He meiden,
wat ben ik moe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben zo druk geweest de laatste 2 dagen. Wij orgniseerden vandaag een congres voor heel veel bedrijven en ik was daar een beetje de drijfveer achter, het is allemaal heel goed verlopen, maar tjee ik ben net thuis en ik ben gebroken!
Maar wat hebben jullie ineens veel geschreven!!!!
nu ff wat reageren en de rest komt dit weekend wel weer!!
@deleve, heel veel sterkte meis!! Hopen je snel weer terug te zien!
@juf maud, ben zelf ook helemaal dol op bevallingsprogramma's. Toen ik vorig jaar zwanger was en met verlof was waren er geloof bijna elke dag wel zulke programma's, nou heerlijk von ik dat kon er geen genoeg van krijgen, nu heb ik te weinig tijd om te kijken, maar wie weet straks in mijn verlof weer, hopen dat er dan weer wat is!
Wel vervelend zeg die bloedneuzen!
@wendy-merle, hebben jullie een leuk feest gehad? Wel heerlijk weer in ieder geval! En ja dat plassen had ik bij de eerste ook, maar ook bij vlagen en dat heb ik nu weer! Indien mijn blaas als hoofdkussentje wordt gebruikt dan moet ik het ontgelden, maar soms valt het reuze mee!
Leuk hoor eigen stulpje bouwen maar wat een klus zeg!!
@orchideke, vervelend dat je meissie ziek is! Hoop dat ze snel opknapt
!
@loks, gek hoor dat bloed, kan een innesteling zijn maar ja het blijft een beetje gissen!! even afwachten nog maar dan.....
Ik ga nu naar bed meiden, morgen weer om 6 uur op om te kunnen gaan zwemmen met de kleine...pfff, maar goed ff volhouden!!
tot morgen en weltrusten!
oh en juf maud, je lijstje vul ik nog wel in hoor, maar dat komt nog!
x