He meiden,
Zo, heb nu even lekker de computer geclaimd zodat ik eens "even" kan proberen alles bij te lezen en te reageren.... maar uh ga het nu alvast zeggen, heb wel al aardig wat bijgelezen, maar ik ga niet met terugwerkende kracht op iedereen reageren, sorry meiden, maar het is hier zo gezellig druk, en er is zoveel gekletst dat dat onbegonnen werk is!!! Maar ik ga het vanaf nu gewoon weer goed bijhouden!!! Maar uh, vergeef me als ik iets dubbel vraag ofzo.....
Maar uh, back to the point, mijn vakantie, pfffff ben nog een beetje aan het bijkomen hihi!!
De heenreis was best even pittig zeg.... Onze zoon is gewent om 2 maal overdag te slapen, 1 x 1,5 uur en 1 x 2,5 uur, elke dag en eigenlijk altijd op dezelfde tijdstippen... een strak stramien dus!! Gelukkig had hij voordat we weggingen nog even goed geslapen, dus vrolijk enwel op pad... maar goed vliegen neemt zo zijn tijd in beslag (een uur naar schiphol rijden, inchecken, wachten etc..) dus tegen de tijd dat we daadwerkelijk vertrokken, had meneer het aardig gehad.... en hij moest natuurlijk bij mij op schoot, en dat is nou net een probleem, want meneer kan niet stil zitten!!!! Pff, de eertse 1,5 uur in het vliegtuig waren een hel!!!!! Wat kan hij hard huilen, ik schaamde me kapot, maar uiteindelijk lukte het me om hem in slaap te krijgen, voor een uurtje en daarna werd hij zo fris als een hoentje wakker en hebben we de reis ongestoord kunnen voortzetten, hij heeft zich goed gehouden totdat we er waren!!
We hadden een prachtig hotel, een gigantisch resort met alles erop en eraan, en we kregen zomaar een familiekamer met 2 slaapkamers dus de kleine hoefde niet bij ons te slapen, hier was ik erg blij mee!!!!
Maar goed dan ga je op zonvakantie, word je s"morgens wakker en jawel, het is bewolkt!!!! Maar goed, je houd het vakantie gevoel erin gaat lekker ontbijten en besluit maar te zien hoe de dag verloopt, en kijkt ondertussen de zon bijna door de wolken heen...... afijn, dag 2 bewolkt grrrrrr, dag 3 bewolkt (werd nu toch al een beetje chagarijnig maar liet dat maar niet merken) dag 4 BEWOLKT, aaaaahhhhh ik werd gek!!!!!! Maar gelukkig, dag 5 de zon ging schijnen en vanaf toen heerlijk weer gehad, strak blauwe lucht, zacht windje, tussen de 30 en de 37 graden, kortom heerlijk!!!!!
Verder hebben we niks, maar dan ook echt niks gedaan!!!!!! Heb heerlijk een aantal boeken gelezen, geslapen, genoten van het gefriemel in mijn buik, genoten van mijn gezinnetje aan het zewembad, genoten van het lekkere eten en het uiteindelijke lekkere weer.......... echt heerlijk, ik kwam helemaal bij!!!
De kleine man vond het ook allemaal reuze gezellig!!
Hij was overigens echt de "slettebak" van het hotel.... ons mannetje heeft schijnbaar iets wat iedereen, maar dan ook iedereen aantrok!! Het hele restaurant liep om, om maar langs ons tafeltje te komen om de kleine even te kunnen zien, met hem te kunnen zwaaien, hem te kunnen kussen etc..... en hij maar zwaaien naar iedereen en lachen, zelfs de directeur van het hotel kwam elke dag speciaal naar het restaurant om hem te kunnen zien....
Aan het zwembad hetzelfde verhaal, echt te komisch.... en wij natuurlijk apetrots.....
En toen de terugreis, zag er toch best wel een beetje tegenop, want we moesten s"nachts vliegen (althans om 2300 uur vertrekken) en dat is ook weer een hele uitdaging met een kindje dat gewoonlijk om 19.00 uur op bed ligt!!
Maar hij heeft heel de weg geen kick gegeven, heeft de helft van de vliegreis geslapen en de andere helft heerlijk liggen duimen en om zich heen liggen kijken. Vanacht om 3 uur waren we op schiphol en om 4 uur zaten we in de auto naar huis, dus dat ging lekker vlot. Om 5 uur lag iedereen heerlijk in zijn eigen mandje!!!
Vandaag waren we wel wat moe, dus hebben we het nog heerlijk rustig aan gedaan....
Maar al met al meiden, het was super!!!!! (maar stiekum ben ik ook opgelucht dat het nu achter de rug is, hoef ff niks meer te regelen, niet meer zenuwachtig te zijn voor de reis, en jawel, we gaan ons nu echt concentreren op de komst van ons tweede kleine wondertje)
Overigens, toen onze kleine vent bijna 12 maanden was ging hij ineens zelf lopen, dat heeft hij precies een week volgehouden en daarna deed hij het niet meer...... maar je voelt hem al, tijdens onze vakantie is hij weer terug begonnen met zelfstandig te lopen, en inmiddels loopt hij al hele afstanden alleen!!!! YES, ben zo blij, dit scheelt zoveel ergenis en frustratie en pijn in mijn rug!!!!!
Verder gaat het met mij rpima, en met de kleine baby denk ik ook, die heeft ervan genoten dat moeders is gewoon heel de dag op haar gat heeft gelegen, hihi!! Volgende week ff naar de VK, maar volgens mij loopt alles volgens plan!!
Hier is er intussentijd ontzettend veel gekletst zag ik wel....
FF in het kort...
@mama1977, fijn dat jer er weer helemaal bij bent!! Ik leef met je mee naar een volgende zwangerschap, het zou jullie zo gegunt zijn....
@jufmaud, ik lees al berichten altijd met een glimlach!!!! Vond het zo lief hoe je hebt afgeteld totdat ik er weer zou zijn!!
@floor en chantal, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!!!! Dat jullie maar een hele fijne zwangerschap mogen hebben en een prachtig gezond kindje mogen krijgen!!
@jansske, fijn dat de echo goed was, genieten meid!!
@danielle, dacht in de gauwigheid te hebben gelzen dat je half om half ongi bent geworden maar dat het niet doorzet, hoe gaat het nu??
@wendy en ordchideke, weet ff jullie verhalen niet meer, maar ik ga snel weer op jullie reageren hoor!!
Ben ongetwijfeld mensen vergeten, maar meiden vergeef het me!!!! Ik zal snel ook op jullie reageren!!
Meiden, dit was het voor nu, maar er komt vast nog meer...
Stond net onder de douche als een kind zo blij te bedenken wat ik allemaal zou gaan schrijven en volgens mij ben ik de helft nog vergeten, dus dat volgt nog!!!!
hele dikke kussen van mij