Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Hoi meiden!

Allemaal een fijne moederdag!

Ik zit hier met kleine oogjes, ben net wakker. Het was errug gezellig gisteravond, maar daardoor eigenlijk ook wel een beetje te laat. Gelukkig besloot Melanie dat mama op moerderdag mag uitslapen, ze is net wakker! Dus nu even snel iets eten, hier een berichtje typen en dan hup naar het zwembad. Daarna begint mijn moederdag. De oma's hebben we van de week al een cadeautje en een knuffel gebracht, dus dit jar is moederdag alleen van mij! Jippie!!!

@Wendy: Gelukkig dat je me begrijpt! Die reactie van die vrouw is dus precies wat ik niet bedoelde. Ik hoop dat je iets leuks hebt kunnen vinden voor Merle*. Ik weet zeker dat ze vandaag extra dichtbij je is.

@ maud: geen ongi is hoop, toch? Ik zal voor je duimen!

@ Floor: 6 juni moet vast goed komen, dan ben ik namelijk jarig! En op mijn verjaardag kan natuurlijk niets tegenvallen hihihi

@ cora: Fijn dat alles goed was bij de gyn. En je weet al dat grote baby's er ook uit kunnen, dus no fear! hihi Waar schatten ze deze beeb op?

Zo nu moet ik snel afsluiten en mijn zwempak aan doen, anders redden we het niet...

X Daniëlle

Hee meiden,
Typ net een heel bericht, heeft mijn computer een error. Alles kwijt dus. BAAL!!
Ging stoppen omdat Bas wakker wordt.

Nog maar even heel kort dan:
Fijne moederdag allemaal en Wendy-Merle*: veel sterkte vandaag, zal niet makkelijk zijn!!

Liefs en tot later,
Lijnmaan

Hey Ladies,

Fijne moederdag vandaag!!!!! En Wendy heel veel sterkte meid, het zal niet makkelijk zijn maar merle zal vandaag vast bij je zijn.

Vanochtend toen ik wakker werd, gelijk een test gedaan, in eerste instantie een klein streepje maar naar de wacht tijd was die weg en test dus negatief. Heb vanmiddag een klein beetje echt maar een miniscul streepje bloed en wat rose afscheiding gehad dus verwacht dat ik vanavond of morgen goed ongesteld wordt:( jammer maar helaas dus voor mij!!! Ik vind het wel fijn om te weten dat mijn cyclus toch regelmatig blijft onddanks dat ik net een maand van de pil af ben.... daar was ik wel bang voor.....

Nou verder heerlijk verwend door mijn moppie... ga nu even buiten bij ze zitten en spreek jullie vast later.

liefs,
Chantal

Hoi meiden,

ik hoop dat jullie allemaal een fijne moederdag gehad hebben, ik zal zo wat over die van mij vertellen.

Maar eerst even het nieuws waar sommigen wel nieuwsgierig naar zijn: ik ben helaas niet zwanger... Had mezelf beloofd vandaag nog eens te mogen testen als moederdagcadeautje maar dat bleek vanmorgen al niet meer nodig want ik ben ongesteld geworden. Aan de ene kant natuurlijk wat teleurgesteld maar vreemd genoeg voel ik me ook goed en trots op mijn lijf omdat het de cycus zo goed heeft hersteld! Alsof mijn lijf tegen me zegt: ik kan het, jij kunt het, kom op we gaan ervoor. Weet het, klinkt stom , maar zo voelt het voor mij!

@Wendy; heb vandaag af en toe aan je moeten denken, het lijkt me geen leuke maar wel een mooie manier van moederdag vieren. Jij bent gewoon op en top de moeder van Merle, dat blijkt wel uit het feit dat je aan haar denkt op deze dag, ook al is dat moeilijk voor je. Ik hoop dat je gauw weer zo'n lekker hoopje mens in je armen mag houden, een moeder als jij verdient dat!!!
ps; wat een lompe trien zeg, op de dansles! Die zou je toch zo een muilpeer willen geven!

@Floor, helaas ben ik  ook ongi geworden. Maar zoals je hierboven leest voel ik me er vrij goed onder.

@Cora: dankjewel voor je lieve woorden over de negatieve test. Zo zie je toch dat de berichtjes ècht gelezen worden!
Heb je de nieuwste 'rel' rond de Toppers gehoord? Gordon dreigt zich terug te trekken als het homo-protest in Moskou wordt neergeslagen. Aan de ene kant goed bedoeld, maar daar heeft hij toch alleen zichzelf mee? Bovendien maak je jezelf misschien minder geliefd bij andere landen. Die denken nu misschien: nou als hij toch misschien gaat dan hoeven we niet op hem te stemmen. Nogmaals: ik snap hem wel, heb er ook respect voor maar of hij er wat mee bereikt.....
En wat ben je idd pas weinig aangekomen!! Ik was bij Ruben +13 kilo in totaal en dat was gewoon netjes (zeker als je bedenkt dat mijn moeder en zus beiden steeds ruim 25 kilo per zwangerschap aankwamen..)
Ruben woog bij de geboorte ook bijna 9 pond en was maar liefst 58 cm!

@Loks; ook jij een fijne moederdag!!

@Lijnmaan; da's balen als dat gebeurt, tot later!

@ Chantal, jouw gevoel is vergelijkbaar met die van mij, ik hoop voor je dat de ongi niet doorzet en je toch zwanger blijkt. Mocht het niet zo zijn, weet je idd dat je lijf je niet in de steek laat!

Zo, nu even terug naar mijn moederdag, die was gewoon té druk.
Vanmorgen wel even leuk in bed, Ruben kon het versje nog helemaal uit zijn hoofd opzeggen en overhandigde me trots zijn zelfgemaakte deurhanger met daarop een bloem en de tekst: 'sssssssssst sssssssst'. Dat had hij zelf geschreven (s dus soms achterstevoren). Deze hanger moest ik aan mijn deur hangen als ik wilde uitslapen. Lief hè!
Maar toen was het vlug-vlug wassen, aankleden en hup de weg op naar mijn ouders. Een kop koffie met vlaai en door naar mijn schoonouders, daar de middag gezeten en na het eten naar huis. En toen was het alweer bedtijd voor Ruben. Ik had deze tijd liever aan ons eigen gezin besteed. Ik denk dat ik dit volgend jaar ook echt anders ga doen...

Nog even over Ruben: het is wel te hopen dat zijn gedrag wat verbeterd want daar heb ik het nu even zwaar mee. Hij is me echt aan het uitdagen met napraten, vieze woorden zeggen, weigeren te luisteren en brutaal zijn. Heel vermoeiend en soms verlies ik ook echt mijn geduld hoor! Dan word ik heel boos en ik heb 'm zelfs al eens een tik voor zijn billen gegeven. Ik las laatst de strip 'zusje' in Margriet en toen vroeg de moeder zich af of peuters ook konden puberen. Nou, mijn kleuter van 5 kan er soms wat van hoor!

Zo meiden, het is weer een heel verhaal, ik pas zo nog even mijn lijst aan en dan ga ik thee zetten.
Morgen weer werken, heb er wel zin in!

Veel liefs,
Maud

Dames, niet vergeten:

nog 5 dagen en dan is Romaty terug van vakantie!!!!

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
6
24  
19 mei

Yessie84
-
24  
-  

Wendy-Merle
5
25  
18 mei

Orchideke
6  
24  
4 mei

Loks
2
24
31 mei

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
4
30
22 mei

Deleve
1 na mk
28
??

Maud
2
35
12 juni

NOT
1
25
30 mei

Chantal P
1
31
 10  mei

Mama 1977
1 na 3mk
31
10 mei?

Floor        
2
28
6 juni

Zonnetje 4        
1
25
20 mei

Naam:                            
Leeftijd:        
Ronde:              
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Jansske
28
5
18-12-09
13 mei intake en eerste echo

Lijnmaan
30
1
10-01-10

@ danielle, dat klinkt goed een moederdag voor jezelf. heerlijk

@ wendy, hoe gaat het vandaag met je?

@ chantal, ben benieuwd.

@ maud, jammer, maar dus mee naar de volgende ronde.

bij mij is er echt iets geks, de ongi zet niet door, ben maar een heel   klein beetje bloed verloren en verder niks (donkerbruin) iemand enig idee wat dit betekend? als het voor donderdag niet doorzet doe ik maar een test. al zou ik het heel vreemd vinden,  want heb  geen klachten en een beetje bloedverlies, zou me dan behoorlijk onzeker voelen als ik wel zwanger ben. nou we zullen zien. verder bent ik snip verkouden geworden en kruip lekker onder de wol.

gr floor

Terug
Bovenaan