Ha Meiden,
Zo, iedereen een leuke moederdag gehad en allemaal flink verwent, ik heb een sieraden doosje gekregen die Isabella op het kinderdagverblijf beschilderd heeft, erg lief. En een boek over peuters, over voeding, gezondheid, opvoeding, ehbo etc. Zo’n zelfde had ik ook over zwangerschap, heb ik toen veel aan gehad. Vorige jaar heb ik moederdag nog net kunnen meepakken, we mochten toen voor de eerste keer naar buiten met Isabella, helemaal dik ingepakt in trui en muts op terwijl het super lekker weer was, maarja dat moest toen, ow wat was ik trots, ik wilde wel tegen iedereen die ik tegen kwam zeggen dat ik met mijn dochter voor het eerst buiten was. Vandaag bij mijn schoonouders geweest, lekker in de tuin gezeten, heb zowaar een kleurtje gekregen, was wel gezellig. En de schuur nog even opgeruimd, ik stond elke keer zo te douwen met mijn fiets om alle spulletjes weg te duwen om mijn fiets neer te zetten. Nu kan ik dat nog hebben, maar tegen de tijd dat straks mijn nod weer naderd denk ik dat de schuur ontploft omdat ik daar waarschijnlijk geen geduld meer voor heb enzo, maar nu kan ik mijn fiets weer kwijt. Ook de bolderwagen die we gisteren van mijn zwager voor Isabella’s verjaardag hebben gekregen past er nu in. Echt leuk, ze waren gister nog op verlate verjaardagsvisite en hadden deze op koninginnendag gekocht. We zijn er meteen mee gaan reiden en Isabella vond het prachtig, totdat ze er in wilden gaan staan, ja dat mocht natuurlijk niet. Nou dat laat dit vrouwtje wel even weten dat ze het daar absoluut niet mee eens is, wat een dametje zeg. Ze was vandaag tot de 4de tree op de trap geklommen toen we heel even boven waren, pff ik schrok me dood. Gisteren ben ik gezellig met 3 vriendinnen uit eten geweest, was weer erg gezellig. Vanavond gezellig met mijn meisje in bad geweest, dat doen we meestal zodat manlief in alle rust voetbal kan kijken. Nou dus een topweekend hier, jammer dat het alweer zo snel om is.
Wat leuk trouwens die hyves, ik heb er ook wat fototjes op gezet, ben nu wel even de kluts kwijt van wie wie nou is, maar dat komt wel weer.
@Maud, ik kan me voorstellen dat je even moest slikken toen je Ruben in het grote bed zag. Ik had dat heel erg toen ik tijdens mijn werk voor de laatste keer naar het kdv fietste voor de borstvoeding, toen had ze die ochtend ook nog haar eerste tandje, werd toen echt een beetje emotioneel, echt weer zo’n fase die je dan afsluit. Ow ja wat bijzonder toch om weer zo;n kleintje te zien, bij mij kwam er vrijdag een pasgeboren baby in de winkel, wat is dat dan weer klein zeg, onvoorstelbaar bijzonder.
Balen zeg dat je weer ongi bent, maar ik snap wel wat je bedoeld, dat had ik ook, gewoon ook een beetje opgelucht op de een of andere manier.
HAHAHAAh muilpeer! Nog nooit van gehoord, echt te grappig.
@Danielle, Wel raar idd van die verjaardag, ik zou dan haast zoiets hebben om niet meer op visite te gaan. Wel gezellig dat je een leuke middag hebt, wij hebben ook vrienden met een dochter van Isabella’s leeftijd en die wonen wat verder weg, dan blijven we ook altijd logeren, dan kunnen we het nog gezellig laat maken.
Lekker zeg zo moederdag helemaal voor je zelf en dan ook nog uitslapen, lux hoor. Wel lekker gezwommen vandaag?
@Floor, fijn dat je wat afleiding hebt in deze spannende dagen. Balen wel dat je weer ongi geworden bent en ja extra klussen is ook geen straf toch. Ow ik lees nu je berichtje, spannend allemaal, misschien moet alles gewoon weer een beetje opgang komen, bij mij duurde het de vorige keer twee dagen voordat het doorzette, maar ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent.
@Cora, Zo 1 kg, gelukkig kun je je gewicht wat in toom houden, wel zo prettig toch. Zo te lezen zitten er hoer grote kindjes op het forum, Isabella was maar een klein poppetje van 3110gr en 49 cm, hoewel wij allebij echt niet de dunste zijn, dat zegt dus ook niet echt iets blijkt maar weer.
@Wendy, wat een belachelijke reactie zeg, ik snap niet dat mensen zulke dingen kunnen zeggen. Heb je wel een goede dag gehad, ben benieuwd wat je voor Merle* gekocht hebt.
@Lijnmaan, ow balen zeg, ik ben ook wel eens een halve ochtend bezig geweest met lezen en reageren nadat ik een paar dagen niet was geweest, was ook ineens alles weg. Ik moest er gewoon om huilen, moet daar wel bijzeggen dat ik vlak voor mijn nod zat dus was erg afhankelijk van mijn stemmingen.
@Chantal, ben je niet gewoon zwanger als er een streepje op de test komt!?
Veel liefs Loks