eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

hallo iedereen

Ik ben marije en ben 21 jaar. Ik heb al een zoontje van 2 uit een vorige relatie.
Mijn vriend en ik zijn op 31e gestopt met de pil en op 2 januari had ik mijn menstruatie
Ik heb als het goed is een cyclus van 28 dagen dus dat betekent dat ik mijn nod op 30januari heb. ik heb er gister al even een testje tegen aangegooid maar die was natuurlijk negatief. Ik heb afgesproken dat we zaterdag opnieuw gaan testen.
Ik heb de testen van matcare dus extrag gevoelig.

Bij mijn zoontje heb ik 4 dagen voor mijn nod met een CBtest positief getest
ik hing al bijna een week elke ochtend over de wc pot dus wist eigelijk toen wel zeker dat ik zwanger was dit was in de 2e ronde. Voor de rest had ik eigelijk weinig tot geen kwaaltjes (of ik kan het me niet meer herinneren :p)

Ik heb mijn ei sprong waarschijnlijk iets eerder gehad ik neem geen tempratuur op maar kan mijn eisprong bijna altijd voelen. ik heb ook 1 keer wat bloed verloren zat een heel klein beetje in mijn slip en daarna niet weer gehad.

Ik voel wel vanalles in mijn buik hij is opgezet rommelende darmen, last van zuurbranden, mijn tepels kleuren donkerder, ben behoorlijk moe, er komen steeds meer adertjes te voor schijn en mijn vriend zegt dat mijn borsten iets voller zijn geworden.  

het ene moment denk ik dan ook ik ben echt zwanger en het volgende moment denk ik dat ik het  me allemaal verbeeld.  ik zag dat jullie ook allemaal stresskippies waren dus dacht voeg ik me als stress kippie ook maar toe bij dit gezellige praatgrage forum.  
Ik zat al bij een forum op 9maand.nl maar daar word bijna niet meer gereageert en dat vind ik alles behalve gezellie.

Nou ik geloof dat ik wel genoeg geluld heb eerst :p:p:p Als jullie  me iets willen vragen ofzo dan wil ik daar zeker wel op  reageren ik voeg me ook  bij deze bij jullie lijstje :p

NOD's !!

Judith                  28-01      2e ronde       1e kindje

beeldmuis     30-01       1e ronde        2e kindje

Ingrid03             02-02      1e?ronde       1e?kindje

Rossia                02-02     3e ronde       1e?kindje

Prinses             11-02       2e ronde       1e kindje

Monatoetje   16-02     3e ronde         1e kindje

Suus                     17-02       2e ronde        1e kindje

Go                            18-02      2e ronde          2e kindje

@Go ik heb je oude nod datum er ff uitgehaald om verwarring te voorkomen :)

Succes Dames dat de   positieve testen maar van het beeldscherm mogen knetteren !!!

Veel liefs Marije

WAUWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!TIENTJE!!!

jeetje echt te gek!!! kun je het al geloven?
nou hopen dat wij je allemaal snel gaan volgen!!

welkom madootje en marije!leuk dat jullie ook je ei hier kwijt willen!
en wat dat ei betreft...ik snap er ook niks van,waarom dat nou zo moeilijk te bevruchten is!!!gewoon braaf klussen enzo en gewoon weer ongesteld!! belachelijk..

GO wat ontzettend balen zeg!! je had zo die verschijnselen...schijn bedriegt dus echt..

nou meiden ga weer aan t werk!!

x suus

Hallo meiden

Suus thanks voor je reactie,
Dit is echt een super site moet ik zeggen was ff vergeten te melden dat ik 26 was.
Het zit namelijk zo ik ben op mijn 15 begonnen met de pil omdat mijn
eisprong altijd bleef hangen en ik daar heel veel last   van heb,
Nu zeggen de mensen hier in mijn omgeving dat ik misschien heel lang kan hellen voor ik pas zwanger raak hopelijk van niet, heb ook nog geen kids dus dit word ook ons eerste kindje, hopen dat alles wel goed mag gaan en dat ik snel mag aantellen.
Maar ik blijf zeker hier op deze site zitten met jullie erbij geeft het wel een apparte band moet ik zeggen.

Meiden ik wil jullie hier allemaal succes wensen om zwanger te raken,
Meiden die al zwanger zijn gefelictiteerd al bij deze van mij

Groetjes,
Melanie

zover ik berekend heb heb ik morgen mijn eisprong maar heb al sins maandag last van pijn in mijn buik gevoel van ongesteld worden is dat normaal en hoort dat er ook bij

he melanie!

ben je al flink aan de klus dan?want het kan maarzo dat je ei er aan komt!!
voel jij je eisprong?
veel klus plezier!!

x suus

Hoi Suus,

voel alleen zoals ik al zei beetje buikpijn,
Maar we doen het nu geregeld wel 2 a 3 keer per dag hoor hihi
word   nu wel met de dag spannender moet ik zeggen

2 tot 3 keer per dag????? woowwwww hihi..

das veel te vaak joh! niet goed voor de kwaliteit van het zaad.om de dag is beter!
x

wow ja echt word het kwaliteit zaad dan slechter
dat wist ik namelijk niet
Heb namelijk 2 zusje onder mij die zijn ook beide in verwachting en die deden
het ook meerderen malen per dag. Maar die slikte ook nog niet zolang de pil dan ik
ik dacht namelijk dat je in je vruchtbare week zo vaak mogelijk moest paren

xxx

Terug
Bovenaan