Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Naam:
Leeftijd:
Huwelijkse staat:
Naam en geslacht ander(e) kind(eren):
Hobby's:
Favoriete tv-programma:
Favoriete film:
Favoriete muziek/zanger:
Vakantie:

Wie vult de vragen nog aan?

Groetjes,
Maud

Naam: Maud
Leeftijd: 35 (15-03-1974)
Huwelijkse staat: getrouwd met Vincent (6-7-2000)
Naam en geslacht ander(e) kind(eren): Ruben, jongetje, geboren op 17 maart 2004
Werk: juf van groep 3
Hobby's: lezen, winkelen, knutselen, spelletjes spelen
Favoriete tv-programma: wie is de mol? House, NCIS, Flashpoint
Favoriete film: Notting Hill (Hugh Grant), Thomas Crown affair (Pierce Brosnan....)
Favoriete muziek/zanger: Nederlands, Marco Borsato, Guus Meeuwis
Vakantie:
Zeeland, als het even lukt, twee keer per jaar een weekje

Zo dames, wie volgt?
Fijne avond, ik ga aan de thee!
Maud

He meiden,

wat ben ik moe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben zo druk geweest de laatste 2 dagen. Wij orgniseerden vandaag een congres voor heel veel bedrijven en ik was daar een beetje de drijfveer achter, het is allemaal heel goed verlopen, maar tjee ik ben net thuis en ik ben gebroken!

Maar wat hebben jullie ineens veel geschreven!!!!
nu ff wat reageren en de rest komt dit weekend wel weer!!

@deleve, heel veel sterkte meis!! Hopen je snel weer terug te zien!

@juf maud, ben zelf ook helemaal dol op bevallingsprogramma's. Toen ik vorig jaar zwanger was en met verlof was waren er geloof bijna elke dag wel zulke programma's, nou heerlijk von ik dat kon er geen genoeg van krijgen, nu heb ik te weinig tijd om te kijken, maar wie weet straks in mijn verlof weer, hopen dat er dan weer wat is!
Wel vervelend zeg die bloedneuzen!

@wendy-merle, hebben jullie een leuk feest gehad? Wel heerlijk weer in ieder geval! En ja dat plassen had ik bij de eerste ook, maar ook bij vlagen en dat heb ik nu weer! Indien mijn blaas als hoofdkussentje wordt gebruikt dan moet ik het ontgelden, maar soms valt het reuze mee!
Leuk hoor eigen stulpje bouwen maar wat een klus zeg!!

@orchideke, vervelend dat je meissie ziek is! Hoop dat ze snel opknapt
!

@loks, gek hoor dat bloed, kan een innesteling zijn maar ja het blijft een beetje gissen!! even afwachten nog maar dan.....

Ik ga nu naar bed meiden, morgen weer om 6 uur op om te kunnen gaan zwemmen met de kleine...pfff, maar goed ff volhouden!!

tot morgen en weltrusten!

oh en juf maud, je lijstje vul ik nog wel in hoor, maar dat komt nog!

x

Hoi Romaty,

pff, wat een dagen maak jij zeg! Ik moet ook elke dag om 6.20 op om de boel op tijd de deur uit te krijgen maar dan probeer ik wel altijd op tijd mijn bedje in te duiken.
Zo af en toe heb ik wel eens een latertje met vergaderingen.
Maar het valt niet mee denk ik tot zo laat werken en dan weer zo vroeg op.
Is de zwemles dan zo vroeg? Ik wil Ruben binnenkort ook laten beginnen met zwemmen denk ik.

Ik ga nog even zappen en dan lekker slapen.
Trusten!
Maud

@jufmaud, het is soms wel zwaar en druk met het werk maar ik heb er ook heel veel plezier in, dus houd je wel op de been... en aangezien ik bij een bedrijfje reeds "directeur"ben (bah vind dat een rot woord) en bij  een andere bedrijf over 5 jaar de boel samen met een collega ga overnemen, ben je toch anders genotiveerd enk ik!

Ik doe met de kleine knuffelzwemmen, en dat is pas om 10.00 uur maar hij houdt het beter vol als hij voor die tijd nog even terug naar bed is geweest om te slapen (ca. 1 tot 1,5 uur). Maar dan moet hij wel moe genoeg zijn om te kunnen slapen, en dat betekent heel vroeg uit de veren!!

Meiden ik hoef nog maar 2 dagen te werken en nog maar een vergadering 's avonds en dan heb ik vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! was even vergeten dat het donderdag koninginnendag is en dat we dan dus vrij zijn!! heerlijk!! kan niet wachten!!
Ga ff gauw douchen (moet ff alles bijwerken hihi) anders kan ik straks niet in het zwembad verschijnen!!

x

Hoi meiden!

Zie dat ik al een week niet geschreven heb ofzo...  Ik schaam me diep!

@ Loks en juf Maud: Welkom. Hopelijk zijn jullie snel zwanger!

@ Deleve: He, wat balen, meid. Sterkte ermee!

@ mama1977: Sjonge, wat een verhaal! Hopelijk krijg je volgende week duidelijkheid. Nu zit je er zo tussen. Blij, maar toch nog even voorzichtig... Ik duim voor je hoor!

@ Romaty: Nog 2 daagjes werken en dan op vakantie! Lekker hoor! Ik heb nu zelf ook vakantie, maar ga jammer genoeg niet weg. Wil wel een dagje er tussen uit met zijn drietjes. Jullie zijn toch met de verjaardag van Tygo naar de dierentuin geweest? Hoe hebben jullie dat gedaan? De hele dag of alleen de ochtend? En hoe vond Tygo het allemaal?

@ Orchi: het voordeel van je korte cyclussen is dat je niet zo heel lang hoeft te wachten elke keer. Maar goed dat je op tijd begonnen bent met testen.  Ik ga ze deze maand ook gewoon weer gebruiken. Maar ik heb een cyclus van rond de 36 dagen. Dus begin pas bij dag  20 te testen. Mijn eisprong is juist laat...   Beterschap met je dochtertje!

Zelf nog steeds niet zo veel te melden. Heb het de afgelopen week heel druk gehad op school en had maandag echt en ongelooflijke baaldag. Het begon goed. Het was mooi weer en ik had er zin in. Maar op school kreeg ik allemaal vervelende dingen te horen die mijn klas vrijdag had uitgespookt. (ik ben op vrijdag altijd vrij, dan doet een collega mijn groep) en dat er die middag een vader naar school zou komen voor een gesprek. Die vader is niet gewoon kritisch, maar ook een van de oude koeien dus ik had er helemaal geen zin in. Ben na dat gesprek ook even weggegaan want ik moest even uithuilen hoor. Hij kwam met voorvallen van januari en februari aanzetten en niks was goed. Hij kon niet 1 positief iets noemen. Blegh. Had het echt even gehad maandag. Van de 8 uur die je werkt op ee ndag gaan er  7 uur en 3 kwartier goed, en dan ben ik ervan overtuigd dat ik een goede juf ben, maar dat ene kwartiertje waarin je gaat twijfelen kan je hele dag verpesten. Maar goed, nu lekker vakantie. Even uitblazen en op adem komen. Proberen niet te veel met zwanger worden bezig te zijn. Ga nu lekker iets voor mezelf doen. Even WIIen ofzo.

Liefs, Daan

Speciaal voor Maud het lijstje even ingevuld

Naam: Danielle
Leeftijd: 24
Huwelijkse staat: getrouwd
Naam en geslacht ander(e) kind(eren): Melanie (meisje) van 07-03-2008
Werk: juf in groep 6-7
Hobby's: zwemmen, zingen lezen
Favoriete tv-programma: csi, bones
Favoriete film: pff geen idee
Favoriete muziek/zanger: geen speciale voorkeur. Op het moment zit er een zelf samengesteld cd'tje van Westlife in de cd speler, maar morgen kan er weer Marco Borsato, Guus Meeuwis of Alanis Morissette inzitten.
Vakantie: nog geen idee

quote: DELEVE reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-04-2009 20:23:52'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
6
24  
19 mei

Yessie84
8
24