eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

TIENTJE!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD! We hebbende eerste zwangere!! Hiep hiep hoera! Stuur ons even je glitters, dan kunnen we die meepikken!! Echt helemaal super. Geniet ervan en hou ons op de hoogte!

Melanie: Welkom!

Suus: Het gaat prima. Ik heb gister toch nog even geklust, voor het geval dat mijn cyclus iets langer valt dan de eerste 2. Ben al vanaf vorige week zondag om de dag bezig, dus volgens mij heb ik mijn dagen optimaal benut. Alleen dat wachten he! Zo'n drama. Wil het weten en wel NU!!

Lieve meiden!!! Ik stuur jullie alle glitters van de wereld!!!

Ik heb nog een clearblue test gedaan en ook die is positief. Ik heb de verloskundige praktijk gebeld en ik word zo terug gebeld voor een afspraak...

jeetje, ikkan het niet bevatten...ik had nooit gedacht dat het zo snel zou kunnen gaan...ik ben gewoon compleet verrast ondanks dat ik er mee bezig was steeds...

Ik hoop dat het bij jullie ook zo vlot gaat
(nog steeds ben ik bang dat het nie twaar is bij mij hoor...)

liefs tien

Thanks voor je glitters Tientje! Ik pak ze allemaal mee. En wat waanzinnig. Ben zo blij voor je en hoop dat wij je snel zullen volgen!!

GO!!!!! Meldplicht! Al enig nieuws, kunnen we een 2de zwangere verwelkomen?

Meiden, helaas.............de rode duivels zijn op bezoek.

Ik had gister geen mogelijkheid tot internet,
de ongesteldheid is gisterochtend al begonnen, 's nachts zelf.
Dat betekent wel dat mijn cyclus minder is, eigenlijk was vandaag mijn NOD.
Ik hou het dus op 27 dagen.

En dat terwijl ik er echt een goed gevoel over had, borrelende buik, steken in mijn borst. Maar ja, de rode duivels, kun je niet omheen.
Wel is het veel minder, de ongesteldheid. Nou ja, ook wel positief dus.

Mijn NOD nu is dus 18 Februari.
2e ronde, nieuwe kansen.
Was wel even depri hoor, maar niet bij de pakken neer gaan zitten.

Waarom gaat het mis als je al vanaf dag 7 tot 16 een keer per 2 dagen klust?????
Dan zou je toch zeggen dat het raak moet zijn??

Nou, ja, ik heb jullie gelukkig en kan lekker mijn verhaal kwijt.

Liefs, Go

Tientje, GEFELICITEERD.
Ik vind het super gaaf voor je.
Geniet ervan!!!

Liefs, Go

nieuwe NOD lijst!!!

Go                          23-01      1e ronde        2e kindje   Helaas..........

Judith                  28-01      2e ronde       1e kindje

Ingrid03             02-02      1e?ronde       1e?kindje

Rossia                02-02     3e ronde       1e?kindje

Prinses             11-02       2e ronde       1e kindje

Monatoetje   16-02     3e ronde         1e kindje

Suus                     17-02       2e ronde        1e kindje

Go                            18-02      2e ronde          2e kindje

Go! Wat ontzettend jammer! Ik kan daar ook niet zo bij met mijn gedachten. Waarom wordt men niet gewoon altijd zwanger als je rond je eisprong sext?? Alle factoren zijn er toch. Gewoon zwaar irritant!

Vol goede moed naar de volgende ronde!! Duim dat het dan wel lukt!
De eerst volgende NOD is van Judith op de 28ste zag ik! SPANNEND! Dat is over 5 dagen! Voel je al symptomen of nog niet? Wanneer ga je testen of wacht je totdat je overtijd bent??

Ik heb mezelf voorgenomen om te wachten (zeg ik nu heel stoer), maar weet niet of ik het ook daadwerkelijk vol ga houden...

Hallo allemaal,

Wat een fijn forum is dit! Ik zou graag af en toe met jullie mee willen kletsen!

Ook ik ben in december gestopt met de pil. En ja hoor, opeens is de knop in mijn hoofd om en droom ik van zwanger zijn. Ik dacht de laatste tijd van alles te voelen (in de kerstvakantie goed geklust) maar helaas. Toch ongi geworden. Het was ook te mooi om waar te zijn. Nu denk ik dat ik een cyclus heb van 30 dagen en m'n nod op 18-02 heb. Dus met goede moed op naar de 2e ronde!

Groetjes, Madootje

Terug
Bovenaan