Ha Meiden
Ow ik heb net iets stoms gedaan, ik had voor aanstaande dinsdag een afspraak staan in het ziekenhuis om mijn verstandskiezen eruit te laten halen. Nou zei mijn collega dat ik voor de zekerheid even moest navragen of dit wel kon met de borstvoeding. En nu heb ik dus gebeld en ze zei dat het wel kon maar dat ik dan niet de pijnstillers kan nemen die ze voorschrijven, maar alleen paracetamol en ik ben zo bang dat ik er zo’n last van krijg, mijn broer is er een week ziek van geweest en ik hoor zulke vervelende verhalen en nu heb ik de afspraak afgezegd. Maar ik heb echt nog nooit iets gehad en ik ben wat dat betreft zo’n watje, ik schijt echt in mijn broek, ik zou op die dag als het lukt ook al zwanger kunnen zijn stom he dat ik daar aan denk. Maar ik baal er eigenlijk wel van, want dan was ik er maar vanaf geweest, heb er gelukkig geen last van dus dat scheelt weer, maar het moet toch echt een keer gebeuren, de borstvoeding loopt nu wel tegen zijn einde en als ik dan niet zwanger ben ga ik meteen een nieuwe afspraak maken.
Verder hier alles wel goed, gisteren helaas niets gewonnen bij de bingo, maar ben wel gelukkig in de liefde, we hebben alvast veel geklust deze week. Mijn mannetje heeft denk ik wat extra aandacht nodig nu ik deze week zo weinig thuis ben. Moet vanmiddag nog even wat hapjes maken voor vanavond, er zit nu ook een cake in de oven want ik had mijn collega’s al heel lang een m&m taart belooft, wordt echt super lekker. Allemaal lagen chococake met daartussen een crème van m&m’s en bovenop ook m&m’s, echt super lekker. Had ik ook voor mijn mans verjaardag gemaakt en dan met 30 erop, iedereen vond het echt super, maar je kan er maar een klein stukje van eten want het is machtig, echt niet normaal.
@Chantal, Ow wat is het spannend voor jou zeg, ik hoop dat je snel van die onzekerheid af bent en dan of ongi wordt of zwanger bent, ik zal duimen voor het laatste. Ik zou niet weten van die innesteling, ik dacht dat dat zo’n 5 tot 7 dagen na ei is, maar elke regel heeft een uitzondering dus wie weet.
@Orchi, fijn dat je het deze maand even kunt loslaten, ik ben er ook wel minder mee bezig, zijn wel veel aan het klussen, maar heb niet steeds zoiets van zou het…? Ik kan me wel voorstellen dat je emotioneel wordt als je die liedjes hoort, lijkt me ook niet makkelijk allemaal.
Ik vroeg idd of je het niet eng vind, tuurlijk kun je het niet van hem afnemen, zou ik ook niet doen, maar snap wel dat je dan echt even in spanning zit. Gelukkig dat nu alles helemaal goed gaat, ik hoop dat het geluk nu aan jou zij mag blijven. Ik ben ook trots op je hoor, dat je er niet zo mee bezig bent, hoop echt dat het dan ook zal lukken deze maand.
@Maud, vind je het niet veel om 4 dagen te werken, ik werk 2 hele en 2 halve dagen en vind dat meer dan zat, zou er echt geen puf voor hebben denk ik ook. Ik heb de foto gezien van Ruben, echt lachen, was hij trots, heeft de tandenfee hem opgehaald?
@Jansske, ik had het een beetje verkeerd begrepen, maar het is een monument, mijn oma staat ermee in de krant. Ik zal op hyves even een linkje plaatsen, is voor jullie denk ik wel mooi om te lezen, die vrouw op de foto is mijn oma., ik ben zo trots op haar, wat zij allemaal heeft meegemaakt, ze kan voor ieder mens een voorbeeld zijn.
Wat geweldig, dat je het op de echo hebt kunnen zien. En armpjes en beentjes, ik zie dat kleine frummeltje al helemaal voor me in mijn gedachte en het is een schatje.
@Floor, wat spannend, ik zeg altijd maar een streep is een streep, maar misschien nog maar een testje doen, iig gefeliciteerd.
@JIG, bedankt voor de glitters, ik hoop dat ze deze maand goed van pas komen. Ik snap wel dat je liever in nl een kindje klrijgt, want waar zit je nu, heb je vast al eens geschreven maar dat was misschien voor mijn tijd.
Ow ik lees nu dat je in de buurt van Stuttgart woont, wat leuk daar komt mijn vader vandaag en woont mijn familie en kom daar dus regelmatig. Ik heb op mijn 16 daar 3 maanden op school gezeten, leuke stad ook. 3 jaar geleden heb ik met mijn man 1 jaar in Frankfurt gewoond, ook erg leuk. Mag ik vragen waarom jullie daar wonen?
@Mama1977, gezellig dat je er weer bent en jullie er weer voor kunnen gaan. Hij is mijn neef, vandaar dat ik zo nieuwsgierig was, heb verder weinig contact hoor, ik heb meer dan 25 neven en nichten. We zijn wel van de winter op kraamvisite geweest.
Nou inmiddels is de cake bijna klaar dus kan zo met de taart verder, moet ook nog even douchen zo en misschien even op de bank liggen, het zal wel laat worden vanavond, Isabella was vanmorgen om kwart voor 6 al wakker, was mij nog iets te vroeg. Morgen gewoon weer werken dus hoop dat ik voor een half uurtje even mijn oogjes kan sluiten.
Veel liefs Loks