Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Hoi Daniëlle,

gelukkig dat er op een minder leuke morgen een leuke middag mag volgen!
Hier wordt het racen morgen. 's Morgens naar mijn moeder, 's middags naar mijn schoonmoeder. En mijn moederdag? Tja... even 's morgens in bed denk ik. Ach, ik verheug me wel op Rubens trotste snoetje als hij me eindelijk zijn zelfgeknutselde cadeautje mag geven! Verder maakt het me ook niet zo heel veel uit. Ben wel altijd blij als ik even naar mijn moeder kan, en mijn schoonmoeder, tja, dat hoort erbij...

Zo, we komen net lekker uit de douche en uit bad dus we kruipen even lekker met een potje koffie en wat lekkers op de bank.

Veel liefs,
Maud

@ juf maud, ben je al ongi? of is er nog hoop?

ik weet nog niet alle namen bij de verhalen, sorry,

maar degene met de zus. wat vervelend zeg, wat is nou erger, een blote borst of ruziende papa en mama en oom en tante?????  
rot dat je dan zo uit elkaar gaat he.

hier morgen ook een drukke dag, smorgens is er hier een hele grote rommelmarkt met echte mooie kinderspullen en daarna ff naar huis en smiddags naar schoonmoeder.
straks naar mijn moeder, we gaan met de hele familie naar het pannenkoekenhuisje, omdat ze zo vaak extra oppassen en niks willen, vonden we dit wel leuk, en we combineren het nu ff meteen met moederdag.
ik moet zeggen ben ook wel blij met de drukte, want bijna nod en heb hele erge rugpijn. dit heb ik allang niet meer gehad bij ongi en vorige keer dat ik zwanger was had ik het wel. maar goed verder voel ik me echt niet zwanger dus ben bang van niet.

fijne moederdag morgen.

gr floor

Hoi Floor,

vervelend die rugpijn, hopelijk kun je vanavond en morgen je zinnen even verzetten.

Enne, nee, ik ben nog niet ongi dus heel misschien is er nog een kansje.
Ik las hier op de site dat de eisprong soms gepaard met stekende pijn en dat heb ik gehad.
Volgens mij hebben we die avond ook geklust, dus wie weet, maar eerlijk gezegd verwacht ik het niet meer.

Ik heb de ergste dip nu wel achter de rug.
Een minpuntje zijn de heftige stemmingswisselingen waar ik nu weer mee te kampen heb, dat was ook de reden waarom ik aan de spiraal gegaan ben.
Het is voor een heel goed doel maar leuk is anders.... We hopen er maar het beste van!

Veel liefs,.
Maud

Hoi meiden,

ik heb net even een paar foto's van Ruben en mezelf op de hyves gezet.

Enne:
nog  6 dagen en dan is Romaty terug van vakantie!!!!

Shame on me, ik was het gisteren vergeten Romaty!!
Miss you very much!!

Dag meiden, tot later!
Maud

@djurresmama,
wat vervelend dat je toch vermindrd vruchtbaar bent geworden.
Maar netjes dat ze j toch zo snel weer willen helpen de mm in, je had het wrs zelf ook liever anders gehad maar hoop voor je dat het jullie toch zal lukken met wat extra hulp.

@juf maud, ik vind de Toppers leuk!!
Maar vond GJ ook erg leuk toen hij er nog bij zat, maar JvdB zal het vast ook geweldig doen.
Wij gaan met 9 meiden naar de Toppers toe op 13 juni, erg gezellig.
Jammer dat je negatief getest hebt!!

@orchi, wat een overtrokken reactie van je zus!
Zit je nou een hele film te kijken, kan ik me voorstellen dat ze er wat van zegt, maar die paar seconden..
Vervelend dat ze er dan zo'n heisa van maakt waar de kinderen bij zijn.
Ze had je beter de volgende dag even kunnen bellen.

@wendy, ik hoop zo voor je dat je snel positief test meid!
Het is je zo gegund, een brusje voor jullie engeltje!

Hier gaat alls goed.
Gisteren controle gehad bij de gyn, alles was goed met de kleine.
Kindje is wel groter dan gemiddeld, maar Roy was ook 9 pond bij zijn geboorte dus stel me in op weer zo'n kleine reus.
Ook ben ik pas 1 kg aangekomen en dat voor 26 wkn, was gewoon een beetje trots op mezelf!

Meiden, allemaal een fijne moederdag en ik lees graag wat jullie kids allemaal geknutseld hebben!

Lieve Wendy, voor jou even een extra dikke knuffel voor morgen  
Ik weet zeker dat Merle* morgen dicht bij je zal zijn!!

x Cora

@juf maud, hopelijk ben je zwanger. en al helemaal als je van die stemmingswisselingen hebt.

@ berg-driel, fijn te horen dat alles goed gaat, hahaha ik had ook een reusje en hij is nog steeds een reusje, maar vind dat wel lekker.

ik ben net ongi geworden. baal wel een beetje, maar had het wel verwacht. waar ik het meeste van baal is dat mijn cyclus die altijd zo regelmatig was niet meer regelmatig is. eerst altijd 28 dagen, vorige keer 24 en nu 26. nu weet ik niet precies wanneer de klusdagen zijn, maar dan klussen we maar wat meer. ga wel uit van nod 28 dagen, kan dat niet tegen vallen. dus 6 juni is de nieuwe nod.

fijne dag morgen.

gr floor

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
6
24  
19 mei

Yessie84
-
24  
-  

Wendy-Merle
5
25  
18 mei

Orchideke
6  
24  
4 mei

Loks
2
24
31 mei

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
4
30
22 mei

Deleve
1 na mk
28
??

Maud
1
35
8 mei

NOT
1
25
30 mei

Chantal P
1
31
 10  mei

Mama 1977
1 na 3mk
31
10 mei?

Floor        
2
28
6 juni

Zonnetje 4        
1
25
20 mei

Naam:                            
Leeftijd:        
Ronde:              
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Jansske
28
5
18-12-09
13 mei intake en eerste echo

Lijnmaan
30
1
10-01-10

Hoi,

Meiden wat een lieve berichten!!

@ Loks

Die film heb ik ook gezien, idd erg goed!

@ Danielle

Ik snap denk ik wel wat je bedoelt hoor lief van je!

@ berg-driel

Denk je xxx

Ik zie niet zo heel erg tegen morgen op alleen gisteravond werd ik een beetje pissig op iemand. Ik zit op linedance en ik had het met een vriendin van mij die daar ook opzit over moederdag en dat ik dus iets voor op het grafje had gekocht en toen zei iemand (moeder van o.a. een tweeling waarvan een kindje is overleden) ow ja jij bent ook een soort moeder he? Grrrrrrrr de manier waarop ze het zei bah!

Iedereen een fijne moederdag!

Xx Wendy

Terug
Bovenaan