Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
6
24  
19 mei

Yessie84
8
24  
3 Mei  

Wendy-Merle
5
25  
18 mei

Orchideke
6  
24  
4 mei

Loks
1
24
4 mei?

Denys
1  
24  
30 jan  

Janne
1
23
21 mrt

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
4
30
22 mei

Deleve
1 na mk
28
??

Naam:                            
Leeftijd:        
Ronde:              
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Mama1977
31
3 na mk
dec 09
?

Jansske
28
5
18 dec 09
13 mei intake en eerste echo

@ Not en juf MAud, ik heb jullie proberen toe te voegen, maar het lukt me echt niet, sorry! Misschien iemand anders die het kan, die het even wil doen??!

@Wendy, ik heb alles bij jou veranderd! Hopelijk klopt het zo!

Hoi meiden,

ik probeer het deze keer kort te houden want ik snak naar een uurtje bankrust! Vandaag de beide toiletten een grote beurt gegeven en daarna de oven nog, dus ik voel m'n armen niet meer...

@Wendy, wat een mooi verhaal over Merle (wat een prachtige naam ook!). Ik hoop dat jullie snel de ouders mogen zijn van een tweede, gezond, kindje!
Ik heb idd veel zin in de bruiloft! Gewoon even lekker de zinnen verzetten met een feestje (Maar ik ben wèl de BOB!)
Ik zie dat veel meiden hier van Nederlandstalig houden, leuk!

@Jansske, nog een juf, leuk! En ook nog Marco-fan, wat lijken we hier op elkaar zeg! Welke groep heb je?

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
6
24  
19 mei

Yessie84
8
24  
3 Mei  

Wendy-Merle
5
25  
18 mei

Orchideke
6  
24  
4 mei

Loks
1
24
4 mei?

Denys
1  
24  
30 jan  

Janne
1
23
21 mrt

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
4
30
22 mei

Deleve
1 na mk
28
??

Maud                                        
1                                              
 35                                        
 8 mei ?                          

NOT
1
25
30 mei

Naam:                            
Leeftijd:        
Ronde:              
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Mama1977
31
3 na mk
dec 09
?

Jansske
28
5
18 dec 09

Nou, ik heb het grprobeerd, we staan er min of meer in NOT. Beter kreeg ik het niet voor elkaar. Ben nog niet zo heel bekend ermee.

Meiden, tot gauw!

Maud

@jufMaud, ik heb groep 5/6! Erg leuk als zeg ik het zelf! Werken jullie allemaal op een gewone school? Ik werk op een montessorischool!

Vanmiddag even lekker op visite geweest bij vrienden en daarna de auto een grote beurt gegeven! We hebben de auto een jaar en van binnen hadden we hem nog nooit schoongemaakt, dus je kan voorstellen hoe het eruit zag, haha!! Onze zoon wilde vanavond echt niet slapen! Lag er echt laat in! Heb hem maar een extra flesje gegeven! Sinds gister komt er een tandje aan, hopelijk heeft hij er niet teveel last van!

Was even aan het kijken in het lijstje wie binnenkort haar nod heeft en zie de naam Janne staan! Weet iemand of zij nog mee kletst?! Ik kan me het namelijk niet herinneren!!

Hoi meiden,

Ik zal het ook even proberen met het lijstje. 3 x is scheepsrecht, toch?
Ik zal Janne eruit laten, want volgens mij is die al heeeel lang niet geweest. En anders is ze zo teruggezet.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
6
24  
19 mei

Yessie84
8
24  
3 Mei  

Wendy-Merle
5
25  
18 mei

Orchideke
6  
24  
4 mei

Loks
1
24
4 mei?

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
4
30
22 mei

Deleve
1 na mk
28
??

Maud
1
35
8 mei

NOT
1
25
30 mei

Naam:                            
Leeftijd:        
Ronde:              
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Mama1977
31
3 na mk
dec 09
?

Jansske
28
5
18 dec 09

@ Jansske: Ik werk op een 'gewone'   school. Maar met we werken met adaptief onderwijs. Heel leuk hoor, en de kinderen maken het echt de moeite waard. En de meeste ouders zijn ook hartstikke leuk en redelijk, maar volgens mij heb je er in elke klas wel minstens 1 waar je niet zo goed mee over weg kan...

Liefs, Danielle

Hoi meiden,

ik zal eerst het lijstje nog even invullen:

Naam: Linda
Leeftijd: 29
Huwelijkse staat: getrouwd (Max was getuige ;-))
Naam en geslacht ander(e) kind(eren): Max 30-6-2007
Werk: Research manager afbouw
Hobby's: Lezen, muziek, buiten spelen met Max
Favoriete tv-programma: House, mooi weer de Leeuw
Favoriete film: Shawshank Redemption, Zwartboek
Favoriete muziek/zanger: NL-talig, Anouk, Pink
Vakantie: Zuid-Frankrijk

@jufmaud: er hangt geen bordje bij de kinderboerderij maar ik dacht dat het geen kwaad kon als je daarna goed je handen wast.

@romaty: voor mezelf had ik stiekum wel een meisjeswens maar voor Max en mijn portemonnee hoopte ik op een jongen. Als ik zie hoe leuk Max met zijn neefje speelt, lijkt een jongen mij geweldig! En inderdaad, als het maar gezond is en dat hoop ik echt. Jij bent echt een bezig bijtje zeg!
Trouwens, weet jij nou wel of niet wat jullie krijgen?

@ Loks: 4 kinderen: wouw! Ik weet nu al dat ik er maar 2 wil, want als ik er nog zo 1 als Max krijg heb ik mijn handen vol ;-)

@Daniëlle: zeikerds heb je overal, ook in het bedrijfsleven maar dan in de vorm van vervelende klanten. Ik had laatst een klant die perse iets heel snel moest hebben en me gigantisch zat op te naaien en toen ik het gemailed had kreeg ik pas 2 weken later een reactie dat de attachment er niet bij zat. Kun je nagaan hoe erg hij er op zat te wachten. Not!

@Wendy: Leuk dat Merle nog genoemd werd. Het is even slikken maar wel heel mooi! Je hoeft niet te antwoorden hoor en misschien heb je het al verteld maar was er bij de 20 weken echo al te zien dat ze niet helemaal in orde was (voetjes, longetjes enz)?

@Jansske: fijn dat je je goed voelt!

Liefs, Linda

@linda, nee wij weten het niet, ons motto als het maar gezond is kwam al weer erg snel naar boven, en je weet tegenwoordig al zoveel, laat dit dan nog maar even een verrassing blijven! Alhoewel ik wel heel nieuwsgierig ben!!! En ja, ik ben inderdaad een bezig bijtje, maar ik kan dan ook echt niet tegen rustige kantoorbaantjes waar je elke dag hetzelfde moet doen, daar ben ik binnen een dag op uitgekeken, dus ja....... dan liever zo!!

@loks, inderdaad wow, 4 kids!!!!!!!! ik weet eigenlijk vrij zeker dat  wij  het echt bij deze 2 kindjes houden... vind kinderen geweldig maar net wat linda zegt, heb er naast mijn werk mijn handen vol aan, en 4 keer zwanger zijn, dat lijkt me echt helemaal niks (ook al voel ik me dit keer heeeeeeel erg goed, zwanger zijn is niet zo mijn ding geloof ik ) hoop niet dat ik nu iemand tegen zijn schenen trap, want ik bedoel het echt niet naar, snap maar al te goed dat er heeeeeeel veel mensen zijn die met mij willen ruilen, maar ik wil wel graag eerlijk zijn..

@wendy, mooi zeg dat merle nog werd genoemd, erg bijzonder vind ik dat!!
en ik zou het daarbij ook niet drooghouden hoor!!

ga snel verder, x

Naam: Yessica
Leeftijd: 25 bijna.
Huwelijkse staat: getrouwd op 16 juli 2008
Naam en geslacht ander(e) kind(eren): Darren (zoontje) 11-03-2005
Werk: klantenservice (lerend voor marketing-pr)
Hobby's: dagjes weg, stappen met vriendinnen, lekker thuis zijn
Favoriete tv-programma: the mentalist, grey's anatomy
Favoriete film: walk the line en nog veel meer.
Favoriete muziek/zanger: erg uitlopend, van NL naar Rock, trance..
Vakantie: Kreta.

Meiden, sorry...
Ben echt lang niet geweest, ben zo druk met alles..
Het gaat hier met ups en downs, maar gaan nog niet voor een 2de kindje voorlopig.
Ik kom snel bij kletsen, moet veel lezen nog zag ik.
Mama1977, ben erg benieuwd naar je VK gesprek overmorgen.
Voor de nieuwe, welkom hier..

Liefs yessie

Terug
Bovenaan