Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Dag lieve meiden,

Bedankt voor de lieve woorden!!

Dacht even dat er hier iemand vroeg of ik het niet erg vond dat mijn vriend opt circuit rijd...
Tja hij deed het al toen ik hem leerde kennen en vind het nog wel leuk hoor,zeker omdat hij bij de beste zit en veel wint,ben ik altijd zo fier:)
Maar elke keer ben ik ook wel ongerust hoor,want het is en blijft gevaarlijk he.
Nu gaan ze in de zomer meedoen aan de 8uur van francorchamps,is vorig jaar iemand overleden,dus dan denk je er nog meer aan he.
Maar heb zoiets van,kan hem dit niet afnemen,ook al ben ik elke keer bang.
Als ik dan zie dat het word stilgelegd omdat er iemand gevallen is dan gaat men hart nogal te keer hoor.
Heb dit tegen hem ook al gezegd dat ik nooit zal vragen om ermee te stoppen maar dat ik echt bang ben om hem te verliezen.
Heb veel meegemaakt in mijn leven,papa verloren,alleenstaande mama en noem maar op en nu ben ik eindelijk eens gelukkig,mijn relatie zit zo goed dat ik soms denk dat het een droom is en dan ben je natuurlijk heel erg bang om dit kwijt te raken.
Maar zijn dingen die je niet mag aan denken he,dus ik ga dan kijken met een bang hartje maar probeer dit niet te laten zien:)
Dyenthé vind het ook leuk hoor,dacht dat ze er bang van ging hebben maar nee hoor,ze bleef maar roepen papa :)

Voor de rest beginnen mijn borsten weer wat pijn te doen,krijg meer afscheiding dus denk dat binnen dit en enkele dagen mijn eisprong zal zijn,maar ik denk er niet aan hoor,we laten alles gewoon op ons afkomen,het lukt mij echt goed om er niet te veel aan te denken,is voor mij al een grote stap.

Liefs orchi

Floor: oohhhhhhhh wat spannend!!!! Ik duim heeeeeeeeeel hard voor je meid.
Nee ik ben nog niet ongi. pffffffffffffffff...... nou ja morgen of vrijdag nog maar eens testen.......... Wat ik al eerder zei, had die test gedaan en zag tegen het licht in een heel vaag streepje, maar weet niet of die testen een streepje voorgedrukt hebben staan?????????

Orchi: succes met het klussen;)

Weet iemand of je op de dag van je Nod pas een innesteling kan hebben, dus 10 dagen na eisprong?

liefs,
Chantal

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
7
24  
8 juni

Yessie84
-
24  
-  

Wendy-Merle
5
25  
18 mei

Orchideke
7  
24  
29 mei

Loks
2
24
31 mei

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
4
30
22 mei

Deleve
1 na mk
28
??

Maud
2
35
12 juni

NOT
1
25
30 mei

Chantal P
1
31
 10  mei

Mama 1977
1 na 3mk
31
10 mei?

Floor        
2
28
6 juni

Zonnetje 4        
1
25
20 mei

Naam:                            
Leeftijd:        
Ronde:              
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Jansske
28
5
18-12-09
13 mei intake en eerste echo

Lijnmaan
30
1
10-01-10

De spanning stijgt weer...àls ik zwanger ben is vandaag innesteldag....Maar ik denk niet dat t raak is.En eerlijk gezegd hoop ik ook dat t nog 2 maandjes duurt, want we hopen begin volgend jaar terug naar NL te verhuizen (als alles meezit) en dan wil ik   liever niet hoogzwanger zijn.Ik verheug me er eigenlijk al op dat ons 2e kindje hoogstwaarschijnlijk in NL geboren zal worden...krijg ik ook kraamzorg enzo, wat zal ik daarvan genieten....Nou, iedereen toitoitoi, heel veel succes en hier nog een paar glitters...

Liefs en XXX JIG

Hoi meiden!

Het wordt weer wat rustiger merk ik, iedereen is weer druk zo na de vakantie en de mooie dagen.
Ook hier is het werkende leven alweer een paar dagen bezig maar erg vind ik het niet. Ik werk erg graag (onderwijs is ècht een roeping) en het zorgt ervoor dat ik niet te obsessief met zwanger worden bezig kan zijn. Ik ben nu 's avonds echt lekker moe en slaap gelukkig goed daardoor.
Geheel anders dan vroeger (lange ongi's) ben ik er nu al bijna vanaf, dus dat slaapt dan ook weer wat lekkerder.

Laten we vooral niet vergeten:
nog  2 dagen en dan is Romaty terug van vakantie!!!!
Ik hoop dat ze er lekker van genoten heeft en heerlijk uitgerust terug komt!

@Jansske jemig wat ben jij nog laat op zeg! Mijn bedtijd is toch echt tussen half 11 en 11 uur. Moet ook elke dag weer om 6.2 uur op (zal met een tweede in de toekomst  wel vroeger worden denk ik..)
Hoe was het vandaag bij de intake, heb je ook een echo gehad?
Leuk hè, dat je dan toch al even aan iemand kunt vertellen dat je zwanger bent, ook al is het de tandarts. Weten de ouders het bij jullie ook nog niet? Die heb ik het de vorige keer ook eerder verteld, alleen op het werk hebben we gewacht tot de 12 weken, maar ik weet niet of ik dat deze keer weer doe. Ik merk toch dat steeds meer collega's het eerder vertellen. Ach, laat  ik eerst maar eens zwanger raken hè!
Leuk hoor, zo'n klein leeftijdsverschil, dat schelen de jongens van mijn zus ook en die hebben het altijd leuk gehad samen.
Als het bij mij mag lukken zit er minstens 6 jaar tussen de kinderen. Alles heeft voor- en nadelen denk ik.

@Floor; dat vertelt daar zomaar even tussen neus en lippen door dat ze zwanger is!! Meissie, wat geweldig!! Ik hoop ècht voor je dat het zo mag zijn hoor!!

@Orchi: wat knap van je dat je zo relaxt met je wens om kan gaan, dat is echt het beste, maar vaak o zo moeilijk. Ik hoop echt van ganser harte dat de glitters eens jouw kant op mogen werken!! Hier komen ze: ***** ***** ***** ***** *****

@Chantal, het lijkt mij laat, maar je weet het nooit, het lijf is een raar ding!
Ik zou gewoon een dezer dagen nog eens testen hoor. Bij de kruidvat hebben ze twee testen voor 5 euro (gewoon even naar vragen) en dan heb je voor 2.5 euro zekerheid!
Duimen omhoog voor je!  

@JIG, raar hè, zo'n dubbel gevoel, maar ik kan het me wel voorstellen hoor! Waar woon je nu als ik vragen mag? En ik welke regionen van Nederland hoop je te gaan wonen? Alleen als je de info kwijt wilt hè!

Lieve meiden, ik ga nog even werken aan de pc en dan zometeen lekker bijtijds mijn bedje in.

Veel liefs en een dikke
Maud

Morgen is het TOPPER-TIJD!! SHINE !!!
Ik gun het ze echt hoor, ik hoop dat ze door mogen!

He meiden,

hier alles oke! Het hartje klopte en de verloskundige zag al armen en benen! Ben waarschijnlijk wel iets verder. Over 2 weken weer een echo en dan weten we het zeker! Was echt weer super om te zien!

Meiden, ik moet nu echt naar school toe! Zal vanavond proberen op iedereen te reageren, sorry!

x

Hallo dames,

@jansske:proficiat meid!!!Ben zo blij voor jou dat het goed gaat,eindelijk kunnen kennismaken met je wonder in je buik!!

Voor de rest hier alles oke,alleen moe,dyenthé was weer om tien voor zes wakker vanmorgen.
Het licht schijnt hier redelijk binnen s'morgens dus ik denk dat het daarmee komt.
Wij hebben een dakraam in de kamer en is   wel zo'n speciaal ding voor maar toch is het nog heel licht,dus nu maar een oplossing zoeken om het donker te krijgen,iemand tips?:)

Gisteren weer flink geklust,denk dat ik een van de dagen mijn eisprong heb,weet het eigenlijk niet zo goed,dus nu maar wachten he:)
Ga gewoon afwachten,als ik de 29 ste niet ongi ben,tja dan wacht ik nog wel wat af en als ik toch enkele dagen overtijd moest zijn,dan doe ik wel een testje,wie weet:)
Vind het wel leuker zo om er minder mee bezig te zijn,ben fier op mezelf:)

Liefs orchi

Lieve meiden,

Ik ben heel lang niet geweest maar kom nu weer terug. Ik was begonnen om bij te lezen maar dat is op dit moment echt onbegonnen werk! Zo verschrikkelijk veel hebben jullie geschreven. Wel jammer dat ik de draad nu een beetje kwijt ben van wat er allemaal is gebeurt met jullie. Dus als ik stomme vragen stel moeten jullie het mij maar niet kwalijk nemen.

We gaan weer voor de volgende ronde. Ben gister ongi geworden. Het is geen verrassing want we hebben na mijn laatste mk niet meer geklust.

Liefs, mama 1977.

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
7
24  
8 juni

Yessie84
-
24