ben altijd al een genieter geweest op eetgebied (ik ben niet voor niets te zwaar) maar nu gaat echt alles erin, en nog alles door elkaar ook.
Gelukkig slaat de weegschaal nog niet door!

@Wendy: en, hoe was de bruiloft??? Ze hebben iig mooi weer gehad!  Vrienden van ons trouwen de 29e, heb er nu al zin in!
Wat kunnen gemeentes soms stom doen hè? Je zou toch zeggen: grond genoeg, bouwen maar! Maar goed, in Nederland moet dat allemaal weer via regeltjes en aanvragen.

@Loks, ik ben idd graag actief bij Ruben op school. Ben altijd al een duizendpoot geweest. Ik was  al voorzitter van de oudervereniging van het kdv van Ruben, en meteen doorgerold naar het voorzitterschap van de ouderraad van de basisschool. Meteen op de eerste vergadering was men op zoek naar een voorzitter en de directeur had mij graag. Het bevalt me prima hoor! Af en toe is het erg druk, vooral rond de diverse feestdagen, maar dat mag de pret niet drukken!
Ik zie dat je softbal speelt, dat vond ik altijd zó leuk op de middelbare school. Helaas was ik er niet zo goed in dus kon ik er niet mee verder.
Ik lees net je laatste stukje, heb je het klompje niet uit de wc gevist? Het klinkt een beetje naar wat ik destijds gehad heb, alleen zat er bij mij nog een soort sliert aan. Ik hoop voor je dat het niet zo is, we willen graag zwanger zijn!!!

@ Orchi, persoonlijk vraagje, ben je Belgische? Wij hebben redelijk veel Belgische kinderen op school (ik werk in Maastricht) en ik meen wat uitspraken en opmerkingen te herkennen. Is je dochtertje nu al wat opgeknapt? Ze kunnen soms zo snel ziek zijn hè?

Dames, ik doe zo nog even een vragenrondje. Ik  wil iedereen graag leren kennen dus als je zin hebt kun je 'm dan kopieeren en plakken en  dan je antwoorden invullen.
Zo leer ik jullie  (en jullie elkaar) een beetje kennen.

Veel liefs,
Maud

Terug
Bovenaan