Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Deleve. Hey meis, ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Met mij gaat het nu wel weer redelijk. Het gaat je inderdaad niet in de koude kleren zitten hè, zo'n miskraam. Toch blijf ik over het algemeen nog wel het vertrouwen hebben dat het nog een keer gaat lukken. Zwanger worden en het ook BLIJVEN. Ik was al heel erg blij met m'n dochter maar ik besef steeds meer hoe bijzonder het is om haar te hebben. Hoe gaat het verder met jou?

Liefs,

He meiden,

Zo, heb nu even lekker de computer geclaimd zodat ik eens "even" kan proberen alles bij te lezen en te reageren.... maar uh ga het nu alvast zeggen, heb wel al aardig wat bijgelezen, maar ik ga niet met terugwerkende kracht op iedereen reageren, sorry meiden, maar het is hier zo gezellig druk, en er is zoveel gekletst dat dat onbegonnen werk is!!! Maar ik ga het vanaf nu gewoon weer goed bijhouden!!! Maar uh, vergeef me als ik iets dubbel vraag ofzo.....

Maar uh, back to the point, mijn vakantie, pfffff ben nog een beetje aan het bijkomen hihi!!

De heenreis was best even pittig zeg.... Onze zoon is gewent om 2 maal overdag te slapen, 1 x 1,5 uur en 1 x 2,5 uur, elke dag en eigenlijk altijd op dezelfde tijdstippen... een strak stramien dus!! Gelukkig had hij voordat we weggingen nog even goed geslapen, dus vrolijk enwel op pad... maar goed vliegen neemt zo zijn tijd in beslag (een uur naar schiphol rijden, inchecken, wachten etc..) dus tegen de tijd dat we daadwerkelijk vertrokken, had meneer het aardig gehad.... en hij moest natuurlijk bij mij op schoot, en dat is nou net een probleem, want meneer kan niet stil zitten!!!! Pff, de eertse 1,5 uur in het vliegtuig waren een hel!!!!! Wat kan hij hard huilen, ik schaamde me kapot, maar uiteindelijk lukte het me om hem in slaap te krijgen, voor een uurtje en daarna werd hij zo fris als een hoentje wakker en hebben we de reis ongestoord kunnen voortzetten, hij heeft zich goed gehouden totdat we er waren!!

We hadden een prachtig hotel, een gigantisch resort met alles erop en eraan, en we kregen zomaar een familiekamer met 2 slaapkamers dus de kleine hoefde niet bij ons te slapen, hier was ik erg blij mee!!!!

Maar goed dan ga je op zonvakantie, word je s"morgens wakker en jawel, het is bewolkt!!!! Maar goed, je houd het vakantie gevoel erin gaat lekker ontbijten en besluit maar te zien hoe de dag verloopt, en kijkt ondertussen de zon bijna door de wolken heen...... afijn, dag 2 bewolkt grrrrrr, dag 3 bewolkt (werd nu toch al een beetje chagarijnig maar liet dat maar niet merken) dag 4 BEWOLKT, aaaaahhhhh ik werd gek!!!!!! Maar gelukkig, dag 5 de zon ging schijnen en vanaf toen heerlijk weer gehad, strak blauwe lucht, zacht windje, tussen de 30 en de 37 graden, kortom heerlijk!!!!!

Verder hebben we niks, maar dan ook echt niks gedaan!!!!!! Heb heerlijk een aantal boeken gelezen, geslapen, genoten van het gefriemel in mijn buik, genoten van mijn gezinnetje aan het zewembad, genoten van het lekkere eten en het uiteindelijke lekkere weer.......... echt heerlijk, ik kwam helemaal bij!!!
De kleine man vond het ook allemaal reuze gezellig!!
Hij was overigens echt de "slettebak" van het hotel.... ons mannetje heeft schijnbaar iets wat iedereen, maar dan ook iedereen aantrok!! Het hele restaurant liep om, om maar langs ons tafeltje te komen om de kleine even te kunnen zien, met hem te kunnen zwaaien, hem te kunnen kussen etc..... en hij maar zwaaien naar iedereen en lachen, zelfs de directeur van het hotel kwam elke dag speciaal naar het restaurant om hem te kunnen zien....
Aan het zwembad hetzelfde verhaal, echt te komisch.... en wij natuurlijk apetrots.....

En toen de terugreis, zag er toch best wel een beetje tegenop, want we moesten s"nachts vliegen (althans om 2300 uur vertrekken) en dat is ook weer een hele uitdaging met een kindje dat gewoonlijk om 19.00 uur op bed ligt!!
Maar hij heeft heel de weg geen kick gegeven, heeft de helft van de vliegreis geslapen en de andere helft heerlijk liggen duimen en om zich heen liggen kijken. Vanacht om 3 uur waren we op schiphol en om 4 uur zaten we in de auto naar huis, dus dat ging lekker vlot. Om 5 uur lag iedereen heerlijk in zijn eigen mandje!!!
Vandaag waren we wel wat moe, dus hebben we het nog heerlijk rustig aan gedaan....

Maar al met al meiden, het was super!!!!! (maar stiekum ben ik ook opgelucht dat het nu achter de rug is, hoef ff niks meer te regelen, niet meer zenuwachtig te zijn voor de reis, en jawel, we gaan ons nu echt concentreren op de komst van ons tweede kleine wondertje)

Overigens, toen onze kleine vent bijna 12 maanden was ging hij ineens zelf lopen, dat heeft hij precies een week volgehouden en daarna deed hij het niet meer...... maar je voelt hem al, tijdens onze vakantie is hij weer terug begonnen met zelfstandig te lopen, en inmiddels loopt hij al hele afstanden alleen!!!! YES, ben zo blij, dit scheelt zoveel ergenis en frustratie en pijn in mijn rug!!!!!

Verder gaat het met mij rpima, en met de kleine baby denk ik ook, die heeft ervan genoten dat moeders is gewoon heel de dag op haar gat heeft gelegen, hihi!! Volgende week ff naar de VK, maar volgens mij loopt alles volgens plan!!

Hier is er intussentijd ontzettend veel gekletst zag ik wel....

FF in het kort...

@mama1977, fijn dat jer er weer helemaal bij bent!! Ik leef met je mee naar een volgende zwangerschap, het zou jullie zo gegunt zijn....

@jufmaud, ik lees al berichten altijd met een glimlach!!!! Vond het zo lief hoe je hebt afgeteld totdat ik er weer zou zijn!!

@floor en chantal, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!!!! Dat jullie maar een hele fijne zwangerschap mogen hebben en een prachtig  gezond kindje mogen krijgen!!

@jansske, fijn dat de echo goed was, genieten meid!!

@danielle, dacht in de gauwigheid te hebben gelzen dat je half om half ongi bent geworden maar dat het niet doorzet, hoe gaat het nu??

@wendy en ordchideke, weet ff jullie verhalen niet meer, maar ik ga snel weer op jullie reageren hoor!!

Ben ongetwijfeld mensen vergeten, maar meiden vergeef het me!!!! Ik zal snel ook op jullie reageren!!

Meiden, dit was het voor nu, maar er komt vast nog meer...
Stond net onder de douche als een kind zo blij te bedenken wat ik allemaal zou gaan schrijven en volgens mij ben ik de helft nog vergeten, dus dat volgt nog!!!!

hele dikke kussen van mij

Hoi meiden,

ik ga proberen kort te reageren (haha) want ik ben bekaf.
Vandaag ben ik met manlief naar Intratuin geweest om een tete-a-tete op te halen (jeweetwel, twee stoeltjes met een tafeltje ertussen). Maar dan niet van hout maar aluminium met textileen. Heerlijk lichtgewicht maar een ramp om in elkaar te zetten, we zijn ongelogen bijna 4 uur bezig geweest!!

Maar ik spotte al overlezend een paar dingetjes waar ik natuurlijk weer op moest reageren.

Zo zag ik net gauw even dat onze Romaty terug is!! Ze heeft net gepost. Dus;

@ Romaty: welkom terug meid, je bent gemist hoor! Ik ga zo je vakantieverhaal lezen, ben benieuwd!!

@Zonnetje, welnee lieve meid! Ik weet alleen van sommigen niet wie het zijn (en ik ben gewoon een nieuwsgierig aagje . En eerlijk is eerlijk, als iemand er al weken niet geweest is dan denk ik: misschien hebben ze een ander forum gevonden, snap je? Welnee meid, hoe meer meiden, hoe meer lol!
Wat een snoepie trouwens die Nynke!!

@Floor: GEFELICIFLAPSTAART!!! Jippie meiden, we hebben er weer een hormonenbommetje bij!!!! (Volgens mij begin ik melig te worden, valt het op.....)

@Wendy, gelukkig weet jij er betere zinnnen uit te gooien dan ik!!
Ik had idd een vraag gesteld maar misschien heb je die bewust genegeerd, dat mag! Ik was benieuwd of je een foto had van Merle's* grafje, je praat zo vol trots over haar dat ik gewoon benieuwd ben naar waar ze nu is. Het klinkt misschien raar, maar kan m'n gevoel gewoon niet anders omschrijven. Ik vind het gewoon zó mooi hoe Merle* in jullie leven aanwezig blijft.
Proficiat trouwens met je zusje!!

@mamma 1977, ik heb je hier ook gemist hoor, maar zoals ik al schreef: alle begrip!!

Meiden, ik denk dat jullie maar blij kunnen zijn dat jullie me alleen maar 'op papier' kennen. Ik ben in zó'n knuffelmood vanavond, ik geloof dat ik jullie allemaal eens een flinke knuffel zou willen geven! . Nou allé dan maar, dat was 'm dan! Nee joh, ik voel me gewoon heel erg happy vanavond. Geen idee waarom maar lekke is het wel!

@Daniëlle, lekker hoor, weer moe zijn van het werken, maar het hakt er dan wel in hè? Ik herken dat wel! Zeg, nog steeds niet ongi.... zou je dan toch... Ik voor je!

@Orchi, oeps, ik hoop dat ik niemand voor het hoofd gestoten heb... Was gewoon nieuwsgierig wat jullie normaal in dit soort gevallen doen. ik ook met m'n bemoeierij, en ik kom hier zelf net pas kijken. Ga me even in een hoekje zitten schamen .
Ook nog even over de ramen. Velux heeft dus ook verduisterende rolgordijnen die aan de zijkant door een rail lopen, daar komt echt geen licht doorheen. Bestaan er geen rolluiken voor dakramen?
Ik hoop dat je je nod lekker relaxed kunt afwachten, ik vind je toppie!

@Yessie, dat is ook zo lieve meid... Aj, ik heb me weer wat op de hals gehaald hier. Maar zoals je hierboven ziet heb ik me net in een hoekje zitten schamen, maakt dat wat goed?
En natuurlijk nog héél hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Wat ben je goed verwend zeg! Daar ben je jarig voor hè meis!!

@JIG, lekker hè, die echte liefde! Ik zag mijn man meteen zitten toen hij de kamer binnenkwam (uhm, weer eens een rare zin, niet letterlijk lezen, want je kunt natuurlijk niet zittend binnenkomen, tenzij je in een rolstoel zit.... Hellup, ben nu ècht melig geloof ik!!!) Maar even terug naar toen ik hem voor het eerst zag. Had toen nog een (slechte) relatie, maar na een jaar om elkaar heendraaien bleken we toch echt bij elkaar te horen. Lekker hè!
Uhm... misschien PMS maar ik help je hopen....

@Cora, jeetje, 27 weken alweer, wat lekker zeg.. Moet er nog veel aan de kamer gebeuren? Het komt vast allemaal goed! Als je m'n vriendin maar niet nadoet, Die was anderhalve dag met verlof, druk de babykamer aan het verven toen haar vliezen braken!! En nog geen 24 uur later was ze moeder! Toen heeft de hele familie daar staan verven en klussen zodat de kleine toch een kamer had. (leuk detail, de kleine heeft het eerst half jaar op de ouderslaapkamer geslapen, sliep niet in haar eigen kamer, hihi)

@Chantal: AAAAAAAAAAAAAHHHHHH Jippiejajee!!! Heel hartelijk gefeliciteerd meissie!! En gelukkig geen bezem, dan eet ik straks een bakje japanse zoutjes, heb ik eigenlijk ook veel liever!!

@NOT: je hebt al gelezen, ik heb me al verontschuldigd en geschaamd, vergeven en vergeten dan maar?

@Loks, wat een prachtig verhaal! Volgens mij heb ik er al eens iets van gehoord op tv, kan dat? Geweldig initiaief, dat is zeker een oma om trots op te zijn!!

@Deleve; wij vinden jou ook helemaal top hoor! Take your time! Veel !

@Romaty: wat een heerlijk verhaal over je vakantie, de 'slettebak' van het hotel, ik heb me zowat bepiest van het lachen. Oh, echt heerlijk!
Ik kan niet wachten op meer verhalen. Het belangrijkste is echter dat jullie hebben genoten en lekker hebben uitgerust.

Lieve meiden, ahum, wat zei ik ook alweer, kort reageren?
Ik leer het ook nooit hè, please forgive me!!!

Veel liefs en tot morgen!
Maud

Hoi meiden!

@ Romaty: Zo te lezen heb je een heerlijke vakantie gehad! Lekker niets doen,hmmmm! Wij hebben vorige week besloten dat we nog lekker met zijn 3tjes gaan vliegen. Volgend jaar met 2 kleine kindjes is het toch een stuk lastiger en komt het er waarschijnlijk niet van. Goed om te lezen dat het begin van het vliegen lastig was met Tygo. Goed voor mij dan, kan ik er voor zorgen dat ik genoeg afleiding mee neem voor Melanie  Nee hoor, grapje.  Jammer dat het begin zo moeizaam ging. Heeft hij nog last gehad van zijn oren of viel dat mee?

@  Maud: hihi dat even kort reageren ken ik van jou! Maar blijf vooral zo lekker kort bezig, ik vind het heerlijk om te lezen.

@ Yessie: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Er zijn er nogal een aantal van '84 geloof ik. Je bent in ieder geval goed verwent met cadeautjes. Dat het jaar 25 je maar veel liefde en geluk mag brengen!  

Hier denk ik wat positiefs te melden... Ik ben zwanger!!!  Dat bruinverlies is denk ik echt wat oud bloed geweest. Het begon maandag. Ik dacht dat het een teken van mijn ongi was, maar het bleef zoo weinig! En woensdag, de dag dat ik echt ongi zou moeten worden was het zowat over. Dus gisteren hadden we een feestje van mijn werk en toen hadden Mars en ik het erover. Ik begreep niet wat  het  was en toen zei hij: "Doe  gewoon zo'n test, misschien heb je gewoon de bevestiging nodig van een negatieve test om ongi te worden, net  als de vorige keer." Dat vond ik een goed idee, dus ik zou vanmorgen een testje doen. Heb ik vannacht al 3 keer gedroomd dat ik testte en dat de test heel licht positief was, werd ik vanmorgen wakker met het idee "Shit, ik met nog testen!" Dus ik mijn bed uit, iedereen sliep nog, testje gedaan, omgedraaid, op de bank gaan zitten bibberen, wachten tot het tijd was, test omdraaien, twee streepjes zien staan (hoewel heel licht) en  toen nog harder gaan bibberen! Snel weer terug naar Mars gerend en hem de test laten zien. Hij ook blij  natuurlijk! En nu moeten we het even op ons in laten werken. Het is zo onwerkelijk! Ik heb 0,0 klachtjes die op een zwangerschap wijzen, dus het is zooo raar. Maar ook zo Leuk! Volgens babybrabbel ben ik uitgerekend op 21 januari. Dus weer een winterkindje voor ons. Ik ben zooo blij!  
Ga er de hele dag van genieten.

Liefs, Daniëlle

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Yessie84
9
25  
25 mei  

Wendy-Merle
6
25  
21 juni

Orchideke
7  
24  
29 mei

Loks
2
24
31 mei

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
4
30
22 mei

Deleve
2 na mk
28
7 juni?

Maud
2
35
12 juni

NOT
1
25
30 mei

Chantal P
1
31
 10  mei

Mama 1977
2  na 3mk
31
14 juni

Floor        
2
28
6 juni

Zonnetje 4        
1
25
20 mei

Naam:
Leeftijd:  
Ronde:
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1      
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1      
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Jansske
28
5
18-12-09
13 mei intake en 1e echo

Lijnmaan
30
1
10-01-10
?

Daniellexx
24
6
21-01-10
?

Whhaaaaaaaaaaaa, Danielle, wat geweldig, ik zit hier gewoon met je mee te bibberen, ik ben zo blij voor je, van harte meid. Hele dikke knuffel voor jou, je inieminie beebje, je mannetje en je meisje.  

Liefs Loks

Kwam even tussendoor kijken maar moest hier even op reageren zal een anderere keer weer op jullie regaeren meiden, ik hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger mogen zijn.

@danielle, YES!!!!! Super meid, van harte gefeliciteerd!!!!!!!! Het is je gegund!!! En wat lekker dat je je nog steeds heel goed voelt, ik hoop voor je dat zo blijft!!
Super zeg, zat toevallig laatst te denken dat het voor  de "oude garde" op dit forum best lang moet duren voordat er zich een zwangerschap meld, en nu dit!!! super, ben heel blij voor je!!
Lekker zeg, nog even op vakantie met zijn drieen, leuk hoor!! Wij gaan volgend niet meer vliegen, ik wil graag met de auto, is al lastig zat met 2 kleintjes, en ik wil graag op een camping, want dan heb je gewoon wat meer vrijheid als de kindjes op bed liggen, maar wij huren dan wel een chalet ofzo, want al te primitief zie ik nou ook weer niet zitten!!
En vliegn met een kleintje valt best mee, het lastige is alleen dat als ze nog geen 2 zijn ze op schoot moeten, en er is gewoon weinig tot geen plek om te spelen... Mijn tip, zorg dat ze iets vertrouwds mee hebben waarmee ze altojd slapen (een knuffel, een slaapzak etc.) en dan maar kijken of ze snel kunnen slapen!! Ik had trouwens geluk, wij hadden 2 maal een extra steol, want het vliegtuig zat niet vol, moet er achteraf niet aan denken dat hij echt al die tijd op schoot had moeten zitten, hihi!!

@maud, leuk he zo'n meubel voor in de tuin, wij hebben er ooik een maar dan van hout!! Maar gelukkig was bij ons het in elkaar zetten in een uurtje gepiept.......

Nou meiden, de eerste was ligt alweer gestreken en gevouwen in de kast en de wasmachine draait overuren!! Alle koffers zijn weer opgeruimd, er is weer eens goed gestofzuigd in huis, kortom, alles draait alweer in het normale ritme!! Ga zo ff nog wat kleine boodschapjes doen!!

Nog een leuk vakantieverhaal, de kleine vent vond het heerlijk om in zijn blootje rond te lopen (enkel op de kamer).... was hij dus net volop aan het lopen, grijpt ie het bed vast en gaat volop staan te plassen!!!!!!!!!!!!!! OEPS!!! Wij kwamen zelf niet meer bij, want de kop die hij er bij trok was echt schitterend!! Ik heb hem vervolgens toch maar snel een pamper omgedaan (en een sopje gemaakt om het bed schoon te maken, hihi!!)

meiden ik ga weer wat doen, see you later!!

x

Eerst en vooral aan ons danielle'ke.....NEN DIKKE PROFICIAT!!!!!!!
Joepie!!!IIs toch zo leuk om te horen dat er weer iemand zwanger is,en die kwaaltjes,die zullen nog wel komen:)
Geniet ervan!!!

@maud:Bedoelde het niet kwaad hoor van dat lijstje,wou maar gewoon effe zeggen dat ze nog kwamen omdat ik dit wist:)
Ben er nog altijd niet mee bezig,flink he:)
Seg maud,nu ga je lachen hoor maar die velux dingen die wij hebben,dat is met zo ijzer rond,raar he.

@romaty:Eindelijk ben je terug!!Je hebt ons toch ook gemist?:)
Wel leuk dat de reis zo is meegevallen,eigenlijk begint het voor jou al wel te korten he,zo lang ist niet meer he:)

@mama 1977:Ik heb echt respect voor jou meid,ook de manier hoe je er mee omgaat!!
Ik weet wat het is om veel mee te maken en de enige manier om er bovenop te komen is zo te denken.
Je doet dit goed en echt jij verdiend het echt wel om terug zwanger te worden en te blijven,gun je zo dat kleine wonder!!!

Ga het hier kort houden want mijn vriend moet vandaag eens niet werken,joepie!!!
Dyenthe gaat straks naar mijn nicht en blijft daar slapen,dan kunnen we nog eens gezellig met zen tweetjes zijn,zie er echt naar uit,kan zo is leuk zijn he.

Voor de rest wel sinds vandaag ongi pijn seg,raar he.
Weer ook zo percies die bal in mijn buik.
Wie weet is het een goed teken,want die ongi pijn had ik ook wel in het begin na mijn eisprong dus denk door het ontpillen of zo maar vorige maand had ik echt van niks last,en nu ineens terug wel,dus je we zien wel he,kan beginnen aftellen,maar ga ik niet doen hoor:)

Tot straks of tot morgen allemaal,
Liefs orchi

Terug
Bovenaan