Hi meiden,
@mama1977, ik hoop voor je dat je genoeg afleiding kunt vinden de aankomende dagen en dat je de 29 toch goed nieuws krijgt, spannend.
Ik doe dat ook met de pagina twee keer openen, kan anders echt niet alle namen en verhalen bij elkaar onthouden.
@Jansske, ik softbal, dus dat is lekker buiten, helemaal heerlijk met dit weer, heb net lekker gedouched en zit nu heel voldaan lekker achter de laptop, heerlijk...
@Deleve, wat naar dat het toch helemaal door heeft gezet, ik hoop echt voor je dat je snel van een tweede zwanger zal zijn.
@Juf Maud, ow wat leuk dat je die dingen doet op de school, fijn dat je lekker zo tussendoor je ding kan doen als Ruben zich zelf met het playmobil vermaakt, wat kan je daar als moeder dan van genieten he. Jaaaa wie is de mol is echt te gaaf, echt jammer dat dat niet het hele jaar door gaat, wij hebben ook door het programma een leuke meisjes naam gehoord, voor als we nog een dochter krijgen, maar ja als we die dan nog leuk vinden natuurlijk. Nou ik zou er nu niet aan moeten denken om bevallingsprogramma's te zien op tv. Toen ik net zwanger was ook niet, maar toen ik met mijn verlof thuis zat waren er veel programma;s op de tv en vond ik het heerlijk om jankend op de bank te zitten als er weer een baby geboren was. Daar moet je denk ik ook een beetje ingroeien ofzo.
@Wendy Merle, wow gaan jullie echt een eigen huis bouwen, gaaf. Dan wordt het zeker wel een grote schuur als jullie daar tijdelijk in wonen. Ja ramen lappen heeft ook weinig zin hier, we wonen in nieuwbouw en dit is een van de weinige straten die al klaar is dus er komt heel wat bouwverkeer langs. Fijne dag vrijdag, ik hoorde dat het erg mooi weer wordt, veel plezier. Wij hebben dinsdag een trouwerij, echt leuk.
Ik zou het ook leuk vinden om in de lijst te komen, zou iemand mij ook in de lijst willen zetten, of kan ik dat zelf?
Loks, 24 jaar, 1 ronde, smilie wachtweken.
Groetjes Loks