@loks, meid ik zal voor je duimen dat het raak is, zou wel super zijn zeg!!!
Wel vervelend dat je je niet helemaal super voelde vandaag, hopelijk knap je snel op en kan je van je vakantie gaan genieten!!
Normaal ben ik niet zo vroeg op met de kleine hoor, ik kan hem zelfs uit laten slapen, dus ja, maar speciaal voor het zwemmen sta ik dan echt vroeg op, pfff!!
@linda, fijn zeg dat alles goed is!!! En een broertje, leuk hoor (of had je stiekum een meisjeswens.....) ik zou een meisje namelijk echt heel leuk vinden, maar voor tygo denk ik wel eens dat het leuker is om een broertje te krijgen.... eigenlijk maakt het me helemaal niks uit, gezond is veel belangrijker!! Wel jammer van de niertjes, maar meid denk echt dat je je geen zorgen hoeft te maken, als er echt iets te zien was geweest hadden ze je veeeeeeeeeeeeeeeel sneller terug laten komen!!
@juf maud, mijn bedrijf houd zich bezig met het beheer van Verenigingen van Eigenaren in appartementencomplexen. Ik regel daarbij vanalles, maak jaarrekeningen, begrotingen, vraag offertes op, zorg dat er allerhande klusjes worden gedaan, regel verzekeirngskwesties, heb vaak contact met notarissen, zit vergadeirngen voor, schrijf notulen etc.etc.
Bij het andere bedrijf ben ik verantwoordelijk voor het beleid en de ontwikkeling binnen de organisatie, en ben ik lid van het managementteam... Onlangs heb ik daar bijvoorbeeld in samnewerking met een drukker een compleet nieuwe huisstijl gelanceerd, een nieuwe brochure en flyer gemaakt etc. en nu ben ik bezig met het regelen van onze deelname aan een grote beurs. Daarnaast bezoek ik vaak (mogelijke) klanten of bedrijven waar we mee samen kunnen werken.....
zal nu nog ff je vragenlijstje invullen;
Naam: romaty
Leeftijd: 24,
Huwelijkse staat: samenwonend
Naam en geslacht ander(e) kind(eren): jongen, Tygo, 13 maanden
Hobby's: lezen, reizen, uiteten gaan
Favoriete tv-programma: geen, ben niet zo'n tv freak
Favoriete film: geen
Favoriete muziek/zanger: vind erg veel leuk vooral veel nederlands, als het maar geen rock of iets dergelijks is
Vakantie: Indonesie (Bali) en wintersport!! maar nu met een kleine erbij en eentje op komst zal dit wel een beetje veranderen denk ik zo!!
@not, fijn dat je aan de eerste ronde kan gaan beginnen!!!! Spannend!!
@danielle, balen zeg zo'n vader die ff langskomt!!! Maar het zal er wel bijhoren!! Maar je humeur kan er flink van onder peil raken..... Ik heb eigenlijk dagelijks met lastige klanten te maken dus ik moet zeggen dat ik niet snel meer van mijn stuk ben, maar kan me nog wel heel boos maken om bepaalde zaken.... Maar meid geloof in jezelf, dan komt het altijd goed!!!! Net wat je zegt, als je werkdag 8 uur duurt en daarvan gaat 7 uur en 3 kwartier foed, dan doe je het heeeeeeel goed meid!!
x