Goede middag meiden,
Hier is het vandaag zo'n slome dag, ik werd vanmorgen wakker en was helemaal niet lekker pijn in mijn lijf, spieren en hoofd, gelukkig ging mijn man met Isabella naar beneden en heb ik nog kunnen uitslapen tot 10 uur, daarna even buiten geweest en gaat gelukkig al weer iets beter, ik hoop niet dat ik ziek ga worden, heb namelijk lekker een weekje vrij. Het bloeden is alleen bij die ene middag gebleven en ben nu zoo benieuwd, nog een weekje......... Mijn man dacht wel dat ik zwanger was en dat had hij de keer dat ik toen zwanger was ook en de andere keren niet, dus ik hoop het echt.
@Juf Maud, Wat vreemd van die bloedneuzen, mijn broertje had ook altijd bloedneuzen als hij mijn moeder miste, ik heb het gelukkig nog nooit gehad (ff afkloppen).Ik hou ook wel erg van lekker eten, laatst haalde mijn man dropjes in huis, dan gaat bij mij ook meteen de zak leeg. Ben helaas ook ietsje te zwaar, maar gelukkig niet zwaarder dan voor mijn eerste zwangerschap. Wat heb jij dan gehad, heb je ook rond dezelfde dag zo'n bloed verloren? Het is hier verder bij die ene middag gebleven, dus ben erg benieuwd, mijn man denkt dat het gelukt is, dat had hij de vorige keer ook dus dat geeft hoop. Wat gezellig zo'n koffie clubje, ik hoop dat je niet door de mand bent gevallen.
@Romaty, ik kan me voorstellen dat je gebroken bent, maar zeker wel voldaan omdat alles zo goed verlopen is, zeker toch een lekker gevoel. Zo dat is idd vroeg op zeg, ik ben al bekaf als mijn meisje om half zeven wakker wordt. Ik probeer hier ook steeds naar babyzwemmen te gaan, dit begint dan om half 10, vaak net als ik de deur uit wil gaan is mijn meisje zo moe dat ik eigenlijk beter thuis blijf en het is te kort om haar nog naar bed te brenge, misschien is dat idd een idee om dan vroeger op te staan. Ga ik ook eens proberen, want het is er de fagelopen 3 x niet van gekomen en het is zoooo leuk. Wha heerlijk vakantie, ik ben ook deze week lekker vrij. En zo enthousiast aan het poetsen geweest, ik hoop voor je dat het met je bekken niet erger wordt, wel een beetje rustig aan doen he....
@Danielle, ik denk dat je nergens toe verplicht bent toch. Ik hoop voor je dat je er na de vakantie weer fris tegenaan kunt op school. Ik vind altijd wel erg moeilijk om er niet mee bezig te zijn. De vorige keer was het raak juist in de maand dat we er niet zo bewust mee bezig waren, maar het is zooo moeilijk om het los te laten.
@NOT, fijn dat je er nu weer helemaal voor kunt gaan en dat je hier je verhaal kwijt kunt.
@Linda, wat spannend zeg de 20 wk echo, ik kan me nog herrineren dat ik het heel erg spannend vond en wij wilden toen niet eens waten wat het zou worden. Leuk dat je zo met Max zijn kamer bezig bent, dat is iets waar ik ook erg naar uit kijk. Als ik nu zwanger zou worden zou alleen Isabella tegen die tijd nog niet in een ander bedje kunnen, maar goed we hebben nog een wiegje voor de kleine, maar misschien is het wel niet zo, was een beetje aan het fantaseren. Wat leuk ook al die lente dieren, wij waren vanmorgen even bij een weitje met schaapjes hier in de buurt, zo lief hoe die lammetjes bij hun moeder drinken.
Doei allemaal en een fijn weekend verder.
Groetjes Loks