Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

@Floor. Gefeliciteerd meis! Wat heerlijk voor je. Zo ga je lekker het weekend in. Hoe oud is je eerste kindje?

@Danielle. Je hebt gelijk hoor. Als je zo lang overtijd bent en je wordt dan ongi denk je ook dat het een mk is geweest. En dan wil je alsnog naar de vk om te kijken of alles er ook vanzelf uit is gekomen. Een mk krijgen zonder dat je zeker weet of je zwanger was is misschien nog wel erger omdat je dan niet weet of je weer 'schoon' bent daarna. Ach ja, soms steek ik graag even mijn kop in het zand.
Het lijkt me wel even een vreemde gewaarwording als je een week tevroeg een bloeding krijgt. Dan sta je wel even te kijken ja. Gelukkig klopte je nieuwe berekening wel. Hopelijk ben je weer snel van het bruinverlies af en kun je weer verder.

@Orchi. Dank je voor je lieve woorden. Ik ben ook heel blij dat ik er weer ben. En het zou zeker een heel leuk vaderdagkadootje zijn! Ik vind het knap van je dat je het 'bezig zijn met zwanger worden' een beetje kunt loslaten.

@Yessie. Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een fijne dag hebt. Ik ben ook blij om te lezen dat het tussen jou en Marcel goed gaat. Jullie redden het wel. Hopelijk slaan je nieuwe medicijnen ook goed aan.
Veel plezier vandaag!

Liefs, mama 1977.

@Maud,

Hahaha, ja idd heb ik mijn man 'opgeduikeld'' en wel via een gezamelijke vriend, we hebben elkaar leren kennen via MSN en heeel veel bellen.We wisten gewoon vanaf t begin dat we 'het' voorelkaar zijn dus hebben we niet lang gewacht met trouwen....En nu zijn we n gelukkig gezinnetje...

Ik voel me nog steeds 'bleeeeh', hoofdpijn, misselijk, moe...Maar jaaaa, kan ook wel gewoon PMS zijn....naja, we zien wel.
Ik ga zo ff een boodschapje doen...

tot later

XXX JIG

Hallo meiden,

Jeetje, ik kan jullie ook niet meer bijhouden hoor!!
Ga proberen te reageren maar alvast sorry als ik mensen vergeet.

@mama197, fijn om je weer te lezen hier!
Ik hoop voor je snel alles goed mag gaan voor je!
Wat leuk dat je dochtr ook al een tand kwijt is.
Jeetje, wij zitten in tandjes die doorkomen en jullie gaan al voor de tandjes die eruit komen, haha

@floor, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Geniet er lekker van.

@jansske, fijn dat je echo goed was!
spannend dat je mssn toch verder bent dat je dacht.
Een sinterklaas-cadeutje dan misschien?

@zonnetje, wat een moppie zeg!
Lekker bol koppie! (sorry, ik hou wel van lekker bolle baby's)

@yessie, gefeliciteerd met je verjaardag!
zou idd wat zijn, dat je nu zwanger zou zijn, heb je wel een mooi kado van Marcel gehad
Fijn dat het allemaal goed gaat tussen jullie en je medicijnen werken.

@loks, ik denk dat je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt.
Als je geen last hebt van je kiezen , zou die paar weken dan een probleem zijn om het uit te stellen?
Bij mij zijn 2x kiezen weggesneden en 1x is het gaan ontsteken dus ja, ik had idd niet genoeg aan de paracetamol.
Maar wrs heb ik gewoon pech gehad.

@orchi, wat vervelend dat je dochter zo vroeg wakker is!
Roy heeft op zijn kamer blauwe rolgordijnen met sterretjes en die laten echt geen licht door.
Gekocht bij de Karwei vorig jaar, waren niet echt goedkoop maar hij slaapt ook aan de kant waar de zon in huis schijnt dus ik vond het het geld zeker waard.

@wendy, gefeliciteerd met je zusje.
Knap dat ze toch door blijft zetten om het te halen hoor!

@danielle, wat vervelend dat je ongi niet door zet.
Hoop dat het snel komt zodat jullie verder kunnen.

Hier gaat alles goed, vandaag 27 wkn zwanger.
Ben wel onrustig want er moet nog zoveel gebeuren en over 10 weken kan de baby al komen!!
Aaaaarghhhhhh, ben benieuwd naar de kleine maar zijn/haar kamer is nog niet eens af!
Meiden, ik kom snel weer, mannetje is wakker en heeft honger!

x cora

hey Floor van harte gefeliciteerd meid!!!!!!! Super voor je!

Nou meiden ik denk dat ik ook een leuk nieuwtje heb, en maud je hoeft niet je bezem op te vreten............hihihihihihi

Ik ben ............................
z
w
a
n
g
e
r!!!!!!!!
Ik heb zojuist een kruidvat test gedaan een zag een lichte plus!!!!:) dus ga er vanuit dat ik idd zwanger ben en dat verklaard alles. Ik test zondag nog een keer, maar ook mijn mannetje zag een licht plusje.... en die zei al de hele week jij bent zwanger. hij had zelfs voor de test al bloemen voor me gekocht... zo lief..........!!!

Nou en nu maar hopen dat alles goed gaat en dat jullie ook heeeeeeeeeeeeeeel snel zwanger   zijn.....

liefs,
chantal

Joehoeeeeee dames!!!!!

Ik ben er weer!!!!!! En jemig wat is het hier een k********** weer!!!!! Ik kom net uit 35 plus, strak blauwe lucht etc, dus dit valt wel echt een beetje tegen dames!!!
En wat hebben jullie veel geschreven!!!!!!!!!!!
Ga vanavond proberen wat bij te lezen en dan doe ik mijn uitgebreide verhaal, maar ben nu nog ff druk met de kleine!!!!!

meiden tot vanavond, dikke kus romaty

@Chantal. Jij ook GEFELICITEERD!!!!! Wat geweldig voor je. Geniet ervan.

@Romaty. Welkom terug. Ik ben ook weer terug. (Ookal ben ik niet op vakantie geweest) Wat een domper dan hè, als je uit dat mooie weer komt en hier het echte nederlandse weer instapt. Hopelijk heb je het heerlijk gehad. We zijn benieuwd naar je verhalen maar rust eerst naar lekker uit van de reis.

Liefs, mama 1977.

Hey meiden,

hier ben ik weer, ik kan niet altijd schrijven en lezen omdat ik niet de beschikking heb tot een computer.

Gister heb ik mijn eisprong gevoeld, dus wij gelijk aan de klus!
Nu nog een week op twee wachten....en dan....ik hoop het zo!
En dat wachten dat duurt maar .....

chantal P.....gefeliciteerd! Heerlijk gevoel he....geniet ervan...

@ maud; niet mij van het forum gooien hoor! Ik lees wel veel maar schrijven wat minder.
Ik vind het heel fijn om jullie verhalen te lezen.

@ Floor 26....en..Gefeliciteerd. Nu is het allemaal erg onwerkelijk, maar als je straks weer 20 wkn bent en de baby voelt..echo ziet...dan is het weer heerlijk!

@ zonnetje....wat een mooie meid! Wij hebben een zoon, maar een dochter lijkt me heerlijk! Lekker tutten...

@romaty.....welkom terug in dit misserige nederland.....Effe wennen....dinsdag zeggen ze dat het nier 25 graden word. Het haalt het niet bij de 35 maar een beetje warm is genoeg!   heb je het naar je zin gehad?

Wij hebben gister een vakantie geboekt. We zouden eigenlijk met de vouwwagen naar Frankrijk. Nu klapte we dat ding uit, zat er schimmel in het matras. Ook moesten we nog voor een campingbed, opvouwbare kinderstoel, potten en pannen (nu moeten we koken met die kleine)! Nadat we alles wat we nog nodig hadden op geschreven had ik er geen zin meer in. Gelukkig kwam mijn man met de geniale oplossing. Op de camping waar we heen gaan in Muides Sur Loire hebben ze ook chalets....nou dat liet ik mij niet  twee keer zeggen. Dus nu geboekt, we gaan 13 juni weg en zijn pas 7 juli weer terug....ik heb er zo zin in.  
En 1 groot voordeel; we kunnen nu gewoon klussen zonder dat Ties wakker wordt of de tent op zijn schroeven staat te shaken. HIHI

Ik ga even verder met mijn boek lezen, ik lees nu Echte mannen eten geen Kaas!
Zo indrukwekkend; een aanrader!

tot snel...en een fijn weekend..

Terug
Bovenaan