Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

@Linda, lees net je berichtje wat leuk zeg een broertje, twee jongetjes! Het zal wel niet zo veel voorstellen met die niertjes, als ze er zelf al zo laat op terug komt, zal ze waarschijnlijk zelf al getwijfeld hebben of ze je nog een keer liet komen toch. En dan kun je de kleine nog een keer zien, is alleen maar leuk toch. Geniet er lekker van.

Groetjes Loks

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));
Ik zal ook het lijstje even invullen

Naam: Lotte
Leeftijd: 24
Huwelijkse staat: getrouwd
Naam en geslacht ander(e) kind(eren): Meisje Isabella 4 mei 2008
Werk: Winkel medewerkster groenten en fruit speciaalzaak
Hobby's: Softball, zwemmen
Favoriete tv-programma: ONM, Wie is de Mol
Favoriete film: Vind veel films wel leuk, maar kijk nu eigenlijk nooit meer.
Favoriete muziek/zanger: Gitaarmuziek van mijn mannetje
Vakantie: Noorwegen, Oosterijk, Italie, NY

Groetjes,
Lotte

'));
'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
6
24  
19 mei

Yessie84
8
24  
3 Mei  

Wendy-Merle
4
25  
?

Orchideke
6  
24  
4 mei

Loks
1
24
4 mei?

Denys
1  
24  
30 jan  

Janne
1
23
21 mrt

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
4
30
22 mei

Deleve
1 na mk
28
??

Naam:                            
Leeftijd:        
Ronde:              
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Mama1977
31
3 na mk
dec 09
?

Jansske
28
5
18 dec 09
13 mei intake en eerste echo

Hoi allemaal!

We zijn weer thuis na het vieren van mijn schoonpa's 65e verjaardag.
Het was een gezellige middag met familie. We hebben hem heel blij gemaakt door zijn 8mm filmpjes op dvd te laten branden.

@Linda: die halfhoogslaper is super! Mijn zus heeft die ook gehad voor haar zoon (Inmiddels alweer 13 jaar) en die vond het geweldig!
En wat leuk, een tweede zoontje!! Je hebt gelukkig nog tijd genoeg om een tweede naam te bedenken. En Max, dat vind ik ook een leuke naam! Als je tips wilt? (Lex lijkt me leuk, beiden met een x) Volgens de truc met de naald krijg ik ook twee zoons en mijn man geeft dezelfde uitslag dus wie weet... Mijn ma zou een meisje leuk vinden denk ik, ze heeft alleen maar kleinzoons. Ook ik heb wel al een sterke voorkeur voor een meisjesnaam maar een jongensnaam weet ik nog niet. Schandalig dat ik er al aan denk, ik weet het, ik moet eerst nog maar eens zwanger zien te raken!
Hangt er bij jullie geen waarschuwing op de kinderboerderij? HIer nagt een bordje dat je de boerderij als zwangere vrouw beter kunt mijden ivm een bepaalde bacterie. Ik kwam er voorheen elke week maar neem nu geen enkel risico meer!

@romaty: zozo, wat een activiteit, ik mag morgen aan de poets. Maar het geeft wel altijd een lekker gevoel he! Aj, bekkeninstabiliteit, dat kan héél naar zijn (heb het ook gehad), ik hoorde wel dat je er dan een tweede keer sneller last van kon hebben (waarschuwde mijn ha voor) omdat de banden al wat losser zijn.

@Loks, geef maar lekker toe aan die loomheid hoor, dat is alleen maar goed voor je! Een uitgerust lijf heeft meer kracht om zwanger te raken denk ik altijd maar. Ik weeg ruim 100 kilo, maar dan wel op een lengte van 1.86 meter. Maar toen ik zwanger raakte van Ruben woog ik ruim 120... Dus ik ben al flink afgevallen, dat moet gunstig zijn!
Ik heb het spiraaltje de 8e laten verwijderen en heb toen bloedingen gehad van 9 t/m 13 mei. Het was teveel voor een inlegkruisje, moest echt mvb gebruiken. Dus vermoed ik toch dat het een ongi geweest is. Van het verwijderen van een spiraaltje schijn je anders hooguit één keer een beetje verlies te hebben.
Ik hoop heel hard voor je mee! Ikzelf blijf ook (tegen beter weten in, ik kan beter uitgaan van een jaar) een positief gevoel houden. Even iets heel plastisch: Ik heb al heel lang (sinds Rubens zwangerschap)  dat ik uit mijn rechtertepel wat geel vocht verlies, nu kwam er vandaag opeens een paar keer een witte druppel uit (leek wel melk, weet ik, kan niet zonder baby, maar toch) en toen ik in mijn linkertepel kneep schoot er echt een soort wit straaltje uit. Heel vreemd allemaal, ik blijf maar gewoon afwachten....
Loks, mag ik ook in het lijstje?

Meiden, ik ga gauw naar Paultje kijken, tot later!!
Maud

@loks, meid ik zal voor je duimen dat het raak is, zou wel super zijn zeg!!!
Wel vervelend dat je je niet helemaal super voelde vandaag, hopelijk knap je snel op en kan je van je vakantie gaan genieten!!
Normaal ben ik niet zo vroeg op met de kleine hoor, ik kan hem zelfs uit laten slapen, dus ja, maar speciaal voor het zwemmen sta ik dan echt vroeg op, pfff!!

@linda, fijn zeg dat alles goed is!!! En een broertje, leuk hoor (of had je stiekum een meisjeswens.....) ik zou een meisje namelijk echt heel leuk vinden, maar voor tygo denk ik wel eens dat het leuker is om een broertje te krijgen.... eigenlijk maakt het me helemaal niks uit, gezond is veel belangrijker!! Wel jammer van de niertjes, maar meid denk echt dat je je geen zorgen hoeft te maken, als er echt iets te zien was geweest hadden ze je veeeeeeeeeeeeeeeel sneller terug laten komen!!

@juf maud, mijn bedrijf houd zich bezig met het beheer van Verenigingen van Eigenaren in appartementencomplexen. Ik regel daarbij vanalles, maak jaarrekeningen, begrotingen, vraag offertes op, zorg dat er allerhande klusjes worden gedaan, regel verzekeirngskwesties, heb vaak contact met notarissen, zit vergadeirngen voor, schrijf notulen  etc.etc.
Bij het andere bedrijf ben ik verantwoordelijk voor het beleid en de ontwikkeling binnen de organisatie, en ben ik lid van het managementteam... Onlangs heb ik daar bijvoorbeeld in samnewerking met een drukker een compleet nieuwe huisstijl gelanceerd, een nieuwe brochure en flyer gemaakt etc. en nu ben ik bezig met het regelen van onze deelname aan een grote beurs. Daarnaast bezoek ik vaak (mogelijke) klanten of bedrijven waar we mee samen kunnen werken.....

zal nu nog ff je vragenlijstje invullen;

Naam:  romaty      
Leeftijd: 24,
Huwelijkse staat:  samenwonend
Naam en geslacht ander(e) kind(eren): jongen, Tygo, 13 maanden
Hobby's: lezen, reizen, uiteten gaan
Favoriete tv-programma: geen, ben niet zo'n tv freak
Favoriete film: geen
Favoriete muziek/zanger: vind erg veel leuk vooral veel nederlands, als het maar geen rock of iets dergelijks is
Vakantie: Indonesie (Bali) en wintersport!! maar nu met een kleine erbij en eentje op komst zal dit wel een beetje veranderen denk ik zo!!

@not, fijn dat je aan de eerste ronde kan gaan beginnen!!!! Spannend!!

@danielle, balen zeg zo'n vader die ff langskomt!!! Maar het zal er wel bijhoren!! Maar je humeur kan er flink van onder peil raken..... Ik heb eigenlijk dagelijks met lastige klanten te maken dus ik moet zeggen dat ik niet snel meer van mijn stuk ben, maar kan me nog wel heel boos maken om bepaalde zaken.... Maar meid geloof in jezelf, dan komt het altijd goed!!!! Net wat je zegt, als je werkdag 8 uur duurt en daarvan gaat 7 uur en 3 kwartier foed, dan doe je het heeeeeeel goed meid!!

x

Hoi Meiden,

@Juf Maud, wij willen misschien 4 kinderen en mijn man denkt dat het allemaal meisjes worden, maar goed, maar zien ik zou het allemaal leuk vinden, je hebt het toch niet voor het zeggen en idd gezondheid is ook erg belangrijk. We hebben in ieder geval al een tweede meisjes naam, als we die dan nog leuk vinden natuurlijk. Ik heb ook wel eens zo'n bordje bij de kinderboerderij gezien, ik denk dat als je goed je handen wast er niets aan de hand is. Ik lekte toen tijdens de zwangerschap ook uit mijn borsten heb je ook borstvoeding gegeven, ik hoorde van een collega dat ze dit nog steeds wel eens heeft en haar jongste is 9 jaar dus ik denk dat het wel normaal is. Ik heb het ook wel eens, maar ik geef ook nog borstvoeding. Ja dat afwachten duurt lang he, wanneer heb jeje NOD. Je kunt trouwens op de laatste lijst reageren en je zelf toevoegen door op de rechter muisknop te klikken.

@Romaty, Jeetje, klinkt wel erg druk allemaal je werk, maar erg intersant, lijkt me een flinke uitdaging, die is in mijn werk soms ver te zoeken helaas. Ben gelukkig vandaag al weer een stuk beter, had gisteren wel flinke koppijn nog, wilde ook geen paracetamol nemen, je weet maar nooit, ben zowiezo niet echt voor. Ik ben ook gek op wintersporten, toch jammer dat dat dan even niet kan, ben vorig jaar ook niet geweest en zal er dit jaar waarschijnlijk ook niet inzitten helaas, maar ik ben toch wel liever zwanger hoor als ik zou mogen kiezen.

Fijne zondag verder,
Groetjes Loks

Hoi,

Wat is er weer veel geschreven!!
De bruiloft wat helemaal super en idd het weer zat enorm mee! Ze hebben een kaarsje gebrand voor onder andere Merle* en ze is ook nog genoemd in het gemeentehuis dat wist ik van tevoren en ik dacht dat ik me daar wel redelijk op voor had bereid maar helaas mijn tranen hadden wel even de overhand.. Ik miste Merle* enorm maar heb ook erg genoten vrijdag

Hier enkele reacties

@ Orchideke

Hoe gaat het nu met dyenthe?

@ Loks vreemd hoor dat bloed ik heb er geen ervaring mee.

@ Maud

Leuk voor jullie ook een bruiloft in het verschiet ik hoop dat het dan ook mooi weer is! Die lappen tekst vind ik niet erg hoor juist leuk!

Hier van mij de antwoorden op je vragen.

Naam: Wendy
Leeftijd: 25
Huwelijkse staat: Samenwonend
Naam en geslacht ander(e) kind(eren): Trotse mama van Merle Frederika geboren op 29-08-08 en 11 uurtjes later overleden op 30-08-08. Ons meisje had klompvoetjes en haar longetjes waren te klein in aanleg en over het gewicht dat ze had aan longweefsel waren er ook te weinig longblaasjes aanwezig. Eigenlijk is het een wonder dat ze nog zo lang geleefd heeft en ondanks het grote verdriet overheerst de enorme trots op ons meisje.!!! (zoals elke ouder dat is op zijn/haar kind!)
Werk: Alpha hulp en een deel van de boekhouding van het bedrijf van mijn vriend
Hobby's: zwemmen winkelen afspreken met vriendinnen
Favoriete tv-programma: gtst (erg he)
Favoriete film: pff zo veel pirates of the carribean zwartboek en nog vele anderen
Favoriete muziek/zanger: Syb van der ploeg (de kast) Marco Borsato Blof Guus meeuwis
Vakantie: geen strand vakantie en verder maakt het me niet zoveel uit.

@ Danielle

Wat vervelend zo'n gesprek bah niks aan

@ Not

Fijn dat je ongesteld bent nu kun je verder!

@ Linda

Wat leuk een zoontje!! Ik denk ook dat je je geen zorgen hoeft te maken maar kan het me wel voorstellen.
Dus nu druk bezig met een naam bedenken moeilijk hoor...

Wie wil mijn lijstje veranderen?????????????????????

Ronde 5 not dag op 18 mei en smiley neutraal

Xx Wendy

Hey meiden,

hier ben ik ook weer een x!! Mijn laatste bericht is van woensdag, pff!! Dat wordt op een hoop reageren, haha! Vind ik leuk hoor!

@Deleve, wat erg voor je! Heel veel sterkte ermee! Logisch dat je niet reageert, denk maar lekker aan jezelf en je man en kind!

@Jufmaud, in het weekend heb ik even geluisterd naar Susan Boyle en inderdaad wat een stem! Toen ze op kwam op het podium, dacht ik wat is die nu weer aan het doen! Maar wat een vooroordelen zeg!!! Geweldig!! Daar kan een mens echt van genieten, z'on stem. Ik heb nog nooit een bevallingsprogramma gezien en eerlijk gezegd hoef ik ze ook niet te zien, haha!! Dus ik vind het niet erg dat ze niet op de tv te vinden zijn.
Enne altijd leuk die lappen tekst!

@Wendy, wat gaaf zeg een nieuw huis bouwen! Wel even (lang)  in de puinhoop zitten, maar kan me voorstellen dat als dat jullie droom is, jullie er helemaal voor gaan! Fijn hoor dat de bruiloft leuk was en wat super dat ze ook aan Merle denken en haar speciaal benoemen en een kaarsje aansteken! Op zulke dingen zul je denk ik nooit voorbereid zijn! Huilen hoort erbij en dat is toch helemaal niet erg!!

@Orchie, hoe is het nu met Dyenthe! Koorts weer een beetje gezakt?! JIj nog steeds pijnlijke borsten?!

@Loks, ik heb geen ervaring met innestelingsbloeding! Nooit gehad, dus kan je er helaas niet mee helpen!

Hier mijn antwoorden:
Naam: Jansske
Leeftijd: 28
Huwelijkse staat:  samenwonend  
Naam en geslacht ander(e) kind(eren): 1  jongetje Senna  
Werk: juf
Hobby's: uit eten, kletsen met vriendinnen, lezen (soms)
Favoriete tv-programma: as the world turns
Favoriete film: ehhh??
Favoriete muziek/zanger: Marco Borsato  
Vakantie: van alles! Wintersport en zomer!

@Danielle, kan me het helemaal voorstellen z'on ouder! Vind ik altijd zo frustrerend, pff! Gelukkig heb je nu  2 weken vakantie en kun je heerlijk genieten!

@Linda, wat leuk naar de kinderboerderij! Senna is er nog te klein voor, maar katten en honden vindt hij wel erg leuk! Ik denk dan vooral aan de haren trekken!! Wat leuk 2 jongens zeg! Mij maakt het niet zoveel uit wat de 2e wordt, al lijkt me een meisje ook wel erg schattig, haha! Als het maar gezond is! Zou me ook niet teveel zorgen maken om de niertjes anders had je vast eerder terug moeten komen!

@Romaty, wel op tijd rust nemen he! Hopelijk blijft het goed gaan en krijg je er niet teveel last van! Heb je je zoontje nog beneden laten slapen! Nog maar 2 (??) dagen werken en dan vakantie! Heerlijk gevoel  he!

@Yessie, hoe is het met je?! Al lang niet meer langs geweest!

@Mama1977, nog een paar dagen meid! Spannend! Hopelijk heb je nog steeds genoeg afleiding en gaan de dagen een beetje snel voorbij!

Ik zal even het lijstje aanpassen! Hier verder alles oke! Heerlijk 2 weken vakantie! Als het goed is ben ik nu 6 weken en 4 dagen zwanger! Voel me goed, soms een beetje moe en misselijk, maar mag niet klagen!

Fijne dag, ik moet nu echt iets in het huis gaan doen, hihi!!

x

Terug
Bovenaan