Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

@Wendy. Nou inderdaad, ik kan het echt niet allemaal bijlezen. Ik had alles gelezen tot 27 april dus je begrijpt dat het echt teveel is. Hahaha. Wat fijn dat je zusje het examen heeft gehaald !

Heey meiden,

Even heeeel kort want ben bekaf! Merk wel dat ik twee weekjes vrij heb gehad. Dan is een werkweek van 4 dagen weer errug lang!

@ mama1977: Fijn dat je er weer bent. En je ongi is ook nog best redelijk optijd toch? Het voordeel van niet klussen is dan ook dat je ook niet in spanning hoeft te zitten.
Of je doet net als ik en je rekent gewoon een week te laat... zit je ook niet in spanning hihi

@ Wendy: Gefeliciteerd met je zusje! Ik herken je verhaal want mijn zusje heeft ook een leerachterstand. Heeft ook op speciaal onderwijs gezeten. Zij is vorige maand geslaagd voor haar theorie en haar tussentijdse toets is aangevraagd. Ik hoop zo dat ze snel mag sfrijden want haar auto'tje staat al voor d'r klaar. Zal toch jammer zijn als ze er niet in mag rijden...

@ Floor: Succes morgen,maar volgens mij zit het wel goed!

Hier heeft de ongi nog steeds niet helemaal doorgezet. Het blijft een beetje bij oud bloed. Laat het maar opschieten, dan kunnen we tenminste weer verder.
Zooo ik ga weer stoppen, mijn bed roept.

Welterusten!

@Danielle. Ik ben ook heel blij dat ik weer terug ben. En je hebt gelijk hoor. Als je niet klust zit je ook niet in spanning! Hihihi. Je NOD een week later zetten is ook een idee ja. Lukt dat je? Ga je toch niet eerder testen dan? Ik heb nu het gevoel dat ik helemaal niet meer wil testen totdat ik 13 weken overtijd ben. Belachelijk natuurlijk! Haha. Het is  meer zo'n gevoel van: Als ik nu met 5 of 6 weken een mk krijg en ik heb niet getest weet ik ook niet dat ik een mk heb gehad maar denk ik gewoon dat het een lange cyclus was. Ach ja, we zien wel of ik op 14 juni (vaderdag) ga testen of niet.

Welterusten.

Liefs, mama 1977.

even een kort berichtje, want zoals ik al schreef gaan we het weekend weg.
Ik heb net getest en ben zwanger.
best gek, omdat ik me echt niet zo voelde en ook een beetje bloed verloor. nu ik weet dat het van de zwangerschap is, kan ik wel wat symptomen verklaren.

meiden veel succes.

gr floor

@ Floor gefeliciteerd! Ik wens je een gezonde en fijne zwangerschap. Geniet ervan!

@ mama1977: hihi ik had mijn nod niet expres een week opgeschoven. Ik had me gewoon verkeerd verteld... Echt te suf gewoon! Dus toen ik  maandag wat bruin bloed verloor dacht ik in eerste instantie HUH?! En toen ik ging tellen kwam ik op dag 34 uit. Das helemaal niet zo huh, want meestal heb ik zo'n aanloopje en zet het op dag 36 echt door. Toen ging er een lampje branden. Beetje verkeerd gerekend dus. En dus ook waarschijnlijk op het verkeerde moment extra ons best gedaan. Maar goed, we hadden de hele maand welons best gedaan dus het kon alsnog wel.  
Ik verlies nu  alleen nog steeds maar een klein beetje oud bloed, nog niet genoeg voor een inlegkruisje. Ik hoop dat het even doorzet want dit is ook niks.  
Ik zou het heeeeeel  knap van je vinden als je niet zou gaan testen. Maar ik denk dat je alleen jezelf voor de gek houdt. Als je 2 weken overtijd bent en je wordt dan ongi ga je dan niet denken:" Het is wrs weer een miskraam?" Maar aan de andere kant is het miss ook wel zelfbescherming en ga je je   er meer aan hechten als de test positief is. ik heb geen idee of het zo werkt hoor. Ik heb het zelf gelukkig nog niet meegemaakt.
In elk geval heel veel succes deze maand!

@ Jansske: Ik was het gisteren vergeten, maar fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad! En als je verder bent dan gedacht is dat natuurlijk mooi meegenomen! Als je armpjes en beentjes hebt gezien, zal je dan een week of 9, 10 zijn? Ik heb toendertijd met 8 weken een echo gehad en toen was het echt een boontje :)

Groetjes, Daan

Hallo dames,

@maud:Yessie en denys zijn hier al van in het begin,zij komen regelmatig terug hoor,dus zij mogen zeker in de lijst blijven,NOT ken ik niet maar we kunnen nog wat afwachten he en zonnetje is ondertussen ook weer komen schrijven zie ik.

Over die gordijnen...Wij hebben dus zo'n ding van velux he,dat hong hier al maar is een wit,komt eigenlijk geen licht door maar opzij zijn er dus spleten zal ik maar zeggen en daarmee dus al het licht.
Moet je weten dat wij hier aan elke raam rolluiken hebben,zelfs automatische,gewoon topje drukken en ze gaan vanzelf naar beneden,wat een luxe!!Haha,liever geen luxe en dan donker op de kamer hoor:)
Is echt dom dat er dan op de kamer een schuin dak is he!!!
Ja het lukt mij echt goed om er niet mee bezig te zijn,heb gisteren wel eens gaan kijken op de kalender,zou vandaag mijn eisprong hebben,hebben gisteren nog is geklust dus nu ist afwachten tot 29 mei,we zien wel he!!

@zonnetje:wat een knappe dochter!!!mag je fier op zijn hoor!!!

@floor:Nen dikke proficiat hoor!!!En dat in ronde twee al!!!Geniet ervan!!!Hopelijk volg ik snel :) en de andere ook natuurlijk.

@wendy-merle:Wat leuk dat je zus geslaagd is,vind het leuk dat je zo blij bent voor haar.
Je ziet da aanhouder wint he!!!

@mama 1977:Ben zo blij dat je terug bent,begrijp dat je het even allemaal op een rijtje moest zetten en dit toch allemaal moest verwerken.
Ik vind je echt een sterke vrouw,ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat het snel weer mag lukken,dat je binnen 9 maand een wolk van een babytje mag hebben,veel succes meid!!
Zou wel een mooi cadeautje zijn he vor vaderdag,het mooiste wat er is!!

Zo denk dat ik iedereen weer gehad heb,als ik iemand vergeten ben,sorry!!
Maar ben weer van voor zes uur wakker dus zit hier met kleine oogjes en ben beetje verward :)

Liefs orchi

@ Maud, Ik lees braaf mee..
Schrijf alleen niet zoveel meer, dat komt omdat we even niet bezig zijn om baby's te maken.
Hebben wat nare dingen achter de rug, en moeten ff op adem komen.

@ Iedereen, Tussen mij en Marcel gaat het super goed.
Mijn antidepresiva begint aan te slaan, de eerste dagen stoned op de bank gelegen, begin nu weer wat actiever te worden.
Gister wéér medicatie voor me maag gekregen, en pijnstillers, dus als het goed is moet het nu beter gaan.

Vandaag is mijn VERJAARDAG!!!!! 25 geworden, dus vanavond een klein feestje.
Morgen mijn verjaardagskado kopen, krijg een dolce and gabbana zonnenbril van me mannetje!!
Van mijn moeder heb ik haar goudenring en een vaatwasser gehad en van Darren fotolijstjes en een zelf gemaakte lieveheersbeestje hahahaha.

Gister bedacht ik me dat ik helemaal niet stil heb gestaan bij mijn eisprong, en gewoon sex hebben gehad... pff zou je mee maken dat ik nu zwanger wordt he hahaha..

Meiden Fijne dag!!

Liefs

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
7
24  
8 juni

Yessie84
9
25