Hallo dames,
@maud:Yessie en denys zijn hier al van in het begin,zij komen regelmatig terug hoor,dus zij mogen zeker in de lijst blijven,NOT ken ik niet maar we kunnen nog wat afwachten he en zonnetje is ondertussen ook weer komen schrijven zie ik.
Over die gordijnen...Wij hebben dus zo'n ding van velux he,dat hong hier al maar is een wit,komt eigenlijk geen licht door maar opzij zijn er dus spleten zal ik maar zeggen en daarmee dus al het licht.
Moet je weten dat wij hier aan elke raam rolluiken hebben,zelfs automatische,gewoon topje drukken en ze gaan vanzelf naar beneden,wat een luxe!!Haha,liever geen luxe en dan donker op de kamer hoor

Is echt dom dat er dan op de kamer een schuin dak is he!!!
Ja het lukt mij echt goed om er niet mee bezig te zijn,heb gisteren wel eens gaan kijken op de kalender,zou vandaag mijn eisprong hebben,hebben gisteren nog is geklust dus nu ist afwachten tot 29 mei,we zien wel he!!
@zonnetje:wat een knappe dochter!!!mag je fier op zijn hoor!!!
@floor:Nen dikke proficiat hoor!!!En dat in ronde twee al!!!Geniet ervan!!!Hopelijk volg ik snel

en de andere ook natuurlijk.
@wendy-merle:Wat leuk dat je zus geslaagd is,vind het leuk dat je zo blij bent voor haar.
Je ziet da aanhouder wint he!!!
@mama 1977:Ben zo blij dat je terug bent,begrijp dat je het even allemaal op een rijtje moest zetten en dit toch allemaal moest verwerken.
Ik vind je echt een sterke vrouw,ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat het snel weer mag lukken,dat je binnen 9 maand een wolk van een babytje mag hebben,veel succes meid!!
Zou wel een mooi cadeautje zijn he vor vaderdag,het mooiste wat er is!!
Zo denk dat ik iedereen weer gehad heb,als ik iemand vergeten ben,sorry!!
Maar ben weer van voor zes uur wakker dus zit hier met kleine oogjes en ben beetje verward
Liefs orchi