Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Hoi,

@ Floor

Nogmaals Gefeliciteerd!!!

@ Chantal

Gefeliciteerd

Ik hoop dat jullie een mooie zwangerschap hebben en een nog mooiere baby!!

@ mama1977

Ik begrijp wat je schreef over niet willen testen denk ik wel ik denk dat dat een zoort zelfbescherming is na wat je allemaal hebt meegemaakt ik denk dat ik pas gerust ben na de eerste nacht na de bevalling omdat het toen fout ging met Merle* Ach ja het hoort allemaal bij het leven he maar soms is het zo hard!!!

@ Danielle

Mijn zusje heeft ook op speciaal onderwijs gezeten. Spannend voor jouw zusje! Hoe oud is ze?

@ Yessie

Allereerst gefeliciteerd met je 25 verjaardag!! Wat fijn dat het zo goed met jou (en Marcel) gaat!! Ik vind het zo knap van je! Fijne avond nog!!

@ Zonnetje

Wat een schatje zeg!!

Meiden hier geen zwangerschap ben gisteravond heftig ongesteld geworden ik baalde natuurlijk verschrikkelijk, maar nu gaat het wel weer. Ik heb met mijn vreind afgesproken dat we het nog een keer zo proberen en als het nu niet lukt gaan we eens naar de dokter kijken wat die zegt, ik hoef namelijk nu niet te ontpillen (ben na de bevalling van Merle* niet meer aan de pil geweest) dus het zou toch wel eens een keer moeten lukken nu zou je zeggen. Wie wil voor mij de lijst aanpassen?? Zet mijn not maar op 21 juni (mijn verjaardag) lijkt me een SUPER cadeu haha!
Nou ik zal me eens klaarmaken voor line dance heb er zo geen zin in nu (omdat ik enorm ongesteld ben) maar ja ik ga toch maar wel (vriendjelief had zoiets van ga maar lekker op de bank liggen maar ik kan altijd zo moeilijk thuisblijven stom he?)

Fijn weekend iedereen!!!

Xx Wendy

Ow sorry romaty WELKOM TERUG!!!!!!!!!!!!! En rust eerst maar eens lekker uit van de reis joh voordat je je hele verhaal gaat doen (ben wel erg benieuwd trouwens)

Xx Wendy

Hoi Meiden,

Ik heb vanmorgen nog eens naar het ziekenhuis gebeld maar mijn afspraak was nu vergeven, anders was ik toch wel gegaan, dan was ik er mooi vanaf geweest. Moet maar kijken binnenkort wanneer ik weer een afspraak maak, baal er nu stiekem toch een beetje van dat ik het heb uitgesteld.
Gisteravond hadden we een borrel met collega’s ik heb in tijden niet meer zo gelachen pieste bijna in mijn broek, hihi. Een collega gaat over twee weken naar turkije emigreren dus we hadden voor haar een hollandse surprise party georganiseerd. Alles versierd en iedereen in het oranje, allemaal hollandse hapjes en zij moest een hollandse klederdracht jurk aan. Heel erg gezellig.
Ik was nog vergeten om die link op hyves te zetten, ik ga het nu meteen even doen, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

@Chantal, ik snap wel wat je bedoeld over bevallen, maar ik vind dat wel een natuurlijk iets en een kies terkken niet echt, dus ik kan het moeilijk met elkaar vergelijken. Wauw meid, gefeliciteerd, geniet ervan.

@JIG, Ja idd haha, mijn man kan ook heel goed duits, maar toen ik hem voor de eerste keer mee nam naar mijn familie verstond hij geen woord van het Schwabisch. Wel spannens dat jullie dan weer naar NL willen verhuizen.

@Maud, haha echt lachen wat Ruben zei, leuk he hoe ze soms over dingen kunnen denken, vraag me ook wel eens af wat er in Isabella’s koppie omgaat, maarja zij kan het nog niet zeggen. Ik hoor ook zoveel verschillende verhalen over het trekken van verstandkiezen, is denk ik niet met elkaar te vergelijken. Wat ben je met een leuke dingen bezig allemaal zeg. Het recept heb je nog van me te goed, zit nu zo lekker op de bank en heb ff geen zin om het recept te pakken, hoezo lui. Maar je krijgt het echt. Bedankt voor je glitters ik heb ze opgevangen.

@Zonnetje, wat een lief grietje zeg, veel plezier in Duitsland!

@Floor, ik had dat ook toen ik net zwanger was, je zag nog niks maar toen ik bij de kapper kwam zag ze dat ik zwanger was, toch een soort uitstraling ofzo. Veel plezier met je weekendje. En nu officieel heel erg gefeliciteerd.

@Wendy, wat leuk dat je kraamverzorgster bent, lijkt me een heel bijzonder beroep. Wat fijn dat je zusje haar theorie heeft gehaald, ik snap hoe je je voelt ik heb dezelfde situatie met mijn broertje en ik was zo trots toen hij het haalde.

@Mama1977, haha gaaf zo’n dochter. Zou wel een geweldig vaderdag cadeau zijn.

@Danielle, haha, ja dat is misschien wel een goede tactiek, ik hoop dat je snel weer verder kunt mat de volgende ronde, anders duurt het allemaal weer zo lang.

@Orchi, ik vind het knap van je dat je er niet zo mee bezig bent deze maand, ik hoop dat het zijn vruchten afwerpt en het deze maand raak mag zijn.

@Yessie, gefeliciteerd met je verjaardag, goed bouwjaar he 84’! Fijn dat het weer wat beter met je gaat.

@Cora, whaaa, 10 weken is echt niet zo lang meer, spannend.

@Romaty, welkom terug in dit kikkerlandje. Gezellig!

@Not, lekker zeg zo’n vakantie, zij gaan deze zomer voor het eerst met Isabella met de tent, ben erg benieuwd hoe het gaat. Waar gaat je boek over, ben nieuwschierig.

@Wendy, balen dat je weer ongi bent, maar het zou wel een heel mooi verjaardagcadeau zijn als het deze maand wel lukt.

Iedereen een heel fijn weekend,
Veel liefs Loks

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
7
24  
8 juni

Yessie84
9
25  
25 mei  

Wendy-Merle
6
25  
21 juni

Orchideke
7  
24  
29 mei

Loks
2
24
31 mei

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
4
30
22 mei

Deleve
1 na mk
28
??

Maud
2
35
12 juni

NOT
1
25
30 mei

Chantal P
1
31
 10  mei

Mama 1977
2  na 3mk
31
14 juni

Floor        
2
28
6 juni

Zonnetje 4        
1
25
20 mei

Naam:
Leeftijd:  
Ronde:
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1      
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1      
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Jansske
28
5
18-12-09
13 mei intake en eerste echo

Lijnmaan
30
1
10-01-10

... mama 1977, wat een ontzettend shit nieuws voor jou ook een miskraam en alweer. Meissie toch, hoe gaat het met je??
Hier gaat het wel weer, gisteren nog een heftig huilbui gehad maar dat lucht zo op!!

... Chantal, JOEPIE gefeliciteerd meis!! Dat is nog eens topnieuws!

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
7
24  
8 juni

Yessie84
9
25  
25 mei  

Wendy-Merle
6
25  
21 juni

Orchideke
7  
24  
29 mei

Loks
2
24
31 mei

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
4
30
22 mei

Deleve
2 na mk
28
7 juni?

Maud
2
35
12 juni

NOT
1
25
30 mei

Chantal P
1
31
 10  mei

Mama 1977
2  na 3mk
31
14 juni

Floor        
2
28
6 juni

Zonnetje 4        
1
25
20 mei

Naam:
Leeftijd:  
Ronde:
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1      
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1      
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Jansske
28
5
18-12-09
13 mei intake en eerste echo

Lijnmaan
30
1
10-01-10

@Not. Heerlijk zo lang op vakantie. En ik denk dat zo'n chalet inderdaad wel lekker is.

@Wendy. Jammer dat je ongi bent geworden.  En wat zou het een mooi verjaardagskado voor je zijn als het deze ronde wel lukt.  Ik gun het je zo. Ik kan het me bij jou ook zo goed voorstellen dat je bij je tweede kindje die eerste nacht heel angstig in gaat.

@Loks. Vervelend voor je dat de afspraak al vergeven was. Ik had er toen ook zo'n moeite mee om een afspraak te maken. Iedere keer dacht ik: Ja maar STEL nou dat ik dan zwanger ben. Ik werd er gek van.

@Berg-driel. Jeetje meis, nog maar 10 weken. Spannend hoor!
Het is inderdaad wel grappig. Veel van ons zijn bezig met doorkomende melktandjes en wij zijn al weer bezig om er vanaf te komen. Haha.

Er is nog zo'n uitspraak van mijn dochter die ik nooit zal vergeten. Ze was toen 3 jaar en ik was met haar in de stad. (Ik moet er even bij zeggen dat mijn moeder, JM, al tien jaar geleden overleden is. JM is een afkorting van haar naam omdat ik die hier niet wil opschrijven. Mijn dochter noemde natuurlijk niet de afkorting maar de hele naam.) We waren bij VenD en we zouden ook nog naar de Hema gaan. Opeens begint ze heel blij te springen en roepen. "Ik wil nu naar de Hema! Ik wil nu naar de Hema!" Ik dacht nog: Wat is er nou zo leuk aan de Hema als je drie bent? Maar toen kwam het:  "Ja" zei ze. "Naar oma JM in de Hema!"
Ik moest zo lachen. Ik heb altijd tegen haar gezegd dat oma JM  in de hemel is bij de engeltjes en de sterretjes. Ach, Hema of hemel. Het lijkt op elkaar.  
Blijkbaar dacht mijn dochter dat ze nou eindelijk eens die oma ging ontmoeten. Haha.    

Liefs, mama 1977.

Terug
Bovenaan